Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi, jos joku seksikäs ja hyvännäköinen tuttusi olisi pakkomielteisen ihastunut sinuun?

Vierailija
28.04.2023 |

Hän olisi vain todella ihastunut ja unelmoisi sinusta, haluamatta kuitenkaan suhdetta kanssasi.

Mitä ajatuksia se herättäisi? Käyttäisitkö tilannetta hyväksesi?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei asia kiinnostaisi. Ei tuntuisi miltään eli ei herättäisi mitään ajatuksia.

Vierailija
62/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeaa olisi, koska tuttavapiirini koostuu vain seksikkäistä ja hyvännäköisistä. Miten potkisin rumimpia pois jonosta?

Voisit sekstailla niiden kaikkien kanssa? Itse näen ympärilläni paljon sinänsä hyvännäköisiä ihmisiä, mutta tosi harvassa on seksikkäät. Seksikkäällä tarkoitan sitä, että sen ihmisen olemus on seksikäs ja kiihottava, ei haittaisi olla intiimikontaktissa. 

Minua ei haittaisi olla kanssasi intiimikontaktissa kuulostaa toimivalta iskureplalta.

:D Laitoin siksi noin, koska kaikkia ei välttämättä varsinaisesti himoitse tai kerkeä himoita, mutta intiimikontaktissa on miellyttävää olla eikä haittaa yhtään, tuntuu hyvältä. Olin joskus seksiaddiktin kanssa enkä kerennyt koskaan varsinaisesti haluta häntä, koska hän oli niin usein kimpussani, mutta ei se haitannut minua vaan suostuin siihen ihan mielelläni ja seksuaalinen kemia oli selkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole seksikkäitä ja hyvännäköisiä tuttuja. Kassatsirbuloita ei lasketa?

Hyi olkoon että tsirbula on oksettava sana

Vierailija
64/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Laitoin siksi noin, koska kaikkia ei välttämättä varsinaisesti himoitse tai kerkeä himoita, mutta intiimikontaktissa on miellyttävää olla eikä haittaa yhtään, tuntuu hyvältä. Olin joskus seksiaddiktin kanssa enkä kerennyt koskaan varsinaisesti haluta häntä, koska hän oli niin usein kimpussani, mutta ei se haitannut minua vaan suostuin siihen ihan mielelläni ja seksuaalinen kemia oli selkeä. [/quote]

Niin varmaan.. Dream on..

Vierailija
65/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varattu, joten olisin imarreltu, mutten toki tekisi asialle mitään.

Vierailija
66/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ees kuvitella kun ei ole kukaan pennin vertaa kiinnostunut minusta.

Outo ajatus.

Vierailija
67/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui ihan hyvältä hetken, mutta tunnustuksen jälkeen välit on ollut jäätävät.

Vierailija
68/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Laitoin siksi noin, koska kaikkia ei välttämättä varsinaisesti himoitse tai kerkeä himoita, mutta intiimikontaktissa on miellyttävää olla eikä haittaa yhtään, tuntuu hyvältä. Olin joskus seksiaddiktin kanssa enkä kerennyt koskaan varsinaisesti haluta häntä, koska hän oli niin usein kimpussani, mutta ei se haitannut minua vaan suostuin siihen ihan mielelläni ja seksuaalinen kemia oli selkeä. 

Niin varmaan.. Dream on..

Häh? Mitä erikoista tuossa viestissäni nyt on? 

Vierailija
69/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroittaa, kun jotkut vaan löytävät miehiä ympärilleen. Tulee oma huonommuus aina todettua täällä palstalla, kun alkaa lukemaan näit.

Vierailija
70/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroittaa, kun jotkut vaan löytävät miehiä ympärilleen. Tulee oma huonommuus aina todettua täällä palstalla, kun alkaa lukemaan näit.

Niin siksi kommentoit tuollaiseen ihan tavalliseen seksiaddiktin kanssa olemis-viestiin vähättelevää paskaa ikäänkuin kenellekään ei voisi käydä noin? :D

Vierailija
71/77 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siksi kommentoit tuollaiseen ihan tavalliseen seksiaddiktin kanssa olemis-viestiin vähättelevää paskaa ikäänkuin kenellekään ei voisi käydä noin? :D

Mitä?

Vierailija
72/77 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä ympärillä ei kannata katkeroitua. Kun vain yhden löytää niin se yksi mies riittää.

Vierailija
73/77 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ok. Pakkomielteinen ei.

Vierailija
74/77 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi, paitsi jos sattuisi olemaan se seksikäs ja hyvännäköinen johon olen itsekin ihastunut. Se olis varmaan menoa sitten, johonkin seitsemänteen taivaaseen.

Vierailija
75/77 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itsekin kiinnostunut, kokeilisin onneani.

Vierailija
76/77 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä, mistä tiedän asian. Jos hän olisi itse sen minulle sanonut, voisi olla aika vaivaantunut tunnelma hänen läsnäollessaan aina sen jälkeen. Mutta jos hän ei tietäisi että tiedän, koittaisin olla hänen läsnäollessaan aivan kuin en tietäisi, mutta salaa olisin imarreltu.

Vierailija
77/77 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu täysvalkoisissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän