Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydyttääkö teidän miehenne itseään katsomalla sinua

Vierailija
30.04.2023 |

Joskus kun en ole vielä ihan täysin herännyt niin huomaan mieheni ottavan peittoa pois päältäni, katselee ja hyväilee alastonta vartaloani ja runkkaa aamun ensimmäiset jäykkyydet alta pois

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Katsoo facestani kaverini kuvaa ja runkkaa

Vierailija
2/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava tyyppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet noin tekee.

Vierailija
4/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä jaksa siinä herätessäni panna mut kyllä mua saa katsoa runkkausmielessä. Kai muillakin nyt käy näin välillä?

Kiva kun oikea nainen kiinnostaa eikä nettikuvat.

ap

Vierailija
5/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole niin hyvännäköinen että sopisin kenenkään runkkumateriaaliksi.

Vierailija
6/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava tyyppi!

On joo.

Tosi seksuaalinen ja rakastelemme niin paljon kun haluan. Sitten hän vielä usein runkkaa:)

Vierailija
7/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli suihkussa, kun menin kylppäriin meikkaamaan pelkissä pikkuhousuissa. Aamujäykkyys yhä tallella. Katsoi mua silmiin ja rintoihin vuoron perään, otti kiinni vehkeestä ja laukesi hyvin nopeasti. En tiedä onko tämä pervoa vai kiihottavaa. Ehkä molempia. Asiasta ei puhuttu sen jälkeen.

Vierailija
8/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa jos mies haluaisi minua noin paljon. Mutta realiteetit ovat ikävät ja tajuan etten ole niin upea että mieheni noin tekisi. Runkkaa kyllä joskus aamuisin vieressäni, mutta silmät kiinni ja selvästi fantasioiden jostain muusta.

Vierailija
9/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli suihkussa, kun menin kylppäriin meikkaamaan pelkissä pikkuhousuissa. Aamujäykkyys yhä tallella. Katsoi mua silmiin ja rintoihin vuoron perään, otti kiinni vehkeestä ja laukesi hyvin nopeasti. En tiedä onko tämä pervoa vai kiihottavaa. Ehkä molempia. Asiasta ei puhuttu sen jälkeen.

Vähän sama... Mies tuli suihkuun eilen aamulla oli kiire ja meikkailin kanssa tissit paljaina. sillä seiso jo kun meni sinne ja katseli mua, sanoin ettei nyt ehdi ja se pyysi että saa katsella. Avasi suihkuoven ja runkkasi mua katsellen. Aika kuumottava näky, kiihotuin kyllä itsekin siitä

Vierailija
10/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä ei pikkuhousuissa olla, vaan alastiaina. Kaikki niin helppoa sitten, aina valmiina. Samoin sänkyä ei petailla. ovi kiinni jos muita talossa.

Vierailija
11/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään missi mitoiltani mutta kyllä minun naiselliset paikat kiinnostaa miestäni ihan käsinkosketeltavasti runkkausmielessä

Vierailija
12/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus annan runkata pakaroiden väliin.

Menee kyllä usein panon puolelle siitä.

Vierailija
13/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä, että tosi usein runkkaan katsellen vaimoani, jos ei naida ehdi/pysty. Yleensä esim kylppäriin änkeän hänen perässään, jos sen verran lapsilta silmä välttää ja hän pyllistää sporttista pikkupeppua ja hyväilen sitä samalla runkaten. Sen verran pöksyjä alas, että voi antaa sperman lentää pakaroille. Eilen aamulla olin menossa suihkuun, kun hän oli pissalla samaan aikaan. Siinä hänen istuessaan runkkasin hänen edessään hänen samalla hyväillessäni kassejani. Tällä kertaa spermat rinnoille.

Vierailija
14/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tainnut koskaan runkata vaimon vieressä. Jos aamulla ollut kovat paineet, olin pyytänyt suikkaria ja yleensä vaimo onkin tyhjentänyt kassit.  Joskus kyllä itsekseni runkkailut, kun vaimo ei ole kotona, ja suunnitellut miten saisin vaimolle nautintoa ja orgasmit jollain erilaisemmalla tavalla. Useimmiten ehkä, että työntyisin vaimon tiukkaan pyllyyn. Tiedän, että hän kiihoituttuu pyllyseksistä, mutta uskalla antaa panna, kun kaluni on sinne liian iso.  Mutta enimmäkseen olen säästänyt siemenet vaimolle, joten aina naitu huomattavasti enemmän kuin olen koskaan runkannut. Pitkässä parisuhteessa vasta muutama viime vuosi menty vain kerta viikossa, jolloin olen joskus purkanut välissä. Nyt vaimo taasen innostunut uudestaan joten seksiä on ollut pari kertaa viikossa. Runkkailulle ei ole mitään tarvetta ja pitää säästää paukut vaimolle. Vaimoni, ja varmaan muutkin naiset, aistii heti kuinka kuumana ja malttamattomana mies käy. Purkamalla välillä paineita alentaa ja haittaa naisensa halujen syttymistä, jos nainen aistii, ettei mies käy kuumana. Malttamaton naiseen kuumana käyvä mies on paras tae naisen halujen syttymiseen. Mitä kuumemmaksi nainen tulee sen helpompi on miehen nainen tyydyttää,  joten miehen paineen kerääminen tuottaa pelkkää hyvää. 

Vierailija
15/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimo kattoo mielellään kun runkkaan ja toisin päin. Sillä me sitäkin harrastetaan kahdestaan, niin ei tuu pettynyt olo kummallekkaan. Ui. Tulispa kotia nopeesti..

Vierailija
16/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menkat tai muuten väsy niin mies yleensä kääntää mut mahalleen ja käy hajareisin mun jalkojen päälle ja laskee pakaroille:) joskus myös tisseille, naamalle ja suuhun.

Vierailija
17/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oliskin tehny noin. Sen sijaan toissapäivänä sain sen kiinni runkkaamasta mun kaverin fb-kuvalle, jossa on uikkareissaan. Anteeksi nyt vaan, mutta sanon tämän suoraan - läppäsin sitä ihan kunnolla kuonoon huutojen kera. Siinähän parantelee nenäänsä. Taisi olla yllätys tämmöseltä "kiltiltä" tytöltä. V**un nössö itki kuin pikkukakara, hyvä ettei housuunsa kussu! Alistui ihan täysin. Laitoin sen lähdölle ja käskin menee kotiinsa. Tää oli tässä.

Vierailija
18/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun oliskin tehny noin. Sen sijaan toissapäivänä sain sen kiinni runkkaamasta mun kaverin fb-kuvalle, jossa on uikkareissaan. Anteeksi nyt vaan, mutta sanon tämän suoraan - läppäsin sitä ihan kunnolla kuonoon huutojen kera. Siinähän parantelee nenäänsä. Taisi olla yllätys tämmöseltä "kiltiltä" tytöltä. V**un nössö itki kuin pikkukakara, hyvä ettei housuunsa kussu! Alistui ihan täysin. Laitoin sen lähdölle ja käskin menee kotiinsa. Tää oli tässä.

Mitä tuo nyt haittaa ?

Meillä rakastellaan siten , että mieheni katsoo minun Facebookista kaverini kuvaa samaan aikaan niin hän laukeaa nopeammin.

Vierailija
19/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo minua aamuisin ja koskettelee peppua samalla, kun runkkaa. Aamuisin, kun olen vielä uninen, saatan jopa herätä tähän. Koskettelee myös välillä rintojani tai peppureikää. Ei hätää, olen antanut luvan tähän. Kunnolla herättyäni voidaankin aloittaa yhteiset leikit.

Vierailija
20/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo nyt haittaa ?

Meillä rakastellaan siten , että mieheni katsoo minun Facebookista kaverini kuvaa samaan aikaan niin hän laukeaa nopeammin.

Jos on sinut molemmin puolin näiden asioiden kanssa, niin tämä on ihan ok. Kavereita meillä ei harrastella, mutta hyvinkin useasti tulee runkkailtua joillekkin julkisuuden henkilöille. Naidessa myös jonkinlaisena roolileikkinä tulee samalla puhuttua, kuinka upeaa olisi naida sitä ja sitä näin. Yleensä runkkaan ihan vaimoa katsellen, mutta vaihteluna juurikin joku julkkis tms. Eikä siis missään piilossa vaan, siten, että vaimo samalla hyväilee kasseja tai runkkaa minua. Nämä toimii meillä siis myös toisinpäin, eli vaimolla on omat fantasiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi