Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!
Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.
Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?
Joudun sinne kun tapaillaan.
Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.
Ap
Joko sussa ei ole tarpeeksi kerroksia tai ne kerrokset ei ole tarpeeksi kiinnostavia.
🤷
Niin, tai kuten sanoin olen ujo, eikä ihmisiä tänä päivänä kiinnosta yrittää tutustua.
Minusta tuntuu usein myös että olen liian oma itseni. En se nainen vaaleanpunaisten lasien läpi.
Onko teillä muuta motiivia kuin olla ilkeä??
Ap
Sulla on defenssit aika korkealla ja itsereflektio matalalla. En minäkään haluaisi olla kanssasi tekemisissä. Vaikutat tosi passiivis-aggressiiviselta.
En nimenomaan ole koskaan passiivisagressivinen. Vaan äärimmäisen neutraaali.
Olet siis väärässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei selvästi ole realistinen kuva itsestäsi. Ei sinunkaan tarvitse olla täydellinen olla, mutta jos et myönnä paikkoja, joissa on petrattavaa, et kehity ihmisenä parempaan suuntaan.
Yritän aina kehittyä. Olen aidosti kiinnostunut psykologiasta!
Ehkä olen vaan liian laimea. Toki joskus suutun ja sanon suoraan. Mutta yleensä olen keskusteleva. Asiat yleensä ratkeaa keskustelulla.
Paitsi tämä aihe ei.
Ap
Eikä tarvi feikata naista. Oot munan kipeä bottomi. Bottomien yleisin ongelma on vastentahtoinen sinkkuus. Homous sallitaan Suomessa. Miksi piiloudut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?
Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.
Ap
Joko sussa ei ole tarpeeksi kerroksia tai ne kerrokset ei ole tarpeeksi kiinnostavia.
🤷
Niin, tai kuten sanoin olen ujo, eikä ihmisiä tänä päivänä kiinnosta yrittää tutustua.
Minusta tuntuu usein myös että olen liian oma itseni. En se nainen vaaleanpunaisten lasien läpi.
Ap
Sulla on defenssit aika korkealla ja itsereflektio matalalla. En minäkään haluaisi olla kanssasi tekemisissä. Vaikutat tosi passiivis-aggressiiviselta.
Olet siis väärässä.
Ap
😂😂😂 Oukki doukki. Jatka linjallasi, jos se toimii sulle niin hyvin.
Minut nähdään aina vain kaverina. Johtuu siitä, että en ole viehättävä, kaunis enkä naisellinen.
Olen vaihtoehto, jollei ole mitään kauniimpaa tai parempaa.
Minun kanssani pärjää.
Ja oon hyvä laittamaan ruokaa ja taitava luomaan kotoisen ilmapiirin. Kaikin puolin hyvä tyyppi yhteiseloon. Kun ei ole sitä oikeaa rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa palvelukykyisen-ja oloisen naisen.
Kuka? Kenestä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.
ok, kiva kun joku puhuu puolestamme ja kertoo mitä "enemmistö" hakee.
Miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa palvelukykyisen-ja oloisen naisen.
Kuka? Kenestä puhut?
Hienoa, yksisarvinen. Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Mies näkee treffit social selling tyylisenä tapahtumana. Tänhän takia vuokramiehet on hiljalleen kasvattamassa suosiotaan. Monelle naiselle on helpompaa vuokrata seuraa.
Kenestä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.
ok, kiva kun joku puhuu puolestamme ja kertoo mitä "enemmistö" hakee.
Aivan enemmistö. Kuulunet vähemmistöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lienee ap meidän oleellisin ero: minun ei tarvitse arvuutella, mikä minussa on ns. vikana, koska pystyn luettelemaan ne kaikki itse. Toinen juttu on sitten, mille vioistani haluan tai aion tehdä jotain ja mille en.
Luettelin jo ne mitkä saattaisivat asiaan liittyä.
Olen hyväntahtoinen utelias ihminen joka aina ajattelee muista hyvää. Jopa niistä jotka eivät kohdelleet minua hyvin.
Haluan aina oppia uutta, minulla ei ole selkeitä päämääriä vaan tie jota kuljen ja katselen.
En ole mustasukkainen tai kateellinen, en ole vihainen tai pitkävihainen.
Minuun ei ole helppo tutustua, sen tiedän.
Ap
Vaikuttaa siltä, että tässä on sinulle vastaus kysymykseesi. Luettelet hyviä puoliasi ja vain arvelet, mitkä olisivat huonoja puolia ts. maanläheinen ja ujo, jotka eivät ole huonoja puolia. Valitettavasti mielikuva liian täydellisestä ihmisestä on se, että hän on feikki ja kuin saippuapala, josta ei saa mitään otetta. Tuskin kukaan haluaa olla täydellisen ihmisen rinnalla. Toinen vaikutelma on se, että ihminen näkee aidosti itsensä täydellisenä ja on siksi hieman lapsellinen ajatusmaailmaltaan.
Olen erittäin introvertti. En ns tarvitse ihmisiä juuri mihinkään. Saan energiaa yksinolosta.
Minun on vaikea nähdä itseni muiden silmin.
Minulle on sanottu vain hyviä asioita. En voi keksiä mitä muut mahtavat ajatella.
Voin vaikuttaa itsekkäältä koska en useinkaan panosta ihmissuhteisiin. Mutta deittailu on eri asia. Siihen panostaisin mielellään. Treffeillä olen iloinen ja kupliva. Ihmiset sanovat että hymyilen paljon. Olen kuitenkin introvertti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakee pääosin äiti naista joka on huolehtija. Ikävä kyllä. Jos on liian itsenäinen ja paljon omia menoja et voi olla miehen " äiti" ja huolehtia. En tiedä miksi useimmat miehet taantuvat seurassani tuolle asteelle ja suuttuvat kuin äidin hylkäyksestä jis ei kiinnosta jatkaa.
Vai niin, hyvä että naiset täällä kertoo mitä miehet pääosin hakee.
Sinusta ouuttuu se pantavuus. Ei kai kroppa ole kuin kuivan kesän oravalla?
Onko sulla outo tyyli? Suurin osa miehistä pitää naisellisesta, jopa seksikkäästä tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.
Nimittäin, me kaikki tiedämme varsin hyvin että:
Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.
Miksi ei? Sanotko ettei naisen luonteella ole miehille väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🤷
Ap
Olet siis väärässä.
Ap
😂😂😂 Oukki doukki. Jatka linjallasi, jos se toimii sulle niin hyvin.
Sinähän tässä olet passiivisagressivinen. Etkö huomaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.
Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.
Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.
Mitä tarkoitat palveluhaluisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lienee ap meidän oleellisin ero: minun ei tarvitse arvuutella, mikä minussa on ns. vikana, koska pystyn luettelemaan ne kaikki itse. Toinen juttu on sitten, mille vioistani haluan tai aion tehdä jotain ja mille en.
Olen hyväntahtoinen utelias ihminen joka aina ajattelee muista hyvää. Jopa niistä jotka eivät kohdelleet minua hyvin.
Haluan aina oppia uutta, minulla ei ole selkeitä päämääriä vaan tie jota kuljen ja katselen.
Ap
Vaikuttaa siltä, että tässä on sinulle vastaus kysymykseesi. Luettelet hyviä puoliasi ja vain arvelet, mitkä olisivat huonoja puolia ts. maanläheinen ja ujo, jotka eivät ole huonoja puolia. Valitettavasti mielikuva liian täydellisestä ihmisestä on se, että hän on feikki ja kuin saippuapala, josta ei saa mitään otetta. Tuskin kukaan haluaa olla täydellisen ihmisen rinnalla. Toinen vaikutelma on se, että ihminen näkee aidosti itsensä täydellisenä ja on siksi hieman lapsellinen ajatusmaailmaltaan.
Olen erittäin introvertti. En ns tarvitse ihmisiä juuri mihinkään. Saan energiaa yksinolosta.
Minulle on sanottu vain hyviä asioita. En voi keksiä mitä muut mahtavat ajatella.Voin vaikuttaa itsekkäältä koska en useinkaan panosta ihmissuhteisiin. Mutta deittailu on eri asia. Siihen panostaisin mielellään. Treffeillä olen iloinen ja kupliva. Ihmiset sanovat että hymyilen paljon. Olen kuitenkin introvertti.
Ap
Ja vielä ihmettelet. Et siis tarvitse miestäkään mihinkään, edes panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Sanotko ettei naisen luonteella ole miehille väliä?
Pitää nokkansa tukossa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Puhuu kysyttäessä. Hoitaa kodin, miehen ja lapset. Antaa vaikkei huvittaisi. (Eihän tätä tietenkään kerrota treffeillä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulle on sanottu vain hyviä asioita. En voi keksiä mitä muut mahtavat ajatella.Voin vaikuttaa itsekkäältä koska en useinkaan panosta ihmissuhteisiin. Mutta deittailu on eri asia. Siihen panostaisin mielellään. Treffeillä olen iloinen ja kupliva. Ihmiset sanovat että hymyilen paljon. Olen kuitenkin introvertti.
Ap
Ja vielä ihmettelet. Et siis tarvitse miestäkään mihinkään, edes panemaan?
Jos olen ihastunut niin tietysti kaipaan sitä ihmistä!
Ap
Yritän aina kehittyä. Olen aidosti kiinnostunut psykologiasta!
Ehkä olen vaan liian laimea. Toki joskus suutun ja sanon suoraan. Mutta yleensä olen keskusteleva. Asiat yleensä ratkeaa keskustelulla.
Paitsi tämä aihe ei.
Ap