Ero. Miten oppia elämään ilman läheisyyttä ja kosketusta
Siinähän se jo tuli. Vapun kunniaksi tuli ero, ja tuntuu mahdottomalta ajatukselta että enää tämän jälkeen olisin parisuhteessa. Miten te pitkään sinkkuna eläneet selviätte ilman läheisyyttä, kosketusta tai seksiä ? Oppiiko sitä ajan myötä olemaan kaipaamatta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mun syyni pitäytyä kokonaan parisuhteista on riski-ikäni. Varmaan vasta lähempänä 50:nä uskaltaisin harkita panoa. Tässä iässä miehet alkaa vakavoitumaan, haluamaan Volvoa etc.,etc.
En jaksa enää vaihtaa. Satisfyer hoitaa nautinto puolen. Kuulostaa karulta, mutta yhtä raskasta on hoitaa seinää päin menevää suhdetta. Olen oppinut hyvin harvan miehen haluavan jäädä pysyvästi lapsettomaksi sinkuksi. Lähempänä 40:ä rupeaa kuulumaan puhetta yhteenmuutosta.
Joo, sähän olet kairannut kaikki miehet läpi joten kyllä sä tiedät mitä miehet tekee.
Minäkin olen oppinut että suurin osa naisista tekee lapset vieraille miehille, jonka jälkeen ne tappaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän totu, tai ainakaan vielä en ole tottunut. Jos jossain elokuvissa tai sarjoissa on pussailu kohtauksia tai vastaavia vaihdan kanavaa, en kestä edes katsoa koska itse olen ilman. Voi kuulostaa naurettavalta mutta niin paljon sattuu.
LOL
Siinä vasta voimakas, itsenäinen nainen.
Oltiin jo vuosi koskematta, niin kyllä kävi kivuttomasti. Ei ongelmaa. Vedän henkeä ja yritän jos löytyisi kiltimpi.
Eihän naiset tarvitse miestä mihinkään. Nussikaa toisianne.
Miksi eron jälkeen ei muka voisi koskea muita ihmisiä?
Mitenkö selviän? Sillä ajatuksella, että koskaan ei voi tietää mitä hyvää ja upeaa elämässä voi olla vielä edessä.
N31
Moni joutuu tuohon puolison kuoltua.