Mies ällöttää minua
Mitä tehdä kun mieheni ulkonäkö on alkanut ällöttämään minua. Hänellä jonkin verran ylipainoa sekä istuu kaiket päivät tietokoneella pelaten. Tämä on ehkä aika pinnallista, mutta vaikuttaa omiin seksihaluihin. Rakastan omaa miestä kuitenkin valtavasti enkä halua missään nimessä erota näin mitättömän asian takia...
Kommentit (24)
Exän kanssa käytiin ns. vetäsemässä pikikset luonnossa (meidän suhde oli fwb-on-off-fwb). Siinä toisessa fwb-vaiheessa sanoi mulle, et oot aika ärsyttävä tyyppi. Eka fwb-vaiheessa harrastettiin ihan samaa, silloin ei sanonut.
Kysyin sitten illalla, kun nähtiin (ja harrastettiin), et mitä mun nyt sitten olisi pitänyt tehdä? Ei osannut sanoa siihen mitään, tai siis "jotain".
Suhde loppui, tajusin vasta myöhemmin, et ois pitänyt sanoa, et oisit laittanut jonkun sellasen paidan tai puseron päälle, josta voin avata napit ja nuolla rintoja, koska hän tykkäsi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ällötti oma mies joskus todella.
Nyt rakastan niin paljon kuin vain voi, himoitsen ja haluan kokoajan. En tajua mitä tapahtui, mieskin rakastaa ja himoo hulluna. Ja siis todella PITKÄ liitto!
Mies kuosissaan ei mahaa on tukka ei polta, juo kyllä viiniä. Mutta rakastan niin että huonottaa. Ja hällä kalu nousee ja osaa todella tyydyttää minut, kuin myös.
Ihmeitä tapahtuu!
Tukka on. Hitto mikä blondibimbo. Et jos ei ois tukkaa ni et voisi rakastaa. Mistä ihmeestä näitä yksinkertaisuuksia sikiää.
En ole sama, mutta tähän sanon, että ei ole bimboa, jos toisen epäterveelliset elämäntavat ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap miksi rakastat miestäsi. Siksikö koska niin on ennenkin ollut. Omaa kumppania pitäisi pystyä katsoon ihaillen ja tunne molemminpuolinen.
Ehkäpä se on kuitenkin se pankkitili mitä vaimo rakastaa??
Molemmat ollaan persaukisia opiskelijoita :D
Miehessä rakastan mm hänen puheliasta ja tunteikasta luonnetta. Ei ole normaali suomalainen mies joka ei osaisi puhua tunteistaan tai näyttää niitä.
Ehkäpä se on kuitenkin se pankkitili mitä vaimo rakastaa??