Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
1281/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Minnalla kaksisuuntainen? Tuollainen käytös vois viitata siihen. Hyvä ja palkittu näyttelijä. Haastatteluissa vaikuttanut sympaattiselta.

Luuletko että haastatteluissa annetaan epäsympaatista kuvaa. Lehti hyväksyttää jutun julkkiksella

Vierailija
1282/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vakavana tämmöistä rikosta pidetään? Onko se lähinnä vain noloa?

Näistä kommentoijista en ymmärrä miksi ihmiset eivät osaa ajatella niinkin yksinkertaista ajatteluketjua kuin "mitä jos kaikki tekisivät näin" . Jättäisivät siis puolet tavaroista maksmatta. Mitä tapahtuisi? En tiedä millainen kate kauppialla on, mutta onhan heilläkin menoja..niin eiköhän ne menisi konkurssiin. Ei olisi kauppoja... kaipa siitä jonkunlainen sekasorto sitten loppujen lopuksi tulisi.

Tapahtuipa mitä tahansa niin minä luulen, että suurin osa arvioi rikoksen vakavuuden nio että mitäpä jos kaikki tekisi noin TAI mitäpä jos se omalla kohdalle sattuisi eli sinulta varastettaisiin.

En minä ainakaan tiedä rikosten vakavuutta, jos niitä vertaillaan. Kumpi on vakavampi rikos ylinopeus vai näpistys? Kumpikin toki laitonta, kaikki tietää sen. Moni julkkis on hurjastellut ja saanut sakot, usein saa tästä lukea. Joten jos nyt verrataan näitä kahta rikosta, niin en tiedä kumpi on lain edessä vakavampi.

Kertoo paljon omista arvoistasi miten puolustat ja vähättelet myymälävarkautta.

Missä kohtaa puolusten myymälävarkautta? Niin, en missään. Se on ihan sinun omaa harhakuvitelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna on ihana, kaunis ja älykäs! Aivan kuten Sanna Marinkin. Tämä on vain suomalaisten miesten sovinismia ja naisvihaa. Jos esim. Sauli Niinistö tekisi tämmöistä, niin asiaa pidettäisiin täysin normaalina eikä siitä nostettaisi tällaista kohua.

Kyllä meidän kullttuuissamme varastamista ja valehtelua pidetään todella vastenmielisinä piirteinä. Ihan sama oletko mies, nainen tai muunsukupuolinen, kaupasta varastettuasi olet kanssaihmisten silmissä menettänyt leijonanosan arvokkuudestasi.

Nyt liioittelet, miksi vihaat Minnaa? Koska naisen euro on 80 centtiä ja Minna on niin ihana ja lahjakas, niin tuo on ihan oikeutettua, kun ei hän kuitenkaan sillä maailmallakin arvostusta saaneella näyttelijäntyöllään mihinkään Vesku Loirin tuloihin ole päässyt. Sitä paitsi, kukapa meistä ei olisi joskus jalankulkijana ylittänyt katua suojatien kohdalta, ennen kuin jalankulkijan liikennevalot on vaihtuneet vihreiksi, varsinkaan jos lähestyviä autoja ei näy? Että onko näin ollen varaa moittia toista pienestä suurpiirteisyydestä sääntöjen noudattamisessa? Itse hyväksyn moisen, kun on kyseessä näin suuri taiteilija.

Ihan tosissasiko vertaat punaisilla valoilla suojatien ylittänyttä jalankulkijaa useita tuotteita kaupasta varastaneeseen, hintalappua 30 euroa halvempaan vaihtaneeseen ja vartijoille riehuneeseen Minnaan? Puhuin valehtelusta ja varastamisesta. Punaisilla suojatien ylittävä jalankulkjija ei ole näistä kumpaakaan.

Näinpä. Kyllä ärsyttää monien ihmisten ajattelun köyhyys. Jos kävelet päin punaisia ja siellä ei ole muuta liikennettä, niin se ei tee vahinkoa kelleekään. Mutta jos kaikki jättäisivät puolet tavaroista maksamatta tai sinulta varastettaisiin, niin kyllähän tulisi joko yleinen sekasorto tai sitten sinulle henkilökohtaista vahinkoa.

Tai jos sinä (et tuo vastaaja vaan edellinen) hyväksyt suuren taiteilijan varastelemisen, niin kutsu vaan kotiis varastelemaan!

Ei täällä kukaan ole sitä kiistänyt, että varastaminen on väärin. Sitä täällä on kritisoitu, että ihmiset hyvesignaloivat ikään kuin he eivät itse olisi koskaan tehneet mitään väärää. Ja sitä, että ei tajuta, että sairaskohtauksessa voi hyvinkin toimia todella oudosti. Se, että tekijä haukutaan pataluhaksi täällä, on vaan osoitus tyhmyydestä. Joukolla haukutaan yhtä, joka on tehnyt tyhmästi. Lisäksi täällä on moneen kertaan puhuttu asiattomuuksia tekijästä. Miksi olette niin hemmetin vihaisia? Mitä hyötyä tästä louskuttamisesta on kenellekään, ellei tarkoitus ole vain pönkittää omaa hyvyyttänne?

Ei ollut mikään sairauskohtaus, vaan ihan suunnitelmallista varastamista, johon on asenteensa perusteella mitä ilmeisimmin syyllistynyt jo pitkään.

Ja sinähän oletkin asiantuntija.

Kerro sinä asiantuntijana minkä sairauden oireistoon kuuluu väärän hintalapun liimaaminen kalliimman tuotteen päälle? Entä riehuminen ja vandalismi?

Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen. Taisi kuitenkin ihan omin jaloin kävellä tuolta ulos eikä ambulanssin kyydissä.

Vierailija
1284/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa nyt miten HIRVEETÄ ja KAUHEETA, mikä toikin julkkis kuvittelee olevansa kun sekoilee noin!

Ketä kiinnostaa, paitsi lintuja haaskalla?

Vierailija
1285/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keississä on minusta kyse ennen kaikkea siitä, että vaikka ihmisellä olisi jokin mt-häiriö tai vastaava (paniikkihäiriö/ -kohtaus, kaksisuuntainen mielialahäiriö yms.), ei se ole mikään peruste tai selitys sille, että systemaattisesti varastaa kaupasta.

Tuo lohen hinnan muuttaminen kertoo minusta siitä, että toiminta on tietoista. Jonkun kohtauksen iskiessä voisi unohtaa, mitä on ostamassa, jättää osan ostoksista tai kaiken maksamatta itsepalvelukassalla ym., mutta ei silloin vaihdella mitään lohen hintalappuja halvempaan tai lisätä hedelmiä jo punnittuun pussiin. Kyllä noihin temppuihin tarvii olla tolkuissaan ja tietoinen toiminnastaan.

Olen pitänyt Minna Haapkylää normijärkisenä ihmisenä, harmi, että on mennyt toimimaan noin, ja varsinkin, jos näpistely on toistuvaa. Pisteet laskee väkisin.

Vierailija
1286/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommentoijista en ymmärrä miksi ihmiset eivät osaa ajatella niinkin yksinkertaista ajatteluketjua kuin "mitä jos kaikki tekisivät näin" . Jättäisivät siis puolet tavaroista maksmatta. Mitä tapahtuisi? En tiedä millainen kate kauppialla on, mutta onhan heilläkin menoja..niin eiköhän ne menisi konkurssiin. Ei olisi kauppoja... kaipa siitä jonkunlainen sekasorto sitten loppujen lopuksi tulisi.

Tapahtuipa mitä tahansa niin minä luulen, että suurin osa arvioi rikoksen vakavuuden nio että mitäpä jos kaikki tekisi noin TAI mitäpä jos se omalla kohdalle sattuisi eli sinulta varastettaisiin.

En minä ainakaan tiedä rikosten vakavuutta, jos niitä vertaillaan. Kumpi on vakavampi rikos ylinopeus vai näpistys? Kumpikin toki laitonta, kaikki tietää sen. Moni julkkis on hurjastellut ja saanut sakot, usein saa tästä lukea. Joten jos nyt verrataan näitä kahta rikosta, niin en tiedä kumpi on lain edessä vakavampi.

Missä kohtaa puolusten myymälävarkautta? Niin, en missään. Se on ihan sinun omaa harhakuvitelmaa.

Onhan se puolustamista kun yrität vähätellen rinnastaa myymälävarkautta ja ylinopeutta, aivan kuin suunnitelmallinen varastaminen olisi yhtä yleistä kuin se, että ajonopeus ylittyy, etenkin kun nopeusrajoituksetkin vaihtelee.

Vierailija
1287/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keississä on minusta kyse ennen kaikkea siitä, että vaikka ihmisellä olisi jokin mt-häiriö tai vastaava (paniikkihäiriö/ -kohtaus, kaksisuuntainen mielialahäiriö yms.), ei se ole mikään peruste tai selitys sille, että systemaattisesti varastaa kaupasta.

Tuo lohen hinnan muuttaminen kertoo minusta siitä, että toiminta on tietoista. Jonkun kohtauksen iskiessä voisi unohtaa, mitä on ostamassa, jättää osan ostoksista tai kaiken maksamatta itsepalvelukassalla ym., mutta ei silloin vaihdella mitään lohen hintalappuja halvempaan tai lisätä hedelmiä jo punnittuun pussiin. Kyllä noihin temppuihin tarvii olla tolkuissaan ja tietoinen toiminnastaan.

Olen pitänyt Minna Haapkylää normijärkisenä ihmisenä, harmi, että on mennyt toimimaan noin, ja varsinkin, jos näpistely on toistuvaa. Pisteet laskee väkisin.

Kertoo melkoisesta röyhkeydestä, jos tyynesti vetäisee kaiken tämän muka jonkun sairauden syyksi. Ei paniikkihäiriössä suunnitella petoksia tai revitä sähkövirityksiä seiniltä.

Vierailija
1288/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka on vähimmässä luotettava, se on luotettava paljossakin ja joka on vähimmässä vilpillinen, se on vilpillinen myös paljossa."

Vierailija
1289/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna H sanoi vuosia sitten lehdessä että hän ei tiedä ketään joka ei näpistelisi kaupoista. Ilmeisesti hän on tehnyt tällaista jo vuosia. Tätä henkilöä vartijoiden kannattaa seurata, saattaa olla kleptomaani? Vaikka minullakin on paniikkihäiriö niin en ole koskaan varastanut kaupoista enkä mistään muualtakaan. Olen aikoinaan saanut hyvän kotikasvatuksen jossa on painotettu rehellisyyttä.

Vierailija
1290/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se puolustamista kun yrität vähätellen rinnastaa myymälävarkautta ja ylinopeutta, aivan kuin suunnitelmallinen varastaminen olisi yhtä yleistä kuin se, että ajonopeus ylittyy, etenkin kun nopeusrajoituksetkin vaihtelee.

Ei ole puolustelemista. En vähättele kumpaakaan. Oletan nyt että kumpikin on täysin "samanarvoinen" rikos. Ja yhtä suunnitelmallistahan se ylinopus on, kun rajoituksista huolimattaa kaahaa nopeampaa kuin saisi.

Vierailija
1291/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna H sanoi vuosia sitten lehdessä että hän ei tiedä ketään joka ei näpistelisi kaupoista. Ilmeisesti hän on tehnyt tällaista jo vuosia. Tätä henkilöä vartijoiden kannattaa seurata, saattaa olla kleptomaani? Vaikka minullakin on paniikkihäiriö niin en ole koskaan varastanut kaupoista enkä mistään muualtakaan. Olen aikoinaan saanut hyvän kotikasvatuksen jossa on painotettu rehellisyyttä.

Muistan, miten jossain haastattelussa Minna oikein kehuskeli sillä, miten laittaa punnittiin pussiin lisää hedelmiä. On siis röyhkeä ja myös helvetin tyhmä.

Vierailija
1292/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ny viikossa varastaa muutamalla kympillä niin kyllä sillä yllätysreissun tai lintsin lapsille kustantaa

Nytbon taatusti kaupat tarkkana kun Minna tai sen lapset käy kaupassa

Sehän kehui että on lapsille opettanut että huijaus tai varastaminen ei haittaa

Vierailija
1293/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puolustelemista. En vähättele kumpaakaan. Oletan nyt että kumpikin on täysin "samanarvoinen" rikos. Ja yhtä suunnitelmallistahan se ylinopus on, kun rajoituksista huolimattaa kaahaa nopeampaa kuin saisi.

Miksi nämä pitäisi mielestäsi rinnastaa?

Vierailija
1294/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä että kuitit tarkistetaan hyvin jos joku tuotanto ottaa Minnan tuottajaksi

Vierailija
1295/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muistaakseni nähnyt Minnaa kuin kahdessa roolissa, Kuutamolla- elokuvassa ja Maria Kalliona. Molemmissa näytteli kuin olisi vetänyt jotain rauhoittavia mömmöjä.

Flegmaattinenja ja ja vaisu. En tiedä onko sitten muissa rooleissa onnistunut paremmin.

Vierailija
1296/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset olleet luokkakavereita. 1 luokalla lapsi tarjosi Minnalle karkkirasiasta karkkia niin oli vetänyt etusormen ennätyksen ja nauranut kansallistaneensa porvarien karkit. Lapsi juoksi kotiin itkuntuhruisin silmin.

Oppiipahan olemaan leijumatta työläisiltä varastetuilla karkeilla.

Vierailija
1297/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylinopeus suunnitelmallinen rikos? Mitä suunnitelmallista oli siinä, että nopeusrajoitus vaihtui 80 lukemasta lukemaan 60, ja olin hidastamassa kun vastaan tullut siviilipoliisi mittasi nopeudeksi 73? Meinaatko, että suunnittelin ajaa muutaman kymmenen metriä ylinopeutta?

Vierailija
1298/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku julkkis ajelee ylinopeutta niin ei sitä paheksuta. Ylinopeutta ajava laittaa muutkin autoilijat vaaraan. Näpistelijä sitä ei tee. Väärin tietenkin näpistellä mutta tämä juttu on saanut liian suuret mittasuhteet.

Vierailija
1299/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse läiskin juuri naapurin Sirpaa ympäri korvia. Sain näet paniikkikohtauksen.

Vierailija
1300/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti vastauksestasi ei saa mitään selvää, sillä se sisältää niin paljon kirjoitusvirheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän