Taidetaan saada vihdoin Laura Huhtasaari ministeriksi.
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä puolueet sai eniten ääniä? Ihan turhaan haukutaan täällä persuja. Kuka niitä äänesti, suurin osa suomalaisista.
Taas tätä persumatematiikkaa, missä 20 % on äkkiä suurin osa.
Elämämkoululaisten puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikro-makro -erottelu on olemassa vain kreationistien mielikuvituksessa. Kysymys on tismalleen samasta asiasta, vain mittakaava on eri. Kreationistien mielestä siitä, että voit kävellä kymmenen metriä ei voi päätellä, että voit kävellä kilometrin vaan välissä on näkymätön seinä, johon pakosti törmää. Kuitenkaan kukaan kreationisti ei ole koskaan edes kyennyt kuvailemaan, millainen tuo näkymätön seinä voisi olla saati osoittanut sen olemassaoloa, on vain esitetty väite, että sellaisen on oltava olemassa.
He voivat olla oikeassa. Siinä tapauksessa maailman luonut entiteetti on täysin tarkoituksellisesti luonut maailman sellaiseksi, että evoluutio näyttää tunnettujen tosiasioiden perusteella olevan päivänselvästi totta.
No ei pidä paikkaansa, että kyse olisi mielikuvituksesta tai mittakaavasta. Tämä vastauksesi vain osoittaa omaa laiskuuttasi perehtyä kriittiseen evoluutioon ja tyydyt vaan olkiukkoihin ja leimakirveeseen. Kreationismia ei tarvita evoluutiokritiikkiin.
Makroevoluutio on kasautunutta mikroevoluutiota. Kukaan evoluutiosta jotain ymmärtävä ei väitä, että kyse on jostain substantiivisesti erilaisesta asiasta eikä evoluutioteorian toimiminen sellaista edellytä. Niinpä ns. "kriitikoiden" velvollisuudeksi jää osoittaa, että tällainen kasautuminen on mahdotonta ja näkymätön seinä on olemassa.
Kasautunut mikroevoluutio on uskonvaraista toiveajattelua, joka pitäisi ensin osoittaa ennen kuin sitä tarvitsee osoittaa vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on persuille ongelma. Hän on saanut isoja äänimääriä vaaleissa. Siksi häntä ei voi puolueessa laittaa syrjään. Mutta kuitenkin Huhtasaari olisi saatava piiloon julkisuudelta, ettei hän tekisi mainehaittaa puolueelle älyttömillä lausunnoillaan.
Ei helppo tilanne persuille.
Minkähän takia Huhtasaari ei ole loikannut tai alun pitäenkin mennyt kristillisdemareihin? Siellä porukassa yksi hihhuli hukkuu massaan.
KD ei ole yhtä rasistinen puolue eikä siellä voi laukoa ihan mitä vaan ilman vastuuta, pl. Räsänen.
KD on lähtökohtaisesti ras1stinen puolue. Se julistautuu yhden "oikean" uskonkäsityksen (kristinuskon) puolustajaksi ja leimaa kaikki muut uskovaiset harhaoppisiksi ja kadotukseen meneviksi. Tällainen on ras1smia sanan varsinaisimmassa merkityksessä.
Noinhan se tietysti on. KD:n johtohahmo Päivikin julisti h0mot "luomisjärjestyksen vastaisiksi". Voiko enempää ras1stisesti sanoakaan!
Vierailija kirjoitti:
KD on lähtökohtaisesti ras1stinen puolue. Se julistautuu yhden "oikean" uskonkäsityksen (kristinuskon) puolustajaksi ja leimaa kaikki muut uskovaiset harhaoppisiksi ja kadotukseen meneviksi. Tällainen on ras1smia sanan varsinaisimmassa merkityksessä.
Hyvä huomautus!
Usein toisia syyttelevät ovat itse suurimpia syyllisiä. Erityisen hyvin tämä pitää paikkansa uskovaisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en päästäisi omaa lastani Lauran luokkaan. Laura on hihhuli ja horisee jeesuksista ja luomisista ja väittää evoluutiobiologiaa virheelliseksi. Ei sellainen tyyppi saisi muutenkaan toimia opettajana.
Evoluutio on pseudotiedettä ja metafysiikkaa.
Itse en päästäisi omaa lastani viherhihhulin tai LGBT-hihhulin luokkaan, Lauran luokkaan mielelläni.
Laura on myös äidillinen tyyppi ja varmasti hyvä lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en päästäisi omaa lastani Lauran luokkaan. Laura on hihhuli ja horisee jeesuksista ja luomisista ja väittää evoluutiobiologiaa virheelliseksi. Ei sellainen tyyppi saisi muutenkaan toimia opettajana.
Itse en päästäisi omaa lastani viherhihhulin tai LGBT-hihhulin luokkaan, Lauran luokkaan mielelläni.
Laura on myös äidillinen tyyppi ja varmasti hyvä lasten kanssa. <3
Äidillisesti neuvoo lapsia lunttaamaan kuten itse teki yliopiston gradunsa kanssa.
Nyt Suomi ja Suomalaiset pelastuu, kun aito sivistys valtaa alaa ja Vihervasemmistolainen hömppä ja humpuukii joutuu pannaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että on evoluutio metafysiikkaa. Selittäisitkö hieman, mitä tarkoitat. Mitä on metafysiikka, ja miten evoluutio siihen liittyy?
Nykyiset ministeriehdokkaat ovat kuin Putous-hahmoja. Hävettää koko Suomen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Suomi ja Suomalaiset pelastuu, kun aito sivistys valtaa alaa ja Vihervasemmistolainen hömppä ja humpuukii joutuu pannaan!
Mitä plagioijat ja rikolliset tietää sivistyksestä?
Kyllä Huhtis ministerinä menee siiänä missä Trumpkin meni USA:n pressana. No hätä, vihervasurit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä puolueet sai eniten ääniä? Ihan turhaan haukutaan täällä persuja. Kuka niitä äänesti, suurin osa suomalaisista.
Taas tätä persumatematiikkaa, missä 20 % on äkkiä suurin osa.
Elämämkoululaisten puolue.
79,9 % äänestäneistä ei äänestänyt perussuomalaisia. Perussuomalaisia äänesti 20,1 % äänestäneistä, ei koko kansasta tai edes täysikäisistä kansalaisista.
Maailma luotiin 7 päivässä n. 1000 v sitten, oikeastaan 7. päivänä jo levättiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Huhtis ministerinä menee siiänä missä Trumpkin meni USA:n pressana. No hätä, vihervasurit!
Luojan kiitos Suomessa ei ole USAn systeemiä, missä pressa, kuten Trump, voi määrätä korkeimpaan oikeuteen mieleisiään tuomareita, jotka sitten poistavat ihmisoikeuksia.
Huhtasaari kyllä taatusti yrittää pilata Suomea minkä pystyy, mutta onneksi sillä ei ole valtaa, saapa minkä aseman tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että on evoluutio metafysiikkaa. Selittäisitkö hieman, mitä tarkoitat. Mitä on metafysiikka, ja miten evoluutio siihen liittyy?
Evoluutioteoria on tarinankerrontaa ja spekulointia, sitä voisi sanoa metafysiikaksikin. Evolutionisti vetoaa aikaan, joka on maaginen tekijä, joka tekee mahdottomasta mahdollisen. Ei ole olemassa mekanismia, joka mahdollistaisi evoluution, mutta evolutionisti sanoo, että koska miljardeja vuosia, niin on. Ei mahdoton muutu mahdolliseksi edes tsiljoonassa vuodessa.
On vain olemassa olevan geneettisen informaation rajoissa tapahtuvaa pientä muutosta, se on eri asia kuin lajin muuttuminen aivan toisen tyypin lajiksi satunnaisten mutaatioiden kautta.
Evoluutioteoria ei ole vain valhe, vaan surkea vitsi.
Ja ei, en ole kristitty, vaan humanistisen kasvatuksen saanut agnostikko.
Teemujazzista Huhtasaaren neuvonantaja. Kaksi älypäätä yhdessä, toinen sekaisin kuin seinäkello.
Laura Huhtasaari kansanedustaja
@LauraHuhtasaari
Ei maailmassa energia ole loppumassa, mutta järki on. Siksi meille tulee energiakriisi.
Teemu Vehkala
@Teemujazz
Klaus Schwab juonii tällä hetkellä jo GREAT RESETTIÄ, joka tulee sen energiakriisin jälkeen. Rahajärjestelmästä luovutaan ja tilalle tulee Viherpiipertäjien ID-maksujärjestelmä, jossa kaikki määritellään "hiilipisteillä". Se on teknokraatti-elitistien märkä päiväuni.
Paljonko Huhtasaari on ottanut Venäjän voitelurahaa?
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on kreationisti.
Pelottava ajatus, että olisi opetusministeri.
Mikäs siinä nyt niin pelottaa? Olis hyvä vaan kun kouluissa lopetettais tuo Setan sukupuolipropaganda ja valheiden levitys.
Vai että littanan maan Laurasta ministeri sallikaa mun nauraa.