Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydyttääkö teidän miehenne itseään katsomalla sinua

Vierailija
30.04.2023 |

Joskus kun en ole vielä ihan täysin herännyt niin huomaan mieheni ottavan peittoa pois päältäni, katselee ja hyväilee alastonta vartaloani ja runkkaa aamun ensimmäiset jäykkyydet alta pois

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole niin hyvännäköinen että sopisin kenenkään runkkumateriaaliksi.

Aivan varmasti runkkaisin sulle ja sun kuville. Ota yhteys Kik.

Vierailija
22/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun oliskin tehny noin. Sen sijaan toissapäivänä sain sen kiinni runkkaamasta mun kaverin fb-kuvalle, jossa on uikkareissaan. Anteeksi nyt vaan, mutta sanon tämän suoraan - läppäsin sitä ihan kunnolla kuonoon huutojen kera. Siinähän parantelee nenäänsä. Taisi olla yllätys tämmöseltä "kiltiltä" tytöltä. V**un nössö itki kuin pikkukakara, hyvä ettei housuunsa kussu! Alistui ihan täysin. Laitoin sen lähdölle ja käskin menee kotiinsa. Tää oli tässä.

Mitä tuo nyt haittaa ?

Meillä rakastellaan siten , että mieheni katsoo minun Facebookista kaverini kuvaa samaan aikaan niin hän laukeaa nopeammin.

Jos on sinut molemmin puolin näiden asioiden kanssa, niin tämä on ihan ok. Kavereita meillä ei harrastella, mutta hyvinkin useasti tulee runkkailtua joillekkin julkisuuden henkilöille. Naidessa myös jonkinlaisena roolileikkinä tulee samalla puhuttua, kuinka upeaa olisi naida sitä ja sitä näin. Yleensä runkkaan ihan vaimoa katsellen, mutta vaihteluna juurikin joku julkkis tms. Eikä siis missään piilossa vaan, siten, että vaimo samalla hyväilee kasseja tai runkkaa minua. Nämä toimii meillä siis myös toisinpäin, eli vaimolla on omat fantasiansa.

Voi kunpa olisi omakin vaimo noin avomielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun oliskin tehny noin. Sen sijaan toissapäivänä sain sen kiinni runkkaamasta mun kaverin fb-kuvalle, jossa on uikkareissaan. Anteeksi nyt vaan, mutta sanon tämän suoraan - läppäsin sitä ihan kunnolla kuonoon huutojen kera. Siinähän parantelee nenäänsä. Taisi olla yllätys tämmöseltä "kiltiltä" tytöltä. V**un nössö itki kuin pikkukakara, hyvä ettei housuunsa kussu! Alistui ihan täysin. Laitoin sen lähdölle ja käskin menee kotiinsa. Tää oli tässä.

Mitä tuo nyt haittaa ?

Meillä rakastellaan siten , että mieheni katsoo minun Facebookista kaverini kuvaa samaan aikaan niin hän laukeaa nopeammin.

Jos on sinut molemmin puolin näiden asioiden kanssa, niin tämä on ihan ok. Kavereita meillä ei harrastella, mutta hyvinkin useasti tulee runkkailtua joillekkin julkisuuden henkilöille. Naidessa myös jonkinlaisena roolileikkinä tulee samalla puhuttua, kuinka upeaa olisi naida sitä ja sitä näin. Yleensä runkkaan ihan vaimoa katsellen, mutta vaihteluna juurikin joku julkkis tms. Eikä siis missään piilossa vaan, siten, että vaimo samalla hyväilee kasseja tai runkkaa minua. Nämä toimii meillä siis myös toisinpäin, eli vaimolla on omat fantasiansa.

Kiva jos joillain toimii. Meillä meni siihen että aina miehellä oli jokin fantasia mietittynä. Ja aina se oli joku kurvikas iso peppuinen nainen. Minä olen itse jotain aivan muuta. Minun fantasioita ei koskaan kysytty. Kyllä alkoi olla niin latistavaa että ei enää kiinnosta.

Vierailija
24/40 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivatulehduskierteen aikaan monesti spermat kontillaan levitetylle perseelle

Vierailija
25/40 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna peppuseksiä, koska sattuu. Mutta kun mies on oikein paineissa annan runkata terska peppureikää vasten.

Aluksi toki annan katsella ja ihailla pakaroiden väliä.

Ei mies kauan kestä, kun taitaa olla liian kiihottavaa.

Vierailija
26/40 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna peppuseksiä, koska sattuu. Mutta kun mies on oikein paineissa annan runkata terska peppureikää vasten.

Moni mies kyllä painaisi tossa tilanteessa terskan ihan sisään asti kiimoissaan...

Vierailija
27/40 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo nyt haittaa ?

Kiva jos joillain toimii. Meillä meni siihen että aina miehellä oli jokin fantasia mietittynä. Ja aina se oli joku kurvikas iso peppuinen nainen. Minä olen itse jotain aivan muuta. Minun fantasioita ei koskaan kysytty. Kyllä alkoi olla niin latistavaa että ei enää kiinnosta.

Ja taas nainen, joka ei saa suutaan auki. Kerro niistä fantasioistasi äläkä odota, että niistä kysellään.

Vierailija
28/40 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies kyllä painaisi tossa tilanteessa terskan ihan sisään asti kiimoissaan...

Isokaluinen ei paina, kun tietää, ettei mahdu ja sattuu. Kiusoittelen vaimoa monesti hieromalla kalullani pyllynsuuta, kuten eilenkin, mutta työntynyt silti vaimon aina pilluun, joka on ihan tarpeeksi tiukka jo muutenkin.  Olen lauennut aina vaimon pilluun ja toisinaan suuhun. Keholle roiskimisesta runkkaamalla ei ole tullut mitään kiksejä enkä edes ole viitsinyt tuhlata siihen paukkuja. Sitä paitsi vaimoni halunnut aina syvälle  pilluun kun meillä ollut seksiä. 

Vierailija
29/40 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokaluinen ei paina, kun tietää, ettei mahdu ja sattuu. Kiusoittelen vaimoa monesti hieromalla kalullani pyllynsuuta, kuten eilenkin, mutta työntynyt silti vaimon aina pilluun, joka on ihan tarpeeksi tiukka jo muutenkin.  Olen lauennut aina vaimon pilluun ja toisinaan suuhun. Keholle roiskimisesta runkkaamalla ei ole tullut mitään kiksejä enkä edes ole viitsinyt tuhlata siihen paukkuja. Sitä paitsi vaimoni halunnut aina syvälle  pilluun kun meillä ollut seksiä. 

Ei se sun millikiituri tunnu edes perseessä miltään.

Vierailija
30/40 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyydyttää itseään katsomalla rintojani, koskettelemalla nännejäni ja joskus peppureikääni. Usein tekee tätä kun aamulla nukun pidempään. Jos jaksan herätä, siitä seuraa yhteinen seksihetki, toisinaan mies laukeaa rinnoille. 

Vierailija
31/40 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme bdsm harrastajia, mieheni runkkaa aina kontillaan edessäni ja laukeaa saappailleni. Hän katsoo minua silmiin kun nostan leuanalta ratsupiiskalla kun pikkupoika. Lauettuaan saappailleni hän myös nuolee ja putsaa saappani niellen kaiken.

Vierailija
32/40 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni runkkaa vain silloin kun olen poissa, eli ei tee noin. En tiedä mitä ajattelee silloin. Saattaa johtua siitä, että olemme kahdestaan ja hän kyllä saa, kun haluaa. Sinänsä kyllä olisi ihan kiihottava ajatus, jos tekisi noin.

Vierailija
33/40 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaako juuri runkata minulle mutta välillä pyytää että otan rinnat paljaiksi ja mies runkkaa niiden päälle ja laukeaa niille tai kasvoille sitten.

Vierailija
34/40 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun ei vielä uskaltanut harrastaa seksiä sain monesti katsella poikaystäväni runkkaamista. Hänellä oli pakottava tarve hoidella itsensä ja mä katselin. Osallistuinkin välillä jotenkin, mutta mun otteeni olivat niin ujoja ja arkoja, että hän halusi tehdä itselleen niin että katselen ja hän katseli tietenkin mua.

Monesti suudeltiin ja siinä samalla hän runkkasi penis ulkona housuista. Oltiin siis tosi lähekkäin ja mä vilkuilin sitä toimintaa kiihottuen. Toi oli kuin ihanaa laskeutumista kohti seksiä. Nähdä miten kiihottunut poika voi olla. Ajattelin olevani niin seksikäs.

Nykyinen mies on taas niin ujo, ettei hän anna mun katsoa.

Vierailija
35/40 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies masturboi minua katsellen. Pitää mun Pillua kauniina ja kiihottavana.

Haluaa laueta kummulle, huulienväliin tai takaa pakaroiden väliin. Usein vielä nuolee minut puhtaaksi.

Tämä kyllä tekee minun itsetunnolle hyvää, ollaan kuitenkin oltu naimisissa jo 25 vuotta 

Vierailija
36/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni runkkaa vain luvalllani, hän on siveysvyössä ja avaimet minulla.

Vierailija
37/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni runkkaa vain luvalllani, hän on siveysvyössä ja avaimet minulla.

Työnnä Pera se siveysvyö sinne minne aurinko ei tänäänkään paista!

Vierailija
38/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi, mutta en anna. Joskus suostuin ja siitä jäi ihan kauhea olo. En tiedä miksi. Eksän kanssa olen tykännyt ja ollut haluttu olo, mutta nyksän kanssa lähinnä ahdistaa.

Ehkä kun eksä teki sitä osana seksiä ja olin itsekin halukas. Ja nykyinen enemmänkin painostanut siihen kun olen ensin painottanut ettei ole hyvä olo enkä haluaisi nyt mitään. Ja nyt en sitten halua kai ikinä mitään. 

Vierailija
39/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi, mutta en anna. Joskus suostuin ja siitä jäi ihan kauhea olo. En tiedä miksi. Eksän kanssa olen tykännyt ja ollut haluttu olo, mutta nyksän kanssa lähinnä ahdistaa.

Ehkä kun eksä teki sitä osana seksiä ja olin itsekin halukas. Ja nykyinen enemmänkin painostanut siihen kun olen ensin painottanut ettei ole hyvä olo enkä haluaisi nyt mitään. Ja nyt en sitten halua kai ikinä mitään. 

Onko sinulla kaikki hyvin?

Vierailija
40/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaikki hyvin?

No ei ehkä tämän asian osalta 😔 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi