Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!

Vierailija
30.04.2023 |

Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.

Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.

Nimittäin, me kaikki tiedämme varsin hyvin että:

Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.

Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.

Et kyllä selkeästi tiedä miehistä mitään.

Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.

Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.

No joo, olet kieltämättä tuossa oikeassa, että ne oikeasti hyvin korkeatasoiset miehet joilla on lukuisia sporttisia ja hyvännäköisiä naisia jonottamassa heidän seuraansa, saattavat tuollaisen naisen kyllä friendzonettaa.

Oma kommenttini oli lähinnä keskivertomiehen näkökulmasta.

T. Sama jolle vastasit

Luuletko tosissasi että hyvännäköinen ja sporttinen nainen tapailisi keskivertomiehiä? Juu ei.

Se on sitten sen naisen ongelma. Hyvännäköinen ja sporttinen mies ei lähde eksklusiiviseen parisuhteeseen naisen kanssa.

LOL. Vain vaatimaton mies tarvitsee naista

Naista vai parisuhdetta?

Molempia

Entä miksi puhut "tarvitsemisesta" ?

Mitä sanaa itse käyttäisit?

Vierailija
222/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.

Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.

Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.

Et kyllä selkeästi tiedä miehistä mitään.

Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.

Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.

No joo, olet kieltämättä tuossa oikeassa, että ne oikeasti hyvin korkeatasoiset miehet joilla on lukuisia sporttisia ja hyvännäköisiä naisia jonottamassa heidän seuraansa, saattavat tuollaisen naisen kyllä friendzonettaa.

Oma kommenttini oli lähinnä keskivertomiehen näkökulmasta.

T. Sama jolle vastasit

Luuletko tosissasi että hyvännäköinen ja sporttinen nainen tapailisi keskivertomiehiä? Juu ei.

Se on sitten sen naisen ongelma. Hyvännäköinen ja sporttinen mies ei lähde eksklusiiviseen parisuhteeseen naisen kanssa.

LOL. Vain vaatimaton mies tarvitsee naista

Naista vai parisuhdetta?

Molempia

Entä miksi puhut "tarvitsemisesta" ?

Mitä sanaa itse käyttäisit?

Hirnuaa.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että miksi miehet friendzonettavat hyvännäköisen naisen, joka haluaisi parisuhdetta. No koska miehet eivät halua kuin kevyttä hauskanpitoa korkeintaan ja esittävät "kaveria" että voivat kokeilla josko joskus irtoaisi. Kun puhutaan naisen ja miehen ystävyydestä, väittäisin ettei sitä useinkaan ole olemassa. Esimerkiksi eräskin nainen sanoi viihtyvänsä mieskavereiden kanssa ja näytti minulle videoita hauskoista illanvietoistaan näiden kanssa. Siellähän tehtiin vaikka mitä seksuaalisesti vihjailevaa näiden miesten kanssa, mitä mieskaverit keskenään eivät todellakaan tekisi keskenään. Siinä näyttäisi usein kuitenkin olevan jonkinlainen seksuaalinen juttu mukana naisen ja miehen kaveerauksessa.

Mitkä miehet? Ketä kaikkia tarkoitat?

Vierailija
224/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?

Joudun sinne kun tapaillaan.

Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.

Ap

Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.

ok, kiva kun joku puhuu puolestamme ja kertoo mitä "enemmistö" hakee.

Aivan enemmistö. Kuulunet vähemmistöön?

Onko sulla jotain tutkimusdataa josta voimme verifioida tuon väitteen?

Vai onko se vain mielipiteesi?

Vierailija
225/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko ap nauraa itsellesi? Tämä nimittäin on yksi tärkeimmistä kriteereistäni miehille. Harrastan itseironiaa täydellä laidalla, joten tuon kyvyn puuttumista kumppanissa ei voisi korvata mikään toinen ominaisuus. Kertoo tietynlaisesta älykkyydestä, itsereflektiokyvystä, kyvystä nähdä ympäröivää maailmaa, huumorintajusta ja luonteesta eikä ole ominaista narsisteilla.

Kyllä osaan, tätä oikeastaan tarkoitin kun sanoin maanläheinen.

En yritä pitää mitään jännittävää kulissia. Vaan olen täysin oma itseni.

Joskus tuntuu että tämä on se ongelma.

Ap

Niin se onkin, jos se täysin oma itsesi ei ole kovinkaan miellyttävä henkilö.

Olen aina kohtelias ja miellyttävä.

Viimeisimmillä treffeillä join 4 drinkkiä koska mies halusi jatkaa keskustelua ja vaihtaa ravintolaa. Ja minusta tuntui että puhuin liikaa aiheista joista ei olisi pitänyt. Ei mitään epäkohteliasta. Olen yleensä muut huomioiva, silloinkin kun he eivät sano mitään.

Tästä eteenpäin aion juoda vain yhden tai kaksi. Jotta pysyn edelleen oma itsenäni.

Ap

Vierailija
226/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Sanotko ettei naisen luonteella ole miehille väliä? 

Pitää nokkansa tukossa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Puhuu kysyttäessä. Hoitaa kodin, miehen ja lapset. Antaa vaikkei huvittaisi. (Eihän tätä tietenkään kerrota treffeillä)

Mielenkiintoinen väite. Äitisi lienee tuollainen?

Vierailija
227/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee ap meidän oleellisin ero: minun ei tarvitse arvuutella, mikä minussa on ns. vikana, koska pystyn luettelemaan ne kaikki itse. Toinen juttu on sitten, mille vioistani haluan tai aion tehdä jotain ja mille en.

Luettelin jo ne mitkä saattaisivat asiaan liittyä.

Olen hyväntahtoinen utelias ihminen joka aina ajattelee muista hyvää. Jopa niistä jotka eivät kohdelleet minua hyvin.

Haluan aina oppia uutta, minulla ei ole selkeitä päämääriä vaan tie jota kuljen ja katselen.

En ole mustasukkainen tai kateellinen, en ole vihainen tai pitkävihainen.

Minuun ei ole helppo tutustua, sen tiedän.

Ap

Vaikuttaa siltä, että tässä on sinulle vastaus kysymykseesi. Luettelet hyviä puoliasi ja vain arvelet, mitkä olisivat huonoja puolia ts. maanläheinen ja ujo, jotka eivät ole huonoja puolia. Valitettavasti mielikuva liian täydellisestä ihmisestä on se, että hän on feikki ja kuin saippuapala, josta ei saa mitään otetta. Tuskin kukaan haluaa olla täydellisen ihmisen rinnalla. Toinen vaikutelma on se, että ihminen näkee aidosti itsensä täydellisenä ja on siksi hieman lapsellinen ajatusmaailmaltaan.

Olen erittäin introvertti. En ns tarvitse ihmisiä juuri mihinkään. Saan energiaa yksinolosta.

Minun on vaikea nähdä itseni muiden silmin.

Minulle on sanottu vain hyviä asioita. En voi keksiä mitä muut mahtavat ajatella.

Voin vaikuttaa itsekkäältä koska en useinkaan panosta ihmissuhteisiin. Mutta deittailu on eri asia. Siihen panostaisin mielellään. Treffeillä olen iloinen ja kupliva. Ihmiset sanovat että hymyilen paljon. Olen kuitenkin introvertti.

Ap

Eräässä romaanissa yksi päähenkilöistä oli liiopitellun kaunis, viisas, lempeäluonteinen ja hänen ainoa vikansa oli se, että uskoi muista ihmisistä pelkästään hyvää. Hän oli kirjan epäuskottavin ja tylsin hahmo. Fikstiivinen opus toki, mutta lopputulemana kuitenkin se, että ei vaikuttanut inhimilliseltä. Mikä tekee sinusta persoonallisen ihmisen, kuinka sinä eroat toisista ihmisistä, mikä on tyypillistä juuri sinussa? Kiinostaisi myös tietää älykkyysosamääräsi; sekin voisi selittää kohtaamattomuutta toisten ihmisten kanssa (olettamatta kumpaan päähän asteikolla lukema sijoittuisi.)

Kohtaamattomuuttani? Eikös älykkäät ihmiset yleensä ole mielummin yksin? Vai etkö ole kuullut?

En pidä juoruilusta, selän takana puhumisesta tai nokittelusta. Minusta kaikki ovat samalla viivalla. Jos näin ei ole, olen mielummin yksin.

Olen mielestäni ihan älykäs. Tämän tarkempi vastaus ei oikeastaan sinulle edes kuulu.

Olen varmaankin vaan niin tylsä sitten. Hyväksyn sen.

Ap

Vierailija
228/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen että ap yliarvioi oman tasonsa joten siksi se friendzoneen joutuu, ap:lle ei kelpaa tavismiehet vaan ne korkeatasoiset miehet vaan? 

Vierailija
229/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta edes mainita arperger-korttia, mutta tulipa kuitenkin mieleen. Eräs puolituttu nainen on kaunis ja vetää siksi varsinkin vääränlaisia miehiä puoleensa. Hänellä on kuitenkin diagnosoitu asperger, joka käy epämääräisesti ilmi deittaillessa. Hän on itrovertti, kohtelias, ystävällinen, ujo, älykäs, mutta hänen on vaikea tulkita muita ihmisiä. Teoreettisesti hän on tutustunut mm. psykologiaan, mutta ei pysty näkemään tilanteita elävässä elämässään muiden silmin. Hän onneksi itse osaa kuitenkin nimetä, että tämä ja tuo juttu johtuu varmankin hänen ominaisuudestaan, eikä siitten jää sen kummemin ihmettelemään asioita. Nyt on löytänyt miehen rinnalleen, jonka kanssa on onnellinen. Tai ainakin, mitä viimeksi kuulin.

Vierailija
230/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi incel tekisi tällaisen aloituksen, kun yleensä he tekevät kaikkensa todistaakseen että kaikki naiset, ja varsinkin kauniit saavat aina ja kaikkialla parisuhteen sormiaan napsauttamalla? Tämähän on incel-ideologialle aivan vastakkainen aloitus?

Provo tai ei, itse tiedän että näin voi olla. Nuorena minulle tuntui mahdottomalta saada parisuhdetta. En ollut mikään salibeibe, mutta hoikka, hyvävartaloinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja minua on jälkikäteen kuvailtu useammasti sanoilla "ihan poikkeuksellisen kaunis". Mutta niin vain en saanut kunnollista, oikeaa parisuhdetta ennen kuin nelikymppisenä. En vieläkään tiedä mikä oli syynä. Todennäköisesti se että olin ujo. Olin myös aika älykäs, kiinnostunut aika vaikeatajuisista tieteenaloista eli miehet saattoivat pitää minua ylimielisenä ja outona, näin jälkikäteen veikkaisin.

Tai sitten et vain ole vaivan arvoinen koska olet perässä vedettävä kivireki.

Näinkö te puhutte myös läheisillenne?

En minä vaan, kenellekään.

Ap

Kuvitellaan mies joka on ujo, tekee omia juttujaan jne. Montako kertaa naiset käy kokeilemassa mielenkiinnon herättämistä? Ei montaakaan. Jos ei kelpaa niin matka jatkuu. Sellainen mies olisi parisuhteessakin kivireki, jota pitää aina patistaa kaikkialle eikä siltä saa mitään mielipidettä mitään.

Ei siis olisi vaivan arvoinen.

Vierailija
231/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta edes mainita arperger-korttia, mutta tulipa kuitenkin mieleen. Eräs puolituttu nainen on kaunis ja vetää siksi varsinkin vääränlaisia miehiä puoleensa. Hänellä on kuitenkin diagnosoitu asperger, joka käy epämääräisesti ilmi deittaillessa. Hän on itrovertti, kohtelias, ystävällinen, ujo, älykäs, mutta hänen on vaikea tulkita muita ihmisiä. Teoreettisesti hän on tutustunut mm. psykologiaan, mutta ei pysty näkemään tilanteita elävässä elämässään muiden silmin. Hän onneksi itse osaa kuitenkin nimetä, että tämä ja tuo juttu johtuu varmankin hänen ominaisuudestaan, eikä siitten jää sen kummemin ihmettelemään asioita. Nyt on löytänyt miehen rinnalleen, jonka kanssa on onnellinen. Tai ainakin, mitä viimeksi kuulin.

Saan asperger testissä jonkin verran pisteitä.

Mutta olen tosiaan ollut pitkään suhteessa ja viettänyt aikaa mm miehen kavereiden kanssa.

Kaikkien mielestä olen ollut ihan normaali.

Valitsen varmaan nyt vääriä miehiä, osa heistä tosiaan vaikuttaa paljon pinnallisemmilta kuin minä itse olen. Ei kukaan aikaisemmin tapaamistani olettaisi että tapaamisella täytyy osata myydä itseään. Kuten täällä ehdotettu.

Jos ei oma itsensä riitä, niin se siitä sitten.

Sain juuri kutsun elokuviin mieheltä joka osaa myös keskustella. Eiköhän tämä aihe ollut tässä.

Ap

Vierailija
232/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan häröttää mvn viestejä

Vierailija
233/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan asperger testissä jonkin verran pisteitä.

Mutta olen tosiaan ollut pitkään suhteessa ja viettänyt aikaa mm miehen kavereiden kanssa.

Kaikkien mielestä olen ollut ihan normaali.

Valitsen varmaan nyt vääriä miehiä, osa heistä tosiaan vaikuttaa paljon pinnallisemmilta kuin minä itse olen. Ei kukaan aikaisemmin tapaamistani olettaisi että tapaamisella täytyy osata myydä itseään. Kuten täällä ehdotettu.

Jos ei oma itsensä riitä, niin se siitä sitten.

Sain juuri kutsun elokuviin mieheltä joka osaa myös keskustella. Eiköhän tämä aihe ollut tässä.

Ap

Ottaako se munan esiin leffateatterissa niinku siinä yhdessä leffassa?

Vierailija
234/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaikki ihmisethän kertovat olevansa mukavia, ystävällisiä, auttavaisia, älykkäitä, rehellisiä, muut huomioon ottavia, huumorintajuisia jne. Kuinka sinä erotut kaikista niistä muista superihanista ihmisistä? Vähän samaa olen kysynyt niiltä tavismiehiltä: miksi ottaisin juuri sen tavismiehen, kun olisin voinut ottaa jo 20 edellistä tavismiestä tai heittää jopa arpaa heistä, koska eivät eroa millään muulla tavalla toisitaan kuin sosiaaliturvatunnuksiltaan. Näin kärjistäen.

Vierailija
235/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle muut vastaukset, kuin että olet ihan liian upea ja ainutlaatuinen nainen ja miehet eivät kestä sellaista upeutta? Tuntuu siltä, että kalastelet sellaista vastausta.

Minulla on yksi tuttu, joka antaa samanlaisia viboja. Kuvittelee että miehet ei kiinnostu, koska ne pelkää hänenlaistaan voimakasta, itsenäisyä, älykästä ja seksikästä naista. Totuus vain on, että hän on luonteeltaan täysin sietämätön ja täysin sokea sille.

Vierailija
236/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle muut vastaukset, kuin että olet ihan liian upea ja ainutlaatuinen nainen ja miehet eivät kestä sellaista upeutta? Tuntuu siltä, että kalastelet sellaista vastausta.

Minulla on yksi tuttu, joka antaa samanlaisia viboja. Kuvittelee että miehet ei kiinnostu, koska ne pelkää hänenlaistaan voimakasta, itsenäisyä, älykästä ja seksikästä naista. Totuus vain on, että hän on luonteeltaan täysin sietämätön ja täysin sokea sille.

Minulle aina sanotaan että olen mukava, tulen aina toimeen ihmisten kanssa, en riitele tai ole riidoissa kenenkään kanssa.

Myös työssäni olen hyvä ihmisten kanssa ja saan hyviä palautteita.

Viesteissä sanon mitä tarkoitan enkä jätä ketään arvailemaan.

Ehkä miehet kaipaavat jännitystä ja draamaa.

Ap

Vierailija
237/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin noin. Ystävyyssuhteet nimittäin joskus loppuu ihastumiseen.

Vierailija
238/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?

Joudun sinne kun tapaillaan.

Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.

Ap

Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.

niinkun miten?

Vierailija
239/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle aina sanotaan että olen mukava, tulen aina toimeen ihmisten kanssa, en riitele tai ole riidoissa kenenkään kanssa.

Myös työssäni olen hyvä ihmisten kanssa ja saan hyviä palautteita.

Viesteissä sanon mitä tarkoitan enkä jätä ketään arvailemaan.

Ehkä miehet kaipaavat jännitystä ja draamaa.

Ap

Tai sit lempeyttä, läsnäoloa ja rentoutta.

Enemmän kuin määrätietoisuutta, hyviä työpalautteita ja suorapuheisuutta. Toki hyviä ominaisuuksia nuokin.

Vierailija
240/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.

Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.

En usko että yksikään mies pahastuisi tuosta.

Uskot siis että jokainen mies haluaa seksiä jokaikisen naisen kanssa? Niidenkin, joiden kanssa on nimenomaan sanonut haluavansa olla pelkkä kaveri? Just.

Toivottavasti sulla ei ole omia poikia, jos asenne on tuo ettei pojilla tai miehillä ole oikeutta kieltäytyä seksistä, koskaan. Kerro se 18v lapsellesi kun 57-vuotias 150kiloinen hielle haiseva opettaja pakotti hänet aktiin, että tykkäsit kuitenkin ehe ehe wink wink. Hassun hauskaa eikö.

Eihän tossa pakoteta. Etkö nyt tajunnut että itseltään tuossa kehotetaan vetämään housut alas. Mut ei se itsensäpaljastelu tietenkään myöskään mitään arvostettavaa touhua ole. Eiköhän useimmat jättäisi sekä kaveruuden että muut mahdollisuudet sitten siihen jos joku noin käyttäytyisi.

Kyllä kehotus oli selkeästi vetää mieheltä, eli siltä vastentahtoiselta osapuolelta, housut alas. "Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas". Eihän omia housuja edes saisi pois, jos on jo kontillaan. Kehoitus oli selkeästi suorittaa miehelle suihinotto vastoin hänen tahtoaan. Eli raiskaus.

Ja vaikka kyse olisikin omista housuista, on tuo yhä seksuaalinen hyökkäys ja siten tuomittavaa sukupuolista riippumatta.

Ooh, totta. Itse luin tuon pelkästään niin että menee kontilleen miehen eteen peppu kohti miestä ja vetää omat housunsa alas. (Itse kykenen kyllä vetämään housuni pepun yli kontillaankin.) Mutta voi tuo tosiaan olla kuten sinä sen tulkitsit. Tähän nyt tarvittaisiin kommentoijan selvennys tarkoittiko tuo raiskausta vai itsensäpaljastelua. 

Tarkoitin että nainen vetää itseltään housut alas. Ootte te huvittavia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi