Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen teille tulee mieleen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä

Vierailija
27.04.2023 |

Kuvailkaa tämä henkilö

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pukumies/-nainen". Ellei sitten puku piilota todellisuudessa boheemia taiteilijasielua.

Vierailija
62/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sodasta intoileva nettisoturi, lotr-fanit, persuhenkiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että mulla on kovin paljon yhteistä ihmisen kanssa, joka elää luksus-/pintaliitoelämää.

En myöskään ymmärrä taidegallerioissa tai oopperassa käymistä, ja jos se on ihmisen suurin nautinto, en usko, että meistä tulisi läheisiä ystäviä. Siihen kun mielestäni kuuluu muutenkin "hienoihminen"-elämä.

Yhteistä en myöskään löydä ihmisestä, joka on täysin vieroittunut luonnosta.

Syvästi uskovaisen ihmisenkään kanssa en välttämättä yrittäisi ystävystyä.

Myös kalenterinsa täyteen buukkaavat supereksroverttiorganisoijat ovat kaukana minusta.

Mä tykkään olla kotona, kävellä luonnossa ja nautin pienistä asioista. En yritä olla yhtään sen enempää kuin olen.

Vierailija
64/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aktivistit ja muuten omahyväiset. Semmoiset jotka eivät keskustele, vaan yksisuuntaisesti julistavat mielipidettään ainoana totuutena.

Vierailija
65/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen joka katsoo pelkästään jotain romanssi tosi-tv ohjelmia kuten Bachelor ja joka ei osaa keskustella mistään, vaan on tosi valju ja ei omaa mitään mielipiteitä mistään. Ei tee mitään vapaa-ajallaan vaan olla möllöttää vaan ja sitten ihmettelee miksi elämänsä on niin tylsää. Elämän sisältö on joku shoppailu ja rannalla loikoilu

Vierailija
66/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti töissäoleva määrätietoinen juoksija joka ei polta kannabista ja jolla on tulevaisuuden suunnitelmia ja tavoitteita.

Vierailija
67/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka loukkaa muita tyylillä "mulla on oikeus sanoa, mitä haluan, mulla on oikeus kirjoittaa, mitä haluan": kokee oikeudekseen sanoa muille negatiivisia kommentteja esim. toisen ulkonäöstä. Sellainen, joka on hyvin itsekeskeinen, kateellinen, vertaa itseään muihin kehuen itseään, vertailee toisia keskenään, mitätöi muita. Sanalla sanoen tyhmä, itsekeskeinen ja ilkeä. Pätemisenhaluinen, haluaa pomottaa muita töissä. Räväkkä, joka haluaa kiusata ja laittaa kuriin hiljaisemmat. Näitä ihmisiä on. Tuollaisia ominaisuuksia en jaksa.

Vierailija
68/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen ja voimaantunut feministi. Ekstrovertti joka haluaa käydä bilettämässä ja joraamassa joka viikonloppu. Äärivasukki tai örverioikeistolainen. Sivistymätön, moniongelmainen ja masentunut työtön tai matalapalkkainen yh-äiti jolla joko ei-valkoihoisia tai useamman eri isän lapsia.