Te jotka haluatte viinit ruokakauppoihin
Pikku vinkki: viinejä voi ostaa Alkosta vaikka kuinka paljon kerralla kotiin. Ja ne ovat semmoinen aine, että paranevat vanhetessaan.
Kommentit (76)
Niin ja niitä voi tilata laatikoittain Saksasta suoraan kotiin. Niitä voisi myös aivan hyvin ostaa lähimarketin hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kaikki invalideja vanhoja mummoja vetokärryineen jotka lihapataan yhden pikkupullon tarvitsisivat 😆
Mä kuulun just tähän ryhmään. Lähin Alko on bussimatkan päässä eikä mulla ole autoa. Mulle sopisi ihan hyvin, että viinit myytäisiin edelleenkin Alkossa, jos Alkolla olisi kotiinkuljetusmahdollisuus. Saahan nykyisin jo reseptilääkkeensäkin - ihan vaikka opiaatit ja muut nk kolmiolääkkeet - tilattua netin kautta apteekista ja toimittavat kotiovelle asti. Joistain paikoista vieläpä niin, että jos tilaat Cittarista sapuskat, sama kuljettaja toimittaa myös lääkkeesi, mikäli tilaat lääkkeesi ko Cittarin lähellä olevasta apteekista. Miksei voisi vastaavalla tavalla tilata pullon viiniä Alkosta?
Kaikki viinit eivät parane vanhetessaan. Osa on ns nuorena juotavia. Etikoituvat vanhetessaan.
En niinkään toivoisi viinejä ruokakauppoihin, mutta toivoisin, että niitä voisi tilata verkkokaupasta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja niitä voi tilata laatikoittain Saksasta suoraan kotiin. Niitä voisi myös aivan hyvin ostaa lähimarketin hyllyltä.
Tilatessa hintakin on kohtuullinen.
Miksi ap vastustaa viinien myyntiä ruokakaupoissa? Voithan sä ostaa sieltä silti jaffaa, ei viini ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kaikki invalideja vanhoja mummoja vetokärryineen jotka lihapataan yhden pikkupullon tarvitsisivat 😆
Hellanlettas sentään jonne. Perässä tulet sinäkin, veto-tai työntökärryinesi, mutta päästäsi vaan entistä tyhjenpänä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet sen verran nuori ettet tiedä että, lihapataan voi laittaa alkoholitonta viiniä. Alkoholi kun siinä keittäessä haihtuu pois😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet sen verran nuori ettet tiedä että, lihapataan voi laittaa alkoholitonta viiniä. Alkoholi kun siinä keittäessä haihtuu pois😊
Alkoholin haihtumista lihapadasta on yliarvioitu (riippuu tietysi myös keittoajasta). Pikkulapsille ei pitäisi antaa.
Kyllä se viinanhimoinen hakee juomansa vaikka kuinka kaukaa, saattaa ostaa ja juoda enemmän, jos joutuu kauas matkustamaan viinanostoon.
Voihan ne viinit edelleen hakea Alkosta, mutta itse en ymmärrä, mitä haittaa siitä olisi, että ne olisi ruokakaupoissa.
Ei kai ihmisiä loputtomiin voi holhota. Kyllä se alkoholisti ne viinansa sieltä Alkostakin saa ostettua.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun just tähän ryhmään. Lähin Alko on bussimatkan päässä eikä mulla ole autoa. Mulle sopisi ihan hyvin, että viinit myytäisiin edelleenkin Alkossa, jos Alkolla olisi kotiinkuljetusmahdollisuus. Saahan nykyisin jo reseptilääkkeensäkin - ihan vaikka opiaatit ja muut nk kolmiolääkkeet - tilattua netin kautta apteekista ja toimittavat kotiovelle asti. Joistain paikoista vieläpä niin, että jos tilaat Cittarista sapuskat, sama kuljettaja toimittaa myös lääkkeesi, mikäli tilaat lääkkeesi ko Cittarin lähellä olevasta apteekista. Miksei voisi vastaavalla tavalla tilata pullon viiniä Alkosta?
Juuri tuon takia teillä mummoilla on ne vetokärryt jotka jo mainittiin.
Kompromissiehdotus: yli 2,7% juomat alkoon ja samalla yrtti sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vastustaa viinien myyntiä ruokakaupoissa? Voithan sä ostaa sieltä silti jaffaa, ei viini ole pakollista.
Siksi että alko on hieno asia siellä on asiantuntemusta ja Alkon viinit ovat TAKUULLA ostovoiman ansiosta edullisempia kuin Citymarketin mahdollisesti myymät.
Kaupoissa ei ole ylimäärästä tilaa. Eli mitkä tuoteryhmät olette valmiita poistamaan suurten viinihyllyjen takia?
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne viinit edelleen hakea Alkosta, mutta itse en ymmärrä, mitä haittaa siitä olisi, että ne olisi ruokakaupoissa.
Ei kai ihmisiä loputtomiin voi holhota. Kyllä se alkoholisti ne viinansa sieltä Alkostakin saa ostettua.
Haitta on siinä että silloin Alko menettää vaitavan ostovoimansa ja viinien hinta nousee siellä ja valikoima pienenee.
Kyllä, näin usein teenkin. Esim.viimeksi ostin pari viikkoa sitten hyvää portugalilaista pari laatikollista, koska useimmissa Alkoissa sitäei jostain syystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haitta on siinä että silloin Alko menettää vaitavan ostovoimansa ja viinien hinta nousee siellä ja valikoima pienenee.
Näin on ja haittaa tästä aiheutuisi myös ruokakaupoille, siellä olisi kaiken maailman spurgut haisemassa ja varastelemassa. Porttikiellon saatuaan parveilevat markettien ovilla vonkuen ohikulkijoita hakemaan heille juotavansa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja haittaa tästä aiheutuisi myös ruokakaupoille, siellä olisi kaiken maailman spurgut haisemassa ja varastelemassa. Porttikiellon saatuaan parveilevat markettien ovilla vonkuen ohikulkijoita hakemaan heille juotavansa. Ei kiitos.
Siellähän ne on nytkin .
Ei voi. Rahat loppuvat kesken , joten täytyy odottaa seuraavaa palkkapäivää .