Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen teille tulee mieleen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä

Vierailija
27.04.2023 |

Kuvailkaa tämä henkilö

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoutunut lihansyöjä, tuhlaaja, kovaääninen, väkivaltainen, aamuvirkku, hätäilijä, porvari, kiusaaja

Vierailija
42/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoista ja autoista innostunut tai täysin tietokonepelejä pelaava teinipoika, joka ei harrasta yhtään liikuntaa eikä syö kasviksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee vastaan ihminen, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Olen aika hyvä keksimään tikusta asiaa kaikkien kanssa. Mutta ihmistyyppinä taiteilijoiden kanssa minulla ei ole paljoakan yhteistä. En itse käy näyttelyissä enkä teattereissa, enkä oikein ymmärrä taiteestakaan paljoa, enkä enää lue kaunokirjallisuutta. Ps. Olen akateeminen.

Vierailija
44/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoääninen mölyävä röhönaurava viisikymppinen maalaisäijä, joka elää metsää myymällä ja pimeillä rakennusbisneksillä aika leveästi, halveksii etelän ituhippejä (jollainen toki olen), äänestää persuja eikä tajua, kuinka rankkaa työtä joku lasten tai vanhusten hoitaminen on. Pitää itseään jonain suurenakin mestarina kun tekee vähän sinne päin ja halveksuu akkojen hommia. Ajelee mersullaan kaljapöhnässä, ja sorsanmetsästyksen alkaessa kittaa pusikossa viinaa ja ampuu kaikkea mikä liikkuu.

45/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia äänestävä besserwisser joka kuvittelee olevansa kaikessa oikeassa ja joka dyykkaa roskalavoja ja täyttää kotinsa ja autotallinsa keräämällään roinalla, eikä tee töitä vaan kuluttaa päivänsä järjestelemällä roiniaan ja pitää sitä työnään. Lisäksi ei ota vastuuta perheestä. Koettu on tällainen ihminen, en tiedä miksi häneen aikanaan haksahdin. 

Vierailija
46/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä kolmosen sisäpuolella asuva täysin kaupunkilaistunut henkilö, jolle ulkonäkö, some, status ja materiaali merkitsevät koko elämää. En vihaa tämmöisiä ihmisiä, mutta ei meillä olisi kyllä ihan mitään juteltavaa.

Vierailija
47/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulissa kasvanut, juhlii oikeistohallitusta ja köyhien kurjistamista.

Vierailija
48/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, jolla LinkedInissä valtava lista hienon kuuloisia englanninkielisiä työnkuvia, joista on mahdotonta tietää mitä ne oikeastaan tarkoittavat käytännössä. Kysyy: Missä olet töissä? Vastaan: En ole sairauden takia työelämässä. Seuraa pitkä hiljaisuus. Jostain kaukaa kuuluu kojootin ulvontaa.

Vierailija
49/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sairaanhoitaja meillä täällä töissä, joka ei puhu mistään muusta kuin tarjouksista. Yritin kerran keskustella hänen kanssaan sanomalehden otsikosta. Hän tuijotti mua täysin tyhjin silmin ja sitten ilahtuneena kysyi, "Onko siellä lehdessä ne Cittarin mainossivut? Anna ne mulle..."

Alkaa aina hysteerisesti naurattaa, kun tämä nainen avaa suunsa. Aina on asiana joku tällainen, että siellä Länsikeskuksessa on nyt se alennus. Menee kuulemma aina tuntia kahta aikaisemmin metsästämään oranssilappuisia.  Ihan mahdoton olisi kuvitella häntä kanssani esim. autiolle saarelle. Kyllä lähtisin uimaan, vaikka hai selkäeväs merellä vilahtelisi. 

Vierailija
50/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt ajatellaan suomalaisia niin varmaan joku täysin nettielämää viettävä tiktokkaaja, jolle some on universumin keskiö, kaikki ruoka on teollista, mikään kulttuuri ei kiinnosta... vaikea kuvitella yhteisiä keskustelunaiheita jos istuttais kahville.

Some on kulttuuria.

Vierailija
51/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön keskittyvä ihminen joka ei voi mennä ulos ilman meikkiä. Toisaalta, ymmärrän kyllä kauneusleikkaukset hyvin, vaikkei itsellä ole varaa.

Vierailija
52/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kuvittelee, että hänen mielipiteensä on se ainoa oikea.

Vierailija
53/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka piilov*ttuilee ja piikittelee huumorin varjolla.

Vierailija
54/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asuva autonrassaaja-amis, joka ei oikein osaa keskustella. Nämä ihmiset jostain syystä suuttuvat kun puhutaan ilmasto-asioista sekä pilkkaavat homoja ja muita vähemmistöjä. Ei kykene asialliseen pohtivaan keskusteluun.

Vierailija
55/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa vapaasti kuvailla, ja rumin sanavalinnoin arvostella vain "perus" ja "right" ja "maaseudulla asuvan miehen karikatyyreja" jotka "syövät elänperäistä proteiinia" ym. vastaavaa.

Tuon edellämainitun karikatyyrin vastakohtaa, jonka edustajat hävisivät juuri vaalit, ei saa ollenkaan mainita, vaikka kirjoitat mielipiteesi asiallisesti, ja se on oma arvomaailmasi. Viestit poistetaan heti.

"talk...control"...

Vierailija
56/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolle tärkeintä elämässä on työ. Sanoo, että työ on parasta terapiaa ja antaa elämään tarkoituksen. On kunnianhimoinen. Urheilee ja harrastaa paljon liikuntaa. On hyvä pelaamaan, oli kyseessä sitten korttipeli, pallopelit tai elämän peli. Juoksee rahan perässä.

Kiinnostavaa, kuvailit juuri ihmisen jonka kanssa kokisin paljon yhteistä. Millainen sinä sitten olet?

Millaisen kanssa minä en koe olevan paljon yhteistä: kunnianhimoton ja intohimoton ihminen, jolle elämään eniten sisältöä tuo päihteet ja sama asuinympäristö ja kaverit mitkä ovat olleet lapsesta asti. Arvostelee niitä jotka ovat menneet ja tehneet. Tykkää kaveriporukan kanssa kategorisoida hyvät ja huonot tyypit eli nyrpistää automaattisesti nenää sellaiselle ketä ei tunne mutta kaveri on kertonut dissaavansa. Ei ole erityisen kiinnostunut tai perehtynyt mihinkään. Omaa usein vahvoja mielipiteitä asioista ilman faktapohjaa. Usein uutuudenvastainen. Tykkää keskustellessa "pudottaa toisen maanpinnalle" jos toinen osoittaa liikaa innostusta toteamalla asioiden huonoja tai negatiivisia puolia. Ei uskalla tehdä itsenäisesti mitään, aina tarvitsee kaverien tukea tekemisiin ja mielipiteisiin. Voi siis olla että esim tykkäisi oikeasti kuunnella itäeurooppalaista perinnemusiikkia, mutta jos kaveripiirin konsensus on ettei se ole sopivaa niin ei todellakaan anna lupaa itselleen pitää siitä musiikista.

Vierailija
57/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka viettää luksuselämää shampanjaa vetäen huvijahdilla. Minä olen metsäläinen marjanpoimija. Ei tämä tarkoita, että vihaisin heitä, ei vain ole mitään yhteistä.  Ei se ettei ole yhteistä tarkoita, että vihaisi. Ihan hyvin joku voi inhota ihmistä, jonka kanssa on todella paljon yhteistä. Minusta se, ettei ole mitään yhteistä tarkoittaa lähinnä sitä, että kun joutuu tällaisen kanssa kaksin, tulee kiusallinen hiljaisuus kun kummallakaan ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa toiselle. 

Minä taas keksin helposti juteltavaa noiden molempien kanssa, ei tule kiusallista hiljaisuutta. Olen tavannut elämässäni vain yhden ihmisen jonka kanssa oli jotenkin kiusallista (lähistöllä tilannetta seurannut kaverinikin totesi, ettei ole koskaan nähnyt minua sellaisena, kun yleensä olen kaikenlaisten ihmisten kanssa kuin kala vedessä), ja tuon ihmisen kanssa on kyllä yhteisiä asioita elämässä, mutta joku muu siinä vain tökkii. Keskustelu ei solju, kuten ihmisten kanssa yleensä. 

Vierailija
58/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan terve, joku lessu tyyppi ois sellainen, jonka kanssa ei olisi mtn yhteistä

Eihän vakaumus kerro sinänsä vielä mitään, onko teillä esim. yhteisiä harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita. Tai vaikka samankaltainen huumori, luonne tms.

Vierailija
59/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin kiusallisia hetkiä eräällä päivällisellä oopperalaulajan vieressä istuessani. Hän puhui vain laulamisesta ja musiikista - ja vaikka musiikin ystävä olenkin (vähän eri genre) ei meillä ollut kerrassaan mitään yhteistä keskusteltavaa. Ilta kului "Kaunis ilma tänään" -tyylisissä keskusteluissa - ja oli kiusallista meille kummallekin. 

Vierailija
60/68 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen paikalleen jumiutunut ihminen, jolla ei ole pahemmin päämääriä tai unelmia. Että eletään vaatimattomasti kun kyllä tämä on ihan hyvä eikä yritetä sieltä saavuttaa mitään enempää ja tungetaan vaan rahoja patjan väliin koska ei niihin sijoituksiin uskalla lähteä mukaan. Sitten vähän kuitenkin kateellisena katsotaan kun naapurit matkustaa ja ostaa uuden auton.