Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun alentamaan kaverini statuksen tuttavaksi

Vierailija
29.04.2023 |

Koska jostain syystä en luota häneen. Mun "pitäisi" olla päässyt yli pahoista asioista joita hän teki vuosia sitten, mutten ole. Anteeksi olen antanut, mutta luottamus ei koskaan palautunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä usein käy jos kipu osuu kyllin syvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tunnet tuollaista ylemmyydentuntoa ja osaat oivallisesti luokitella ihmisiä ystäviin, kavereihin ja tuttaviin. Miten voimaannuttavaa! Olet varmaan ihan huikea tyyppi, olisi niin hienoa tuntea sinut ja päästä kilvoittelemaan kaveristatuksesta!

Vierailija
4/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että tunnet tuollaista ylemmyydentuntoa ja osaat oivallisesti luokitella ihmisiä ystäviin, kavereihin ja tuttaviin. Miten voimaannuttavaa! Olet varmaan ihan huikea tyyppi, olisi niin hienoa tuntea sinut ja päästä kilvoittelemaan kaveristatuksesta!

Ei status ole arvolatautunut sana kuin sun kuplassasi.

Vierailija
5/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kaveri muuttui tuttavaksi kun huomasin ettei se kaveri ollut koskaan.

Vierailija
6/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tilanne että kaverin kanssa kaukana menneisyydessä tapahtui hänen taholta ikävämpi temppu miesasioihin liittyen ja tuo tapahtuma on alkanut tässä vaiheessa sen verran kummittelemaan etten enää olekaan ok asian kanssa kuten silloin vuosia sitten tuntui.

Nyt kun katsoo taaksepäin millaiseksi ihmiseksi tämä "kaveri" on muutenkin osoittaunut niin jestas, onko tuollaisia oikeasti olemassakaan...

Vierailija
7/7 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottamus menee, ystävyys menee. Olen jättänyt monta ystävää tuon takia. En osaa edes pitää entisiä ystäviä tuttavazonella, vaan olen lopettanut yhteydenpidon kokonaan. Hieman syyllinen olo ollut noista.