Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!
Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.
Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.
Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.
En usko että yksikään mies pahastuisi tuosta.
Miksi ei pahastuisi? Luuletko että miehiltä ei tarvita suostumusta?
Vierailija kirjoitti:
Miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?
Joudun sinne kun tapaillaan.
Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.
Ap
Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.
ok, kiva kun joku puhuu puolestamme ja kertoo mitä "enemmistö" hakee.
Aivan enemmistö. Kuulunet vähemmistöön?
Sorrettua vähemmistöä on joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?
Joudun sinne kun tapaillaan.
Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.
Ap
Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.
ok, kiva kun joku puhuu puolestamme ja kertoo mitä "enemmistö" hakee.
Aivan enemmistö. Kuulunet vähemmistöön?
Sorrettua vähemmistöä on joo.
Puhe oli enemmistö miehistä
Minulla menee naiset friendzoneen silloin jos ne on samanlaisia tai samantyylisiä kuin minä itse. Eli jos naisella samoja harrastuksia kuin minulla ja samat arvot yms niin silloin se on friendzone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kaunis ja seksikäs, mutta et samanlainen, kuin ne muut seksikkäät tytöt, vaan enemmän semmonen low maintenance ja vähän niinku semmonen itsenäinen tomboy, jota ei kynsilakat, kikattelu ja kiljuminen kiinnosta. Ehkä olet sitten näille miehille "yksi pojista", eli sellainen, joiden kanssa taivastellaan pinkkejä prinsessanaisia ja katsellaan pitkin nenänvartta vähemmän viehättäviä naisia. Se on aluksi ihan kivaa, koska omalla tavalla se tuntuu saavutukselta, kun saat miehiltä yhtä paljon kunnioitusta, kuin toiset miehet.
Mutta hyvässä jätkyydessä tosin on se varjopuoli, että et sitten tosipaikan tullen olekaan miehille enää muuta, kuin cool kaiffari, jonka seurassa piereskellään ja röyhtäillään ja puhutaan naisasioista. Sinulta odotetaan yhä enemmän, että naurat naisvihamielisille vitseille ja, että menetät tuon koko kaveriporukan, kun alat seurustella
En tiedä miten muuten toimia.
Itselläni seksuaalisuus ja kaikki muukin on sidottu siihen että todella tutustun mieheen. Syvällisesti.
Olen kyllä myös erittäin seksuaalinen. Mutta se että on myös tunteita on parasta.
Ap
Varo ettei tule pettymyksiä. Vaikka löytäisit kumppanin se ei tarkoita että miehet haluaisi puhua tunteista.
Niin, "miehet" kun ovat yksilöitä, vaivan kuten naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kaunis ja seksikäs, mutta et samanlainen, kuin ne muut seksikkäät tytöt, vaan enemmän semmonen low maintenance ja vähän niinku semmonen itsenäinen tomboy, jota ei kynsilakat, kikattelu ja kiljuminen kiinnosta. Ehkä olet sitten näille miehille "yksi pojista", eli sellainen, joiden kanssa taivastellaan pinkkejä prinsessanaisia ja katsellaan pitkin nenänvartta vähemmän viehättäviä naisia. Se on aluksi ihan kivaa, koska omalla tavalla se tuntuu saavutukselta, kun saat miehiltä yhtä paljon kunnioitusta, kuin toiset miehet.
Mutta hyvässä jätkyydessä tosin on se varjopuoli, että et sitten tosipaikan tullen olekaan miehille enää muuta, kuin cool kaiffari, jonka seurassa piereskellään ja röyhtäillään ja puhutaan naisasioista. Sinulta odotetaan yhä enemmän, että naurat naisvihamielisille vitseille ja, että menetät tuon koko kaveriporukan, kun alat seurustella
En tiedä miten muuten toimia.
Itselläni seksuaalisuus ja kaikki muukin on sidottu siihen että todella tutustun mieheen. Syvällisesti.
Olen kyllä myös erittäin seksuaalinen. Mutta se että on myös tunteita on parasta.
Ap
Varo ettei tule pettymyksiä. Vaikka löytäisit kumppanin se ei tarkoita että miehet haluaisi puhua tunteista.
Niin, "miehet" kun ovat yksilöitä, vaivan kuten naisetkin.
Et ihan oikeasti ymmärrä sanaa enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi incel tekisi tällaisen aloituksen, kun yleensä he tekevät kaikkensa todistaakseen että kaikki naiset, ja varsinkin kauniit saavat aina ja kaikkialla parisuhteen sormiaan napsauttamalla? Tämähän on incel-ideologialle aivan vastakkainen aloitus?
Provo tai ei, itse tiedän että näin voi olla. Nuorena minulle tuntui mahdottomalta saada parisuhdetta. En ollut mikään salibeibe, mutta hoikka, hyvävartaloinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja minua on jälkikäteen kuvailtu useammasti sanoilla "ihan poikkeuksellisen kaunis". Mutta niin vain en saanut kunnollista, oikeaa parisuhdetta ennen kuin nelikymppisenä. En vieläkään tiedä mikä oli syynä. Todennäköisesti se että olin ujo. Olin myös aika älykäs, kiinnostunut aika vaikeatajuisista tieteenaloista eli miehet saattoivat pitää minua ylimielisenä ja outona, näin jälkikäteen veikkaisin.
Tai sitten et vain ole vaivan arvoinen koska olet perässä vedettävä kivireki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.
Nimittäin, me kaikki tiedämme varsin hyvin että:
Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.
Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.
Et kyllä selkeästi tiedä miehistä mitään.
Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.
Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.
No joo, olet kieltämättä tuossa oikeassa, että ne oikeasti hyvin korkeatasoiset miehet joilla on lukuisia sporttisia ja hyvännäköisiä naisia jonottamassa heidän seuraansa, saattavat tuollaisen naisen kyllä friendzonettaa.
Oma kommenttini oli lähinnä keskivertomiehen näkökulmasta.
T. Sama jolle vastasit
Luuletko tosissasi että hyvännäköinen ja sporttinen nainen tapailisi keskivertomiehiä? Juu ei.
Se on sitten sen naisen ongelma. Hyvännäköinen ja sporttinen mies ei lähde eksklusiiviseen parisuhteeseen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.
Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.
Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.
Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.
Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.
No joo, olet kieltämättä tuossa oikeassa, että ne oikeasti hyvin korkeatasoiset miehet joilla on lukuisia sporttisia ja hyvännäköisiä naisia jonottamassa heidän seuraansa, saattavat tuollaisen naisen kyllä friendzonettaa.
T. Sama jolle vastasit
Luuletko tosissasi että hyvännäköinen ja sporttinen nainen tapailisi keskivertomiehiä? Juu ei.
Se on sitten sen naisen ongelma. Hyvännäköinen ja sporttinen mies ei lähde eksklusiiviseen parisuhteeseen naisen kanssa.
LOL. Vain vaatimaton mies tarvitsee naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität vain komeimpia ja karismaattisimpia miehiä, joille on tarjolla naisia vastaavanlaisilla spekseillä mutta mielenkiintoisemmalla luonteella.
Minusta parasta minussa on luonne!
Huvittavaa että joistain tuo on jokin spektri. Kiinnostava tai vähemmän kiinnostava. Kun samalla harva edes yrittää oikeasti tutustua ihmisiin.
On totta että olen hieman ujo, mutta en myöskään tarjoile miehille yhtään enempää kun itsekään antavat minulle. Se on vasta uoroista!
Ap
"Minusta parasta minussa on luonne!"
No selvästikään miehet eivät ole samaa mieltä. Eiköhän mallin ulkonäöllä ja huippuluonteella varustettu nainen menisi kaupaksi.Minäpä en ole kaupan. Ja olen ollut suurimman osan elämästäni parisuhteessa. Yhdessä parisuhteessa ja erittäin pitkään.
Ap
Aloituksesi on siis tarpeeton. Mikä sinun motivaatiosi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sama jolle vastasit
Naista vai parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sama jolle vastasit
Viimeisin mies oli vasta eronnut 4 vuoden suhteesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität vain komeimpia ja karismaattisimpia miehiä, joille on tarjolla naisia vastaavanlaisilla spekseillä mutta mielenkiintoisemmalla luonteella.
Minusta parasta minussa on luonne!
Huvittavaa että joistain tuo on jokin spektri. Kiinnostava tai vähemmän kiinnostava. Kun samalla harva edes yrittää oikeasti tutustua ihmisiin.
On totta että olen hieman ujo, mutta en myöskään tarjoile miehille yhtään enempää kun itsekään antavat minulle. Se on vasta uoroista!
Ap
"Minusta parasta minussa on luonne!"
No selvästikään miehet eivät ole samaa mieltä. Eiköhän mallin ulkonäöllä ja huippuluonteella varustettu nainen menisi kaupaksi.Minäpä en ole kaupan. Ja olen ollut suurimman osan elämästäni parisuhteessa. Yhdessä parisuhteessa ja erittäin pitkään.
Ap
Ai se vuoden mittainen? :D
Ei tietenkään, se suhde on ihan erikseen 🙄
15 vuotta suhteessa, nuoresta teinistä lähtien.
Ap
Jaha, 50+ malli...
Naiset jotka on rumia menee friendzoneen koska naiselle ei voi sanoa suoraan että "olet ruma", oikeasti kauniit ja seksikkäät naiset ei todellakaan mene friendzoneen :D Eihän kavereita panna....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lienee ap meidän oleellisin ero: minun ei tarvitse arvuutella, mikä minussa on ns. vikana, koska pystyn luettelemaan ne kaikki itse. Toinen juttu on sitten, mille vioistani haluan tai aion tehdä jotain ja mille en.
Luettelin jo ne mitkä saattaisivat asiaan liittyä.
Olen hyväntahtoinen utelias ihminen joka aina ajattelee muista hyvää. Jopa niistä jotka eivät kohdelleet minua hyvin.
Haluan aina oppia uutta, minulla ei ole selkeitä päämääriä vaan tie jota kuljen ja katselen.
En ole mustasukkainen tai kateellinen, en ole vihainen tai pitkävihainen.
Minuun ei ole helppo tutustua, sen tiedän.
Ap
Vaikuttaa siltä, että tässä on sinulle vastaus kysymykseesi. Luettelet hyviä puoliasi ja vain arvelet, mitkä olisivat huonoja puolia ts. maanläheinen ja ujo, jotka eivät ole huonoja puolia. Valitettavasti mielikuva liian täydellisestä ihmisestä on se, että hän on feikki ja kuin saippuapala, josta ei saa mitään otetta. Tuskin kukaan haluaa olla täydellisen ihmisen rinnalla. Toinen vaikutelma on se, että ihminen näkee aidosti itsensä täydellisenä ja on siksi hieman lapsellinen ajatusmaailmaltaan.
Olen erittäin introvertti. En ns tarvitse ihmisiä juuri mihinkään. Saan energiaa yksinolosta.
Minun on vaikea nähdä itseni muiden silmin.
Minulle on sanottu vain hyviä asioita. En voi keksiä mitä muut mahtavat ajatella.Voin vaikuttaa itsekkäältä koska en useinkaan panosta ihmissuhteisiin. Mutta deittailu on eri asia. Siihen panostaisin mielellään. Treffeillä olen iloinen ja kupliva. Ihmiset sanovat että hymyilen paljon. Olen kuitenkin introvertti.
Ap
Eräässä romaanissa yksi päähenkilöistä oli liiopitellun kaunis, viisas, lempeäluonteinen ja hänen ainoa vikansa oli se, että uskoi muista ihmisistä pelkästään hyvää. Hän oli kirjan epäuskottavin ja tylsin hahmo. Fikstiivinen opus toki, mutta lopputulemana kuitenkin se, että ei vaikuttanut inhimilliseltä. Mikä tekee sinusta persoonallisen ihmisen, kuinka sinä eroat toisista ihmisistä, mikä on tyypillistä juuri sinussa? Kiinostaisi myös tietää älykkyysosamääräsi; sekin voisi selittää kohtaamattomuutta toisten ihmisten kanssa (olettamatta kumpaan päähän asteikolla lukema sijoittuisi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lienee ap meidän oleellisin ero: minun ei tarvitse arvuutella, mikä minussa on ns. vikana, koska pystyn luettelemaan ne kaikki itse. Toinen juttu on sitten, mille vioistani haluan tai aion tehdä jotain ja mille en.
Luettelin jo ne mitkä saattaisivat asiaan liittyä.
Olen hyväntahtoinen utelias ihminen joka aina ajattelee muista hyvää. Jopa niistä jotka eivät kohdelleet minua hyvin.
Haluan aina oppia uutta, minulla ei ole selkeitä päämääriä vaan tie jota kuljen ja katselen.
En ole mustasukkainen tai kateellinen, en ole vihainen tai pitkävihainen.
Minuun ei ole helppo tutustua, sen tiedän.
Ap
Vaikuttaa siltä, että tässä on sinulle vastaus kysymykseesi. Luettelet hyviä puoliasi ja vain arvelet, mitkä olisivat huonoja puolia ts. maanläheinen ja ujo, jotka eivät ole huonoja puolia. Valitettavasti mielikuva liian täydellisestä ihmisestä on se, että hän on feikki ja kuin saippuapala, josta ei saa mitään otetta. Tuskin kukaan haluaa olla täydellisen ihmisen rinnalla. Toinen vaikutelma on se, että ihminen näkee aidosti itsensä täydellisenä ja on siksi hieman lapsellinen ajatusmaailmaltaan.
Olen erittäin introvertti. En ns tarvitse ihmisiä juuri mihinkään. Saan energiaa yksinolosta.
Minun on vaikea nähdä itseni muiden silmin.
Minulle on sanottu vain hyviä asioita. En voi keksiä mitä muut mahtavat ajatella.Voin vaikuttaa itsekkäältä koska en useinkaan panosta ihmissuhteisiin. Mutta deittailu on eri asia. Siihen panostaisin mielellään. Treffeillä olen iloinen ja kupliva. Ihmiset sanovat että hymyilen paljon. Olen kuitenkin introvertti.
Ap
Ja vielä ihmettelet. Et siis tarvitse miestäkään mihinkään, edes panemaan?
Just oli puhetta bottomien vastentahtoisesta sinkkuudesta.
Mä olen top eli huipputyyppi.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sama jolle vastasit
Naista vai parisuhdetta?
Molempia
Entä miksi puhut "tarvitsemisesta" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko ap nauraa itsellesi? Tämä nimittäin on yksi tärkeimmistä kriteereistäni miehille. Harrastan itseironiaa täydellä laidalla, joten tuon kyvyn puuttumista kumppanissa ei voisi korvata mikään toinen ominaisuus. Kertoo tietynlaisesta älykkyydestä, itsereflektiokyvystä, kyvystä nähdä ympäröivää maailmaa, huumorintajusta ja luonteesta eikä ole ominaista narsisteilla.
Kyllä osaan, tätä oikeastaan tarkoitin kun sanoin maanläheinen.
En yritä pitää mitään jännittävää kulissia. Vaan olen täysin oma itseni.
Joskus tuntuu että tämä on se ongelma.
Ap
Niin se onkin, jos se täysin oma itsesi ei ole kovinkaan miellyttävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi incel tekisi tällaisen aloituksen, kun yleensä he tekevät kaikkensa todistaakseen että kaikki naiset, ja varsinkin kauniit saavat aina ja kaikkialla parisuhteen sormiaan napsauttamalla? Tämähän on incel-ideologialle aivan vastakkainen aloitus?
Provo tai ei, itse tiedän että näin voi olla. Nuorena minulle tuntui mahdottomalta saada parisuhdetta. En ollut mikään salibeibe, mutta hoikka, hyvävartaloinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja minua on jälkikäteen kuvailtu useammasti sanoilla "ihan poikkeuksellisen kaunis". Mutta niin vain en saanut kunnollista, oikeaa parisuhdetta ennen kuin nelikymppisenä. En vieläkään tiedä mikä oli syynä. Todennäköisesti se että olin ujo. Olin myös aika älykäs, kiinnostunut aika vaikeatajuisista tieteenaloista eli miehet saattoivat pitää minua ylimielisenä ja outona, näin jälkikäteen veikkaisin.
Tai sitten et vain ole vaivan arvoinen koska olet perässä vedettävä kivireki.
Näinkö te puhutte myös läheisillenne?
En minä vaan, kenellekään.
Ap
Just oli puhetta bottomien vastentahtoisesta sinkkuudesta.