Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!

Vierailija
30.04.2023 |

Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.

Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?

Kommentit (257)

Vierailija
241/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.

Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.

En usko että yksikään mies pahastuisi tuosta.

Uskot siis että jokainen mies haluaa seksiä jokaikisen naisen kanssa? Niidenkin, joiden kanssa on nimenomaan sanonut haluavansa olla pelkkä kaveri? Just.

Toivottavasti sulla ei ole omia poikia, jos asenne on tuo ettei pojilla tai miehillä ole oikeutta kieltäytyä seksistä, koskaan. Kerro se 18v lapsellesi kun 57-vuotias 150kiloinen hielle haiseva opettaja pakotti hänet aktiin, että tykkäsit kuitenkin ehe ehe wink wink. Hassun hauskaa eikö.

Eihän tossa pakoteta. Etkö nyt tajunnut että itseltään tuossa kehotetaan vetämään housut alas. Mut ei se itsensäpaljastelu tietenkään myöskään mitään arvostettavaa touhua ole. Eiköhän useimmat jättäisi sekä kaveruuden että muut mahdollisuudet sitten siihen jos joku noin käyttäytyisi.

Kyllä kehotus oli selkeästi vetää mieheltä, eli siltä vastentahtoiselta osapuolelta, housut alas. "Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas". Eihän omia housuja edes saisi pois, jos on jo kontillaan. Kehoitus oli selkeästi suorittaa miehelle suihinotto vastoin hänen tahtoaan. Eli raiskaus.

Ja vaikka kyse olisikin omista housuista, on tuo yhä seksuaalinen hyökkäys ja siten tuomittavaa sukupuolista riippumatta.

Ooh, totta. Itse luin tuon pelkästään niin että menee kontilleen miehen eteen peppu kohti miestä ja vetää omat housunsa alas. (Itse kykenen kyllä vetämään housuni pepun yli kontillaankin.) Mutta voi tuo tosiaan olla kuten sinä sen tulkitsit. Tähän nyt tarvittaisiin kommentoijan selvennys tarkoittiko tuo raiskausta vai itsensäpaljastelua. 

Tarkoitin että nainen vetää itseltään housut alas. Ootte te huvittavia :D

Olisiko sinusta huvittavaa että joku kaverimies vetäisi edessäsi housunsa alas ja esittelisi pen1stään? Sen jälkeen kun olisit sanonut että et halua hänen kanssaan suhdetta.

Vierailija
242/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkaa tuntua että ap ei nyt osaa suhtautua siihen aivan normaaliin ilmiöön että kaikki eivät kiinnostu kaikista. Jos olet löytänyt aiemmin kumppanin nopeasti etkä ole joutunut paljoa deittailemaan, on voinut hämärtyä käsitys siitä kuinka usein deitit ylipäätään johtavat mihinkään.

Itse olin ihan kaunis, fiksu, toimeentuleva, liikunnallinen ja kaikkea, mutta silti olin sinkkuna kolmekymppisestä nelikymppiseksi, koska en vaan tavannut ketään sopivaa. En koskaan kokenut että minussa olisi erityisemmin vikaa, vaan kemiaa ei vaan syntynyt molemminpuolisesti. Sitten tuli ne treffit jolloin syntyi. 

Luulen että tässä on nyt ihan turhaa jauhaa onko ap liian ujo tai liian maanläheinen tai ties mitä. Käyt vaan treffeillä ja joku kerta kohdalle osuu mies joka pitää sinusta juuri ujona ja maanläheisenä itsenäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.

Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.

En usko että yksikään mies pahastuisi tuosta.

Uskot siis että jokainen mies haluaa seksiä jokaikisen naisen kanssa? Niidenkin, joiden kanssa on nimenomaan sanonut haluavansa olla pelkkä kaveri? Just.

Toivottavasti sulla ei ole omia poikia, jos asenne on tuo ettei pojilla tai miehillä ole oikeutta kieltäytyä seksistä, koskaan. Kerro se 18v lapsellesi kun 57-vuotias 150kiloinen hielle haiseva opettaja pakotti hänet aktiin, että tykkäsit kuitenkin ehe ehe wink wink. Hassun hauskaa eikö.

Eihän tossa pakoteta. Etkö nyt tajunnut että itseltään tuossa kehotetaan vetämään housut alas. Mut ei se itsensäpaljastelu tietenkään myöskään mitään arvostettavaa touhua ole. Eiköhän useimmat jättäisi sekä kaveruuden että muut mahdollisuudet sitten siihen jos joku noin käyttäytyisi.

Kyllä kehotus oli selkeästi vetää mieheltä, eli siltä vastentahtoiselta osapuolelta, housut alas. "Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas". Eihän omia housuja edes saisi pois, jos on jo kontillaan. Kehoitus oli selkeästi suorittaa miehelle suihinotto vastoin hänen tahtoaan. Eli raiskaus.

Ja vaikka kyse olisikin omista housuista, on tuo yhä seksuaalinen hyökkäys ja siten tuomittavaa sukupuolista riippumatta.

Ooh, totta. Itse luin tuon pelkästään niin että menee kontilleen miehen eteen peppu kohti miestä ja vetää omat housunsa alas. (Itse kykenen kyllä vetämään housuni pepun yli kontillaankin.) Mutta voi tuo tosiaan olla kuten sinä sen tulkitsit. Tähän nyt tarvittaisiin kommentoijan selvennys tarkoittiko tuo raiskausta vai itsensäpaljastelua. 

Tarkoitin että nainen vetää itseltään housut alas. Ootte te huvittavia :D

Olisiko sinusta huvittavaa että joku kaverimies vetäisi edessäsi housunsa alas ja esittelisi pen1stään? Sen jälkeen kun olisit sanonut että et halua hänen kanssaan suhdetta.

Jos heteromies esittelee naiselle, se on häirintää. Jos nainen esittelee persettään miehelle, se on ystävällinen kutsu ja harva mies siitä kieltäytyy. Homppeleiden pippelileikeistä en tiedä mitään.

Vierailija
244/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti viehättävä etkä kuuma. Ei voi olla muita syitä, sori. Vähä-älyiset ja mt-ongelmaisetkin kelpaavat toisille samanlaisille, kunhan ovat viehättäviä/kuumia.

Sori, jospa pääsisit yli tästä. Olen tehnyt mallintöitä. Minulle tullaan kadulla sanomaan että olen kaunis.

Pakotit minut nyt korostamaan asiaa. En ole pinnallinen.

Ap

Ap, olin ihan samanlainen kuin sinä nuorena. Täällä palstalla nuo eivät usko, että oikeasti kaunis nuori nainen jää aina kaveriasteelle, mutta niin minullekin kävi aina.

Syitä minun kohdallani lienee olluy monia, esim huonot sosiaaliset taidot, ujous, introverttiys, jännittäminen ihmisten parissa ja siitä seuraava vaikutelma, että olisin kylmä ja ylimielinen. Lisäksi en ole koskaan pystynyt katsomaan ihmisiä silmiin, enkä osannut flirttailla, mitkä estivät tapailujen kehittymisen romanttisiksi suhteiksi, ei ollut ikinä ns kemiaa. Lisäksi en ole kovin seksuaalinen, eikä kiinnosta hypätä heti sänkyyn, mikä vaikutti lisää niin, että miehet luovuttivat nopeasti ja siirtyivät johonkin helpompaan naiseen.

Tällaiset syyt johtivat siihen, että kertakaikkiaan tapailu ei vaan ikinä edennyt pidemmälle.

Vierailija
245/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität vain komeimpia ja karismaattisimpia miehiä, joille on tarjolla naisia vastaavanlaisilla spekseillä mutta mielenkiintoisemmalla luonteella.

Minusta parasta minussa on luonne!

Huvittavaa että joistain tuo on jokin spektri. Kiinnostava tai vähemmän kiinnostava. Kun samalla harva edes yrittää oikeasti tutustua ihmisiin.

On totta että olen hieman ujo, mutta en myöskään tarjoile miehille yhtään enempää kun itsekään antavat minulle. Se on vasta uoroista!

Ap

Eli parisuhde on sulle jotain nommasummapeliä: "En tarjoile miehille yhtään enempää kuin itsekään antavat minulle".

Toisaalta puhut jostain sänkyjutuista nörttipoikien kanssa sekä vuoden tapailusuhteesta.

Friendzone on looginen lopputulema.

Vierailija
246/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frind ?

Et ymmärtänyt?

Tässä juuri salilla salihanskat kädessä.

Ap

Taisinkin nähdä sinut tänään salilla. Ehkä olet vähän täynnä itseäsi?

Vierailija
247/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?

Joudun sinne kun tapaillaan.

Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.

Ap

Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.

niinkun miten?

Piknik treffeille oisi suotavaa leipoa puolofee kakkua ja tehdä suolasta syötävää. Mies vastaa tuomalla viiniä, pähkinöitä.. kylkiäisiä. Hartioista hieronta kruunaa tapaamisen tietenkin toisen antaessa luvan. Mahdollisena Serbian pään deittailijana miettisin puolofeen ja texas yum yumin väliltä. Paikallisissa kaupoissa kun voi valikoima vaihdella.

Vierailija
248/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla tämäntyyppisiin aloituksiin tulee aina noita ilkeitä jankkaavia vastauksia. Syynä että joku nainen triggeröityy kateellisena siitä, että

-joku toinen nainen kertoo olevansa kaunis

tai

-incel-mies triggeröityy siitä, että kohtaa kauniin ja määrätietoisen oloisen naisen

tai

-puutteessa oleva mies ei käsitä, miten kukaan kaunis nainen jäisi yksin, koska hän haluaa kaikkia naisia ja erityisesti kauniita, hän vain ei ymmärrä, että kaikki miehet luovuttavat nopeasti yrittämästä saada seksiä etäiseltä, kylmältä ja torjuvan ja ylpeän oloiselta naiselta, jos läheltä löytyy taviksen näköinen, mutta halukkaan, helpon ja anteliaan oloinen nainen pilke silmäkulmassa

Istä syistä hyvin kauniit, mutta ujot introvertit ja viileän oloiset naiset jotka eivät ole heti jalat levällään, jäävät friendzonelle.

Vierailija
249/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kaunis ja haluttu myös menettää osan mahdollisuuksistaan siksi että tuttavapiirissä on aina muita, äärimmäisen kateellisia naisia jotka ovat erittäin taitavia manipuloimaan ja panettelevat kiinnostavina pitämilleen miehille näitä kauniita ihan vain oman katkeruutensa vuoksi, joka kohdistuu yleisesti kauniisiin. Miesraukat eivät huomaa tulleensa johdatelluiksi. Panettelu on myös niin taitavasti naamioitua että miehet luulevat ajatuksia omikseen.

Nähty on, tätä todellakin tapahtuu.

Vierailija
250/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kaverivyöhykkeellä? Sitäkö, että miehet kyllä mielellään harrastavat seksiä kanssasi, mutta eivät halua vakavaa suhdetta?

Vierailija
251/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti viehättävä etkä kuuma. Ei voi olla muita syitä, sori. Vähä-älyiset ja mt-ongelmaisetkin kelpaavat toisille samanlaisille, kunhan ovat viehättäviä/kuumia.

Sori, jospa pääsisit yli tästä. Olen tehnyt mallintöitä. Minulle tullaan kadulla sanomaan että olen kaunis.

Pakotit minut nyt korostamaan asiaa. En ole pinnallinen.

Ap

Ap, olin ihan samanlainen kuin sinä nuorena. Täällä palstalla nuo eivät usko, että oikeasti kaunis nuori nainen jää aina kaveriasteelle, mutta niin minullekin kävi aina.

Syitä minun kohdallani lienee olluy monia, esim huonot sosiaaliset taidot, ujous, introverttiys, jännittäminen ihmisten parissa ja siitä seuraava vaikutelma, että olisin kylmä ja ylimielinen. Lisäksi en ole koskaan pystynyt katsomaan ihmisiä silmiin, enkä osannut flirttailla, mitkä estivät tapailujen kehittymisen romanttisiksi suhteiksi, ei ollut ikinä ns kemiaa. Lisäksi en ole kovin seksuaalinen, eikä kiinnosta hypätä heti sänkyyn, mikä vaikutti lisää niin, että miehet luovuttivat nopeasti ja siirtyivät johonkin helpompaan naiseen.

Tällaiset syyt johtivat siihen, että kertakaikkiaan tapailu ei vaan ikinä edennyt pidemmälle.

ap ei ole kaunis nuori nainen vaan joku 50+ haaska

Vierailija
252/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain riittävän bimbomainen ja halvan oloinen. 

Vierailija
253/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samastun kertomaasi jossain määrin, vaikka olen itse ollut melkein koko aikuisen ikäni parisuhteissa.

Vain yksi suhteistani on ollut sellaisen miehen kanssa, joka opetteli oikeasti tuntemaan minut, ja piti minusta sellaisena kuin olen. Kaikki muut ihastuivat enemmän minusta luotuihin mielikuviin ja omiin haaveisiinsa kuin todelliseen persoonaani. Ensimmäinen suhteeni alkoi niin nuorena, että en vielä tunnistanut tätä ongelmaa, ihmettelin vain miksi kumppani tuntui niin etäiseltä. Sen jälkeen, suureksi onnekseni, tapasin tämän miehen joka oikeasti tutustui minuun ja oli kiinnostunut persoonallisuudestani. Siitä syntyi yli kymmenen vuoden onnellinen suhde, joka kuitenkin päättyi kun lapsitoiveemme eivät kohdanneet. Siinä asiassa ei oikein voi tehdä kompromisseja. Olemme tämän miehen kanssa edelleen hyvät ystävät.

Tuon jälkeen olen kohdannut vain kahdenlaisia miehiä: niitä jotka haluavat suhdetta mutta eivät ole kiinnostuneita oikeasti tutustumaan minuun, ja niitä jotka oppivat tuntemaan mutta eivät halua suhdetta. Jälkimmäiset ovat hyvin harvinaisia, mutta olen kiitollinen jokaisesta joka kohdalleni osuu. Ystävä, joka on kiinnostunut ja läsnä elämässäni, on valtavan arvokas asia jo sinänsä. Paljon arvokkaampi mielestäni kuin parisuhde henkilön kanssa, joka ei ole minusta kiinnostunut.

Itse arvioin, että tässä ei ole sen kummemmasta kysymys kuin romanttisesta yhteensopimattomuudesta. Se, että tulen hyvin toimeen jonkun kivan miehen kanssa, ei vielä tarkoita että sopisimme parisuhteeseen keskenämme. Uskon, että joskus vielä kohdalle osuu tuollainen täysosuma, jonka kanssa olen jo kertaalleen saanut elämääni jakaa. Heitä vain on kovin harvassa, ja useimmat ovat tässä iässä jo varattuja ja sellaisina myös pysyvät. Olen itsekin parisuhteessa uskollinen ja työskentelen aktiivisesti suhteen hyväksi - kaltaiseni ihmiset eivät kovin usein eroa.

Pyrin hyväksymään sen tosiasian, että saatan elää loppuelämäni yksin. Valitsen sen kuitenkin mieluummin kuin jatkuvan, kuluttavan taistelun epäsopivan kumppanin kanssa, tai sinänsä lauhkean mutta etäiseltä tuntuvan yhdessäolon miehen kanssa, joka ei tunne minua ihmisenä.

Vierailija
254/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

vaikutat mukavalta naiselta kaikin puolin. Sinussa on ominaisuuksia joita on itsellänikin. Olen siis mies. Missä ja miten sinut voisi tavata?

Vierailija
255/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,

vaikutat mukavalta naiselta kaikin puolin. Sinussa on ominaisuuksia joita on itsellänikin. Olen siis mies. Missä ja miten sinut voisi tavata?

Stockan kellon alla pe klo 17.30? Olen 55 v, pullukka, nimeni on Jarmo. Nähdään 😘.

Vierailija
256/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap,

Stockan kellon alla pe klo 17.30? Olen 55 v, pullukka, nimeni on Jarmo. Nähdään 😘.

Pus pus!

Vierailija
257/257 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kaverivyöhykkeellä? Sitäkö, että miehet kyllä mielellään harrastavat seksiä kanssasi, mutta eivät halua vakavaa suhdetta?

Minun kirjoissani kavereita ei panna. Hepsankeikoilla voi olla toiset mielipiteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi