Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies ei palauta lapsia

Vierailija
30.04.2023 |

Onneksi on asia laitettu vireille oikeuteen, mutta vielä ei mies ole saanut haastetta.
Mutta hänellä ei ole mitään oikeaa, todellista perustetta olla antamatta lapsia, kun meillä on sopimus vuoroviikoista.
Hän on pitänyt heitä jo monta viikkoa.
Nyt kun olisi taas vaihtopäivä, niin hän ainoastaan laittoi ääniviestin, että minun tulee palauttaa tiistaina hänelle kaikki hänen "ostamansa" vaatteet.
Hohhoijaa.

En ole vastannut mitään. Vielä.

Hän tasan tietää, että hänen kuuluu antaa lapset, mutta ei puhettakaan.

Hänen kanssaan on turha yrittää keskustella, siksi en vastaa..Mutta en tiedä kehtaisko hän oikeasti tulla vaatteita hakemaan. No kehtaa hän, koska hän kuvittelee olevansa minun yläpuolella ja minua saa käskyttää.

Onko tuomarin näkökulmasta mitään väliä sillä, palautanko kiltisti lapsen vaatteet, kun suurempi asia on sopimuksen rikkominen?
Ja tuolla miehellä on myös minun ostamia vaatteita, mutta en jaksa valittaa niistä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset itse haluavat?

Vierailija
42/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä haisee vahvasti se, ettei kaikkea asiaan liittyvää nyt meille kerrota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ees lukemaan muutamaa viestiä pidemmälle 🙄! Tää on niin Porvoosta, oikein kunnon vappupila, ja vieläpä harvinaisen huono 🥱👎🏻

Vierailija
44/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona lapset on paperilla, eli lähivanhempi. Jos sulla niin poliisit tuo lapset takaisin, koska nyt kyseessä on lapsikaappaus.

Hän on lähivanhempi, mutta ei poliisit hae, vaikka asia olisi toisinpäinkin. Näin meille on poliisista kerrottu. He eivät puutu. Vain oikeuteen menemällä voi saada lapset.

Vaikka mulla on syytä olla huolissani lapsista, koska siellä on ollut pahoinpitelyä lasta kohtaan ja jokapäiväistä alkoholin käyttöä, niin kukaan ei tee mitään, ei lasu eikä poliisi.

Pahoinpitely on ollut tutkinnassa jo monta kuukautta...poliiseilla on niin kova kiire..ap

Kuinkakohan hitosti sussa sitten on vikaa jos lapsia pahoinpitelevä alkkis saa niitä pitää?

Onko iso lista mt-ongelmia ja osastohoitoa kenties, korvaushoitoa tms?

Vierailija
45/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona lapset on paperilla, eli lähivanhempi. Jos sulla niin poliisit tuo lapset takaisin, koska nyt kyseessä on lapsikaappaus.

Hän on lähivanhempi, mutta ei poliisit hae, vaikka asia olisi toisinpäinkin. Näin meille on poliisista kerrottu. He eivät puutu. Vain oikeuteen menemällä voi saada lapset.

Vaikka mulla on syytä olla huolissani lapsista, koska siellä on ollut pahoinpitelyä lasta kohtaan ja jokapäiväistä alkoholin käyttöä, niin kukaan ei tee mitään, ei lasu eikä poliisi.

Pahoinpitely on ollut tutkinnassa jo monta kuukautta...poliiseilla on niin kova kiire..ap

Exäsi on siis lähivanhempi. Jos hän ei halua "palauttaa" lapsia niin sinä et voi sille mitään. Hän ei tee siinä mitään laitonta.

Normaalisti äidistä tulee erotilanteissa automaattisesti lapsen/lapsien lähivanhempi. Sinussa siis on jotain "vikaa" kerta olet etävanhempi, vaikka oletkin äiti. Jätät kertomatta jotain erittäin oleellista.

Meillä on virallinen sopimus vuoroviikoista. Se koskee myös lähivanhempaa. Ja meillä on yjteishuoltajuus, mutta exä oli vaatinut lapset hänen luo kirjoille. (saa asumistuet ja lapsilisät) ap

Onko sulla ap ammattia ja työtä?Miten muka köyhä lasten isä on saanut lähivanhemmuuden?

Vierailija
46/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ees lukemaan muutamaa viestiä pidemmälle 🙄! Tää on niin Porvoosta, oikein kunnon vappupila, ja vieläpä harvinaisen huono 🥱👎🏻

Tämä on ollut täällä ennenkin siksi epäilen provoa. Eihän kukaan äiti voi olla viikkoja epätietoisuudessa, että mitä lapsilleen kuuluu.

Vierailija
47/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on siis lähivanhempi. Jos hän ei halua "palauttaa" lapsia niin sinä et voi sille mitään. Hän ei tee siinä mitään laitonta.

Normaalisti äidistä tulee erotilanteissa automaattisesti lapsen/lapsien lähivanhempi. Sinussa siis on jotain "vikaa" kerta olet etävanhempi, vaikka oletkin äiti. Jätät kertomatta jotain erittäin oleellista.

Meillä on virallinen sopimus vuoroviikoista. Se koskee myös lähivanhempaa. Ja meillä on yjteishuoltajuus, mutta exä oli vaatinut lapset hänen luo kirjoille. (saa asumistuet ja lapsilisät) ap

Ai siksi ettet humputtele niitä tukia päihteisiin, rahapeleihin tai johonkin krääsään?

Vierailija
48/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, aloittaja on sekopää

Vierailija
49/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lapset viihtyä tasapainoisen vanhemman luona.

Vierailija
50/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ap olet tästä ennenkin kirjoitellut tänne. Missä kunnossa ne lapsesi mahtavat nyt siellä isän luona olla?

Heihin on vaikea saada yhteyttä. Lasten isä myös käy lukemassa mun ja vanhemman lapsen viestit. En voi hirveästi udella, koska uskon että hän ei kertoisi mitään, koska isänsä suuttuisi jos kertoisi. Mutta laittelen kivoja viestejä lapselle. En halua nyt asettaa lasta ikävään välikäteen kun tiedän millainen isänsä on. ap

Kyllä AP, sun pitäisi nyt puuttua tilanteeseen pikimmiten. Jos näyttöä on jopa pahoinpitelystä, saat kyllä nopeasti virka-apua vappunakin.

Vierailija
51/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on lähivanhempi ja jos hän ei halua lasten tulevan luoksesi, niin se on sitten siinä. Kukaan ei voi asialle mitään. Siinä tilanteessa minkäänlaiset vuoroviikkosopimukset eivät auta.

Minä en kuitenkaan oikein usko tuota tarinaasi. Joko et kerro kaikkea tai valehtelet.

Vierailija
52/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun virheeni oli se, että annoin exän pelotella itseäni. Hän sai aika hyvin lytistettyä henkisesti, ja edelleen hän jaksaa kertoa, kuinka huono olen kaikessa. Aivan kaikessa.

Hän on ollut vuosia työttömänä, mutta halveksii minun tekemää työtä. Kuinka en edes tee oikeaa työtä, hänen mielestään. Olen henkilökohtainen avustaja.

Enää hänen kommenttinsa eivät kuitenkaan vaikuta tai satuta. Aiemmin pelkästään hänen äänen kuuleminen sai hirveän ahdistuksen aikaan.

Olen töissä, en juo enkä polta.

Tässä on mennyt vuosia, että olen saanut itsetuntoni takaisin. Pelkään, miten käy lasten mielenterveydelle, jos isänsä kohtelee heitä samalla tavallakuin minuakin. ap

Vierailija
53/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa taistella vuosikausia lapsista, jos haluaa heille vakavia mielenterveysongelmia.

Vierailija
54/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on lähivanhempi ja jos hän ei halua lasten tulevan luoksesi, niin se on sitten siinä. Kukaan ei voi asialle mitään. Siinä tilanteessa minkäänlaiset vuoroviikkosopimukset eivät auta.

Minä en kuitenkaan oikein usko tuota tarinaasi. Joko et kerro kaikkea tai valehtelet.

Kyllä sopimus on sopimus. Sen kertoi myös asianajaja. Lähivanhempi ei saa rikkoa sopimusta ilman syytä.

Vierailija
55/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette parempaa keksineet. Aloitus jo läpinäkyvä ja ristiriitainen. XDXD Kiitos ja kunnia! Lapset lähille äkkiä!

Vierailija
56/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyhmää lisääntynyt ja tässä on tulos.

Vierailija
57/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että ihmiset lisääntyy vaikka eivät tule toistensa kanssa toimeen. Lapset kärsivät.

Tuota aina ihmettelen. Että miten ovat joskus päässet niin läheiseen kontaktiin että ovat lapsia saaneet, kun pohjimmiltaan inhoavat toisiaan noin paljon.

Vierailija
58/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko miettiä lasten etua ja olla todella sovitteleva heidän isänsä kanssa. olet saman miehen kanssa vanhempi vielä vuosikymmeniä, mitä nopeampaa sovit rauhan, niin sitä parempi kaikille.

Vierailija
59/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopimus on sopimus. Sen kertoi myös asianajaja. Lähivanhempi ei saa rikkoa sopimusta ilman syytä.

Höpsis. Lähivanhempi päättää missä lapset ovat, ei etävanhempi. Asianajaja voi sanoa mitä haluaa.

Vierailija
60/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset hajettu jo ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan