Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizzapaikassa tyrkytettiin olutta...

Vierailija
01.12.2006 |

Menimme eilen yhteen pizzapaikkaan perheeni kanssa, minä, mies ja lapsemme. Tiskillä oleva mies jankkasi ja jankkasi, kuinka heillä saa kahdeksalla eurolla tosi ison oluen ja pizzan tai kebabin. Olisimme ehkä huomanneet ulkona olevan mainoksen asiasta, jos olisimme olleet asiasta kiinnostuneita. Yritin tutkia ruokalistaa ja pizza mies vain jankkasi kuinka iso olut on... En ole aikaisemmin törmännyt tuollaiseen käytöseen. Taidan jättää kyseisen paikan väliin seuraavalla kerralla, kun tekee mieli pizzaa tai kebabia...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
22/25 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opettele itse käyttäytymään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kaikille.

Vierailija
24/25 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella vain halunnut tutkia ruokalistaa, valita perheeni kanssa mitä tilaamme, maksaa ja lähteä ruokien kanssa pois ravintolasta. En pitänyt siitä, että minulle yritettiin myydä väkisin halpaa olutta, jota en edes halunnut. En ole rasisti enkä käyytäydy huonosti. Te, jotka kirjoititte minulle " ikävällä tavalla" menkääpä itseenne ja miettikää käyttäydyittekö te itse hyvin ?

Vierailija
25/25 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hegaile näissä paikoissa uskoisin että pizzerianpitäjät tietää suomalaisten mieltymyksen ja heikon luonteen mitä tulee halpaan kaljaan.. Joten ymmärrettävää käytöstä pizzerian pitäjän taholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan