Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero. Miten oppia elämään ilman läheisyyttä ja kosketusta

Vierailija
30.04.2023 |

Siinähän se jo tuli. Vapun kunniaksi tuli ero, ja tuntuu mahdottomalta ajatukselta että enää tämän jälkeen olisin parisuhteessa. Miten te pitkään sinkkuna eläneet selviätte ilman läheisyyttä, kosketusta tai seksiä ? Oppiiko sitä ajan myötä olemaan kaipaamatta?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joutuu tuohon puolison kuoltua.

Vierailija
62/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun syyni pitäytyä kokonaan parisuhteista on riski-ikäni. Varmaan vasta lähempänä 50:nä uskaltaisin harkita panoa. Tässä iässä miehet alkaa vakavoitumaan, haluamaan Volvoa etc.,etc.

En jaksa enää vaihtaa. Satisfyer hoitaa nautinto puolen. Kuulostaa karulta, mutta yhtä raskasta on hoitaa seinää päin menevää suhdetta. Olen oppinut hyvin harvan miehen haluavan jäädä pysyvästi lapsettomaksi sinkuksi. Lähempänä 40:ä rupeaa kuulumaan puhetta yhteenmuutosta.

Joo, sähän olet kairannut kaikki miehet läpi joten kyllä sä tiedät mitä miehet tekee.

Minäkin olen oppinut että suurin osa naisista tekee lapset vieraille miehille, jonka jälkeen ne tappaa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän totu, tai ainakaan vielä en ole tottunut. Jos jossain elokuvissa tai sarjoissa on pussailu kohtauksia tai vastaavia vaihdan kanavaa, en kestä edes katsoa koska itse olen ilman. Voi kuulostaa naurettavalta mutta niin paljon sattuu.

LOL

Siinä vasta voimakas, itsenäinen nainen.

Vierailija
64/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo vuosi koskematta, niin kyllä kävi kivuttomasti. Ei ongelmaa. Vedän henkeä ja yritän jos löytyisi kiltimpi.

Vierailija
65/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset tarvitse miestä mihinkään. Nussikaa toisianne.

Vierailija
66/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eron jälkeen ei muka voisi koskea muita ihmisiä?

Vierailija
67/67 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkö selviän? Sillä ajatuksella, että koskaan ei voi tietää mitä hyvää ja upeaa elämässä voi olla vielä edessä.

N31