Kerro terveiset naapurille jota salaa himoitset
Edellinen ketju meni jostain käsittämättömästä syystä poistoon, joten yritetään jatkaa.
Simo, olispa kiva päästä sun kanssa paljuun 😉
Kommentit (16)
Lari, katselin taas aamukahvia hörppiessäni miten tulit rivarimme takapihalle keittiöni kohdalle - ehkä arvaten että katselen - venyttelemään ennen aamulenkkiäsi. Pitkä salskea urheilijankroppasi taipui notkeasti kuin nuori paju - nuorihan oletkin, vasta 25 jos oikein muistan. Selin liikkeitä tehdessäsi sain ihailla verkkareiden läpi korostuvia jänteviä reisiäsi ja pakaroitasi. Sitten sinun oli aika aloittaa lenkki. Kunpa tulisit palattuasi soittelemaan minun ovikelloani. Auttaisin sinua kuoriutumaan hikisistä lenkkivaatteistasi ja menisimme suihkuun yhdessä. Tämä on vain haave.
Mutta todellisuutta on että vapun jälkeen meillä on taloyhtiön pihatalkooilta jossa sinä olet velvollisuudentuntoisena vahvana nuorena miehenä varmasti mukana. Ilta päättyy yhteiseen saunomiseen ja silloin, Lari, näen taas sinut vuoden tauon jälkeen alastomana koko komeudessasi, tuskallista on että koskea en voine. - Eki45 -
Tietäisitpä kuinka usein kiihoitun sulle naapurinrouva. Tietäisitpä kuinka monta kertaa mielessäni on huuleni kieleni hampaani kiinni sun perseessä ja kropassa kun sun tissit on ihanan vapaasti kun oot ilman liivejä sun parvelleella ottamassa aurinkoa. Tietäisitpä kuinka monesti toivon meidän olevan alastomina kahden ja miten saisimme nauttia toisistamme eri asennoissa luonasi. Ja tietäisitpä kuinka paljon kiihoitun sulle naapurinrouva. Tietäisitpä miten haluaisin aina lemmen hetkemme lopuksi roiskaista spermat sun kropalle, rinnoille tai naamalle naapurinrouva. Kiihoittaa niin se ajatus nähdä sua kiihoittuneena imemässä lemmenherkut kiimassa lauenneelta kyrvältäni ja se miten sä olisit valmiina heti taas uuteen lemmenkierrokseen luonasi mieheltäsi salaa. Tietäisitpä miten monta kertaa oot mielessäni: aina oot! Ihana sä, naapurinrouva! Tietäisitpä miten niin haluan sua naapurinrouva..
Naapurin putkimies, et ole yhtään mun tyyppiä, mutta jokin eläimellinen himo herää kun huomaan miten mua katsot.
Sinä solakka ja sulavan notkea harmaaparta säihkysilmä tule viereeni.
Ollaan lusikassa. Tunnen partasi raapivan niskaani ja vikkelät kätesi sopukoissani.
Takaan sinulle nuoruuden huuman, tiukan tunteen, paluun ensi kosketuksen naiseen.
Lupaan olla sinulle salainen, salarakas. Ollaan yhdessä ja nähdään tähtiä.
naapurista-pirjomatti kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka usein kiihoitun sulle naapurinrouva. Tietäisitpä kuinka monta kertaa mielessäni on huuleni kieleni hampaani kiinni sun perseessä ja kropassa kun sun tissit on ihanan vapaasti kun oot ilman liivejä sun parvelleella ottamassa aurinkoa. Tietäisitpä kuinka monesti toivon meidän olevan alastomina kahden ja miten saisimme nauttia toisistamme eri asennoissa luonasi. Ja tietäisitpä kuinka paljon kiihoitun sulle naapurinrouva. Tietäisitpä miten haluaisin aina lemmen hetkemme lopuksi roiskaista spermat sun kropalle, rinnoille tai naamalle naapurinrouva. Kiihoittaa niin se ajatus nähdä sua kiihoittuneena imemässä lemmenherkut kiimassa lauenneelta kyrvältäni ja se miten sä olisit valmiina heti taas uuteen lemmenkierrokseen luonasi mieheltäsi salaa. Tietäisitpä miten monta kertaa oot mielessäni: aina oot! Ihana sä, naapurinrouva! Tietäisitpä miten niin haluan sua naapurinrouva..
Minkä ikäisestä rouvasta on kyse?
Naapurin nainen, viehkeä, sulotar, kotikeiju.
kokkaat huumaavia tuoksuja, että mun maha aina narisee.
Taidat olla aika ujo kun ei sua koskaan näe, mutta tiedä että ajattelen sua.
T. R
Vierailija kirjoitti:
Sinä solakka ja sulavan notkea harmaaparta säihkysilmä tule viereeni.
Ollaan lusikassa. Tunnen partasi raapivan niskaani ja vikkelät kätesi sopukoissani.
Takaan sinulle nuoruuden huuman, tiukan tunteen, paluun ensi kosketuksen naiseen.Lupaan olla sinulle salainen, salarakas. Ollaan yhdessä ja nähdään tähtiä.
Veri alkaa kohista suonissa, kun ajattelenkin vartaloasi lähelläni.
En voisi olla maistamatta ihoasi.
Naapurin tumma nappisilmä. Voisin minäkin rintojasi imeä.
Selvä. soitin ovokelloa, sanoin: anna..
vastasi mulle: en. Mene pois!
sanoin siihen: anna ny..
vastasi mulle: ei tipu. Älä viitsi..
sanoin: annanySit�!#unpiparii!!
vastasi: en. Mene pois.. (sulki oven, lähdin pois..)
Hyvääwappuu(taas tänäkin vuonna..)
kaikille.
Uh täällä naapurustossa riittää himon kohteita, etenkin kun tällä rouvalla on kevätkiima päällä. Vilauttelen tahallani paljasta pintaa makkarin ikkunasta ja haaveilen lämpimämmistä säistä, että voisi mennä lyhyessä mekossa ilman pikkareita tekemään pihahommia. Kuvittelen, miten naapurin miehet katsovat himoiten ja kiihotun siitä vaan lisää. Tulis jo kesä 😉
Hillan kanssa voisi tutustua vähän lähemmin.
Kyllä se toi naapurin Taru on mitä himoitsen. Pitkä ja hoikka nainen.
Naapurin Satu on ollut monta kertaa mielessä, kun vaimoa olen pannut... Ja tietenkin runkatessakin.
Oliverin isä hiekkalaatikolta: toivottavasti vielä törmätään toistekin 😉
Naapurin äitiyslomalainen. Kahvitellaanko ensi viikolla 😏 T: toinen lomalainen