Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen teille tulee mieleen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä

Vierailija
27.04.2023 |

Kuvailkaa tämä henkilö

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jonne" ainakin, ja sellaiset tiukkikset ryhtiliikkeineen ja niskasta kiinni ottamisineen.

Vierailija
22/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolle tärkeintä elämässä on työ. Sanoo, että työ on parasta terapiaa ja antaa elämään tarkoituksen. On kunnianhimoinen. Urheilee ja harrastaa paljon liikuntaa. On hyvä pelaamaan, oli kyseessä sitten korttipeli, pallopelit tai elämän peli. Juoksee rahan perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka viettää luksuselämää shampanjaa vetäen huvijahdilla. Minä olen metsäläinen marjanpoimija. Ei tämä tarkoita, että vihaisin heitä, ei vain ole mitään yhteistä.  Ei se ettei ole yhteistä tarkoita, että vihaisi. Ihan hyvin joku voi inhota ihmistä, jonka kanssa on todella paljon yhteistä. Minusta se, ettei ole mitään yhteistä tarkoittaa lähinnä sitä, että kun joutuu tällaisen kanssa kaksin, tulee kiusallinen hiljaisuus kun kummallakaan ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa toiselle. 

Vierailija
24/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelevatko ihmiset nyt tyyppejä, joista eivät vain pidä, vai joiden kanssa ei ole mitään yhteistä? Nämä ovat täysin eri asioita. Minulla on yhden ihmisen kanssa erittäin paljon yhteistä, mutta en pidä hänestä, syynä se, että meidän ainoa ero on se, että minuun voi luottaa, tuohon toiseen ei. 

Vierailija
25/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellinen

Vierailija
26/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi exä että meillä ei ole mitään yhteistä kun jätti mut...

Hänellä oli paljon kavereita ja aina menossa. Minä taas aika paljon kotona ja ei kauheasti kavereita.

Meillä oli kuitenkin samanlainen huumorintaju ja hyvää seksiä.

Se ei sitten riittänyt.

Vierailija
27/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli paljon kavereita ja aina menossa. Minä taas aika paljon kotona ja ei kauheasti kavereita.

Se ei sitten riittänyt.

Ex ei rakastanut sinua. Yritti keksiä tuollaisia. Ja joo: seksi ja huumori ei tosiaan riitä.

Vierailija
28/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä lause sitä että ette pidä siitä ihmisestä. Mutta se on vain hienommin sanottu.

Ei se ole yhtään sama asia, eikä tämä ole mielipide, vaan asiayhteys. Se, kenen kanssa ei ole mitään yhteistä, tarkoittaa ettei ole yhteistä harrastusta, kiinnostuksen kohdetta, työ on täysin erilaista, tyyppi ei ole mitään sukua, maku on erilainen ihan kaikessa ynnä muuta tällaista. mutta silti ihmisestä voi pitää. Sen sijaan ihminen, jonka kanssa on paljonkin yhteistä, voi olla ärsyttävä. Esimerkiksi mulla oli luokkakaveri, joka oli samanlainen metsäläinen kuin minäkin ja yhteisiä asioita oli paljon. Silti meistä ei koskaan tullut ystäviä. Puuttui se jokin, kumpikaan ei oikein pitänyt toisesta. Vaikka yhteistä oli paljon, luonne oli erilainen.  Kumpikin sai jopa paljon aikaan, mutta täysin eri tyyleillä. 

Vierailija
29/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionostoja salin lattialla tekevät_huomiohuorat_.

Vierailija
30/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokia selaava, paykologian pääsykokeisiin lukeva nuori nainen jolla pitkät suorat hiukset.

Vierailija
31/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rajut" muijat. Siis sellaiset aina huutavat, isosti tatskatut, paljon kiroilevat, ryyppäämisellä, panoilla jne. kehuskelelevat naiset, jotka eivät ole koskaan väärässä. Intersektionaaliset feministit, jotka käsittelevät kaiken sen kautta, eivätkä suostu kuulemaan mitään, mikä ei sovi omaan maailmankuvaan. Väkivaltaiset ja väkivallalla mehistelevat ihmiset. Eläinrääkkääjät.

Vierailija
32/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoululainen, joka vetää viikonlopun kossua Penan ja Raipen kanssa ja ehkä penkkiurheilevat.

Toisaalta joku erittäin politiikkaorientoitunut (kokoomus/keskusta/sdp)... Puhuu ainoastaan politiikasta, asunnoista, koroista, hinnoista. Kiinnostunut vaan miten menestyneen kuvan itsestään antaa. Arvostaa muita niiden menestyksen mukaan.

Myös joku syvän uskonnollinen, tulkitsee kaikkea raamatun mukaan ja raamattu on ainoa totuus. Jeesus/jumala armahtaa. Kaikkeen vastaus on rukoilu.

Tossa nyt jotain.

Vierailija
33/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen nainen jolla suurehko perhe, on rasisti, mieltää seksin konservatiivisesti, pukeutuu pinkkiin, inhoaa valkosipulia, vuohenjuustoa ja olutta. Tunnen hänet. On kyllä muuten mukava ihminen ja hyvä huumorintajukin mutta ei ole vielä löytynyt mitään yhteistä. Kun se huumorikin on erilaista.

Vierailija
34/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevä, ekstrovertti, kovaääninen. Somettaa aktiivisesti muun muassa filtteröityjä selfieitään muiden ihailtavaksi. Bilettää, seuraa orjallisesti muotia, ottaa naamaansa täyteaineita, kuuntelee Miley Cyrusta. Menee kaikessa valtavirran mukana.

Vierailija
35/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule ketään noin tuntematonta mieleen!

Vierailija
36/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettu mieli, ennakkoluuloinen, foobikko. Epä-älyllinen hyväksikäyttäjä. 

Vierailija
37/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikasta ja etenkin paikallispolitiikasta mesova keski-ikäinen äijä. Harrastaa ammuntaa ja munanjatkeita. Tärkeitä arvoja isänmaallisuus ja yrittäjyys. Ei omaa minkäänlaista diipimpää leveliä henkisesti. Rakkaus = seksi.

On se ihmeellistä. Ennen muinoin tällainen oli laatumies ja aviomiesmateriaalia. Nykyisin alinta paariaa jonka päälle naiset oksentaa ja karttavat kuin ruttoa.

Vierailija
38/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei sitten riittänyt.

Ex ei rakastanut sinua. Yritti keksiä tuollaisia. Ja joo: seksi ja huumori ei tosiaan riitä.

Mutta seksillä ja huumorilla on hyvä lähteä liikkeelle. Jos nuo eivät natsaa parisuhteessa, ei siinä ole paljon muutakaan. Täällä on jatkuvaa valitusta seksin puutteesta ja siitä ettei kemiat kohtaa. Sama huumorintaju on yksi yhdistävistä tekijöistä.

Vierailija
39/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei sitten riittänyt.

Todellakin riittää. Muita asioita toisessa voi opetella siinä ohella.

Vierailija
40/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lantionostoja salin lattialla tekevät_huomiohuorat_.

Salin katollako ne pitäisi tehdä?