Pizzapaikassa tyrkytettiin olutta...
Menimme eilen yhteen pizzapaikkaan perheeni kanssa, minä, mies ja lapsemme. Tiskillä oleva mies jankkasi ja jankkasi, kuinka heillä saa kahdeksalla eurolla tosi ison oluen ja pizzan tai kebabin. Olisimme ehkä huomanneet ulkona olevan mainoksen asiasta, jos olisimme olleet asiasta kiinnostuneita. Yritin tutkia ruokalistaa ja pizza mies vain jankkasi kuinka iso olut on... En ole aikaisemmin törmännyt tuollaiseen käytöseen. Taidan jättää kyseisen paikan väliin seuraavalla kerralla, kun tekee mieli pizzaa tai kebabia...
Kommentit (25)
tai opettele itse käyttäytymään..
Olisin todella vain halunnut tutkia ruokalistaa, valita perheeni kanssa mitä tilaamme, maksaa ja lähteä ruokien kanssa pois ravintolasta. En pitänyt siitä, että minulle yritettiin myydä väkisin halpaa olutta, jota en edes halunnut. En ole rasisti enkä käyytäydy huonosti. Te, jotka kirjoititte minulle " ikävällä tavalla" menkääpä itseenne ja miettikää käyttäydyittekö te itse hyvin ?
enkä hegaile näissä paikoissa uskoisin että pizzerianpitäjät tietää suomalaisten mieltymyksen ja heikon luonteen mitä tulee halpaan kaljaan.. Joten ymmärrettävää käytöstä pizzerian pitäjän taholta.
Vierailija: