Orpo: Ansiosidonnaista ja asumistukia pitää radikaalisti vähentää, siitä on yhteinen näkemys.
Kommentit (1653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työtön tutustui työkokeilussa varattuun mieheen, joka maksaa hänelle seksistä. Miehellä on pieniä lapsia eikä omaa vaimoa seksi kiinnosta.
Tuolla ylimääräisellä rahalla ostaa vaatteita. Työkokeilussa ei saa palkkaa.
Kaikki on tyytyväisiä, kun miehen vaimo ei tiedä, että mies harrastaa seksiä työttömän naisen kanssa, joka tarvitsee rahaa.Naisten kannattaa harrastaa seksiä oman miehen kanssa, vaikka kuinka väsyttäisi, koska tukia leikataan ja monella työttömällä naisella on rahan tarve. Työkkäri järjestää työkokeilua ja palkkatukitöitä kaikkiin työpaikkoihin ja ne ovat hyviä tutustumispaikkoja siinäkin mielessä, kun tarvitsee lisärahaa.
Yksi tuttava sanoi, että älä ikinä kadehdi ketään. Onhan noita hyvätuloisia perheitä, missä mies pettää, vaimo ei tiedä mitään.
Pettäminen on helppoa. Etätöitä, joita tehdään esim. työttömän naisen luona. Tai miehellä voi olla vapaapäivä, mies sanoo vaimolle, että on töissä ja on toisen naisen luona.
Ketä kiinnostaa joku hikinen panosessio. Jos noin kovasti haluaa vierasta pillua niin ei ole minulta pois. Ukon seksielämä on minulle yhdentekevää.
Varmasti eikä seksitaudit haittaa. Osa seksitaudeista tarttuu vaikka käyttäisi kondomia.
Vaimo ihmettelee, että mikä mun alapäätä kirvelee ja kutittaa. Osa seksitaudeista voi olla oireettomiakin, osa aiheuttaa lapsettomuutta.
Hpv virus aiheuttaa syöpää, mutta ehkä kaikkia ei haittaa syöpä alapäässä.
Miten tämä liittyy ansiosidonnaiseen ja asumistukeen? Seksitaudit ja alapää kutinat? Ei vois olla enempää aiheen ulkopuolelta, paitsi jos Orpolla on sellaisia.
Melkoinen sekametelihallitus siis tulossa, mutta sentään yksi asia kaikkia sen puolueita yhdistää: nimittäin viha köyhiä kohtaan.
Petteristä puhutaan pahaa. Inceleillä on kova kiire spämmätä ketju täyteen muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työtön tutustui työkokeilussa varattuun mieheen, joka maksaa hänelle seksistä. Miehellä on pieniä lapsia eikä omaa vaimoa seksi kiinnosta.
Kaikki on tyytyväisiä, kun miehen vaimo ei tiedä, että mies harrastaa seksiä työttömän naisen kanssa, joka tarvitsee rahaa.Naisten kannattaa harrastaa seksiä oman miehen kanssa, vaikka kuinka väsyttäisi, koska tukia leikataan ja monella työttömällä naisella on rahan tarve. Työkkäri järjestää työkokeilua ja palkkatukitöitä kaikkiin työpaikkoihin ja ne ovat hyviä tutustumispaikkoja siinäkin mielessä, kun tarvitsee lisärahaa.
Yksi tuttava sanoi, että älä ikinä kadehdi ketään. Onhan noita hyvätuloisia perheitä, missä mies pettää, vaimo ei tiedä mitään.
Pettäminen on helppoa. Etätöitä, joita tehdään esim. työttömän naisen luona. Tai miehellä voi olla vapaapäivä, mies sanoo vaimolle, että on töissä ja on toisen naisen luona.
Luin kirjoituksia, että rikkaat pettää jopa niin, että lähetetään toiset miehet hakemaan naisia baarista ja tämä rikas mies odottaa jossain asunnossa. Noin ei jää kiinni.
Noita miesten nimiä oli myös mainittuna. Mietein jo aiemmin, että jos on paljon rahaa niin tuskin yksi nainen riittää.
jotkut palkkaa salapoliisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän tavalla voidaan leikata jos ihminen on toimeentulotuella, joka on lakisääteinen. Siitä ei voida leikata enää yhtään. Siinä tapauksessa toimeentulotukia tulee nostaa, jos asumistukia leikataan. Eipä tässä ole päätä eikä häntää. Aina sama juttu: leikataan toisesta päästä, ja lisätään toisesta päästä. Säästöt valtiolle tasan nolla, ja rahaa kuluu byrokratian pyörittämiseen.
Jos ttt:tä leikataan, kannattaa valittaa EU:lle. EU on jo vuosia antanut noottia siitä, että tuet ovat liian vähän.
Miksi tähän ei puututa, kun muuten noudatetaan orjallisesti EU: n määräyksiä?
Vahditaan kurkkujen suoruutta, uusitaan korkkeja yms. näpertelyä.
Vierailija kirjoitti:
Petteristä puhutaan pahaa. Inceleillä on kova kiire spämmätä ketju täyteen muuta asiaa.
Puhuttiin Sannastakin pahaa ja juuri nuo incelit naisvihoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku hikinen panosessio. Jos noin kovasti haluaa vierasta pillua niin ei ole minulta pois. Ukon seksielämä on minulle yhdentekevää.
Varmasti eikä seksitaudit haittaa. Osa seksitaudeista tarttuu vaikka käyttäisi kondomia.
Vaimo ihmettelee, että mikä mun alapäätä kirvelee ja kutittaa. Osa seksitaudeista voi olla oireettomiakin, osa aiheuttaa lapsettomuutta.
Miten tämä liittyy ansiosidonnaiseen ja asumistukeen? Seksitaudit ja alapää kutinat? Ei vois olla enempää aiheen ulkopuolelta, paitsi jos Orpolla on sellaisia.
Tukia leikataan. Seksi on keino tienata. Työttömiä on kaikki työpaikat täynnä työkokeilussa.
Jos saat vauvan niin anna seksiä miehellesi jo seuraavana päivänä niin sen ei tarvitse pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukia leikataan. Seksi on keino tienata. Työttömiä on kaikki työpaikat täynnä työkokeilussa.
Jos saat vauvan niin anna seksiä miehellesi jo seuraavana päivänä niin sen ei tarvitse pettää.
Voi, syntyikö teille vauva? Haluaako vaimo olla vauvan kanssa? Mites sun tarpeet 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, syntyikö teille vauva? Haluaako vaimo olla vauvan kanssa? Mites sun tarpeet 😉
Mun täytyisi tienata rahat 60 euron kevättakkiin 😉
Joka naisen unelma saada vauva ja kun nainen keskittyy vauvaan niin työttömät naiset voi keskittyä liehittelemään miestä niin voi saada vaikka takin.
Koko hoito 60 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Joka naisen unelma saada vauva ja kun nainen keskittyy vauvaan niin työttömät naiset voi keskittyä liehittelemään miestä niin voi saada vaikka takin.
Koko hoito 60 eurolla.
Elämä on julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumistuet valuvat suoraan asuntosijoittajille, hyvä että leikataan!
Ei meillä ainakaan valu. Jos joku nyt on niin tyhmä, että on yksityisellä vuokralla, niin sillehän minä en mahda mitään.
Kunnan vuokra-asuntoja ei riitä kaikille. Ainakaan tällä hetkellä. Tulevaisuudessa kuitenkin paremmin, kun elintasopakolaisuus estetään ja edullisia asuntoja jää suomalaisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko hoito 60 eurolla.
Elämä on julmaa.
Ei vaimon tarvitse saada tietää koko asiasta. Se keskitty vauvaan.
Ei mulla ole ala-asteikäisiä lapsia yksin kotona, jos tulee murtovarkaita.
Enkä asu omakotitalossa, missä naapurit ei kuule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuet pois, pärjätköön kaikki omillaan kuten muuallakin maailmassa.
No kokeile pärjätä täysin omillaan. Maksa itse kaikki terveydenhoitokulusi tai ota vakuutus joka syö vähintään neljäsosan palkastasi. Jos sairastuu vakavasti ja tarvitsee kallista lääkettä joka voi maksaa kymppitonninkin kuukaudessa, toivottavasti riittää massia.
Virolaiset tekevät tosi hyvin omakotitaloihin kattoremontin. Virolainen miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset tekevät tosi hyvin omakotitaloihin kattoremontin. Virolainen miesystävä.
Mä olen ajatellut mummonmökkiä ja virolaista miesystävää rakennusalalta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellut mummonmökkiä ja virolaista miesystävää rakennusalalta 😉
Niitä on rakennustyömaat täynnä. 6 kuukautta ei tarvitse maksaa veroja palkasta, sen jälkeen niillä on varmaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin asumistuessa on paranneltavaa, nythän ei esim. omaisuus vaikuta asumistukeen ollenkaan.
Jos tulot on 0e ja tilillä makaa miljoonia, niin on oikeutettu yleiseen asumistukeen.Tämä on totta, mutta taitavat olla aika harvassa ne, joilla on mittava varallisuus ja jotka olisivat pitkään saati toistuvasti sellaisessa tilanteessa, että tuloja ei juuri ole itsellä eikä myöskään kellään perheenjäsenellä. Mielellään myös asuu vuokralla, jotta saa täyden tuen. Johan se vaatii elintasosta sellaista tinkimistä, että monikaan, jolla on varaa parempaan, ei jaksa lähteä leikkiin. Esim. rahastossa olevia rahojaan ei voi asumistuella ollessaan käyttää vapaasti, jos myynnistä tulee myyntivoittotuloa.
Minulla oli opiskelijana 100 000 euron rahastosalkku ja samaan aikaan nostin täyttä yleistä asumistukea noin vuoden. Tein osa-aikatyötä niin pienillä tunneilla, että tuloraja ei ylittynyt. Kukapa sitä tukea ottamatta jättäisi, kun kerran maksetaan. Löysin kuitenkin puolison ja muutimme omistusasuntoon.
Nykyään olen kokoaikainen juristi ja aviopuolisoni on minuakin kovatuloisempi. Jotta putoaisin uudelleen täydelle asumistuelle, täytyisi tapahtua kolme asiaa samanaikaisesti: työttömäksi jääminen (käytännössä oma työkyvyttömyys, koska muusta syystä juristilta ei työ lopu), ero puolisosta, ja asunnon myynti ja muutto takaisin vuokralle. Vapaaehtoisesti en kyllä ottaisi takaisin samaa elintasoa kuin opiskelijana, vaikka valtio maksaisikin siitä muutaman hassun satasen.
Nämä eivät ole lainkaan harvassa eläkeläisten piirissä. Näen työni kautta jatkuvasti, että monilla vanhuksilla on todella mittavat säästöt ja sijoitukset, mutta eläke saattaa olla pieni ja asumistukea sitten yhteiskunta makselee jopa vuosikymmeniä näille ja monilla ne asumistuetkin päätyvät kuitenkin säästöön.
Tämä on totta, mutta taitavat olla aika harvassa ne, joilla on mittava varallisuus ja jotka olisivat pitkään saati toistuvasti sellaisessa tilanteessa, että tuloja ei juuri ole itsellä eikä myöskään kellään perheenjäsenellä. Mielellään myös asuu vuokralla, jotta saa täyden tuen. Johan se vaatii elintasosta sellaista tinkimistä, että monikaan, jolla on varaa parempaan, ei jaksa lähteä leikkiin. Esim. rahastossa olevia rahojaan ei voi asumistuella ollessaan käyttää vapaasti, jos myynnistä tulee myyntivoittotuloa.
Minulla oli opiskelijana 100 000 euron rahastosalkku ja samaan aikaan nostin täyttä yleistä asumistukea noin vuoden. Tein osa-aikatyötä niin pienillä tunneilla, että tuloraja ei ylittynyt. Kukapa sitä tukea ottamatta jättäisi, kun kerran maksetaan. Löysin kuitenkin puolison ja muutimme omistusasuntoon.
Nykyään olen kokoaikainen juristi ja aviopuolisoni on minuakin kovatuloisempi. Jotta putoaisin uudelleen täydelle asumistuelle, täytyisi tapahtua kolme asiaa samanaikaisesti: työttömäksi jääminen (käytännössä oma työkyvyttömyys, koska muusta syystä juristilta ei työ lopu), ero puolisosta, ja asunnon myynti ja muutto takaisin vuokralle. Vapaaehtoisesti en kyllä ottaisi takaisin samaa elintasoa kuin opiskelijana, vaikka valtio maksaisikin siitä muutaman hassun satasen.