Pizzapaikassa tyrkytettiin olutta...
Menimme eilen yhteen pizzapaikkaan perheeni kanssa, minä, mies ja lapsemme. Tiskillä oleva mies jankkasi ja jankkasi, kuinka heillä saa kahdeksalla eurolla tosi ison oluen ja pizzan tai kebabin. Olisimme ehkä huomanneet ulkona olevan mainoksen asiasta, jos olisimme olleet asiasta kiinnostuneita. Yritin tutkia ruokalistaa ja pizza mies vain jankkasi kuinka iso olut on... En ole aikaisemmin törmännyt tuollaiseen käytöseen. Taidan jättää kyseisen paikan väliin seuraavalla kerralla, kun tekee mieli pizzaa tai kebabia...
Kommentit (25)
Minun käy sääliksi ap:tä.
Pidetään tämä ketju voimissaan, että ap saa kannustusta ja voimia.
t: eräs joka tiätää et alkkoohooli tappaa jo nuarena ja tulee alkkis jos näkee kuin vanhemmat käyttää sitä ja riahuu ja on humalassa ja sit itte alkavat jo käyttään hyvinki nuarena kaikenmoisii huumeita ja joutuvat sit muuttaan lähiöön.
vaan tutkitte tuppisuina ruokalistaa?
vai minkä nimisiä noita tossa ketjussa sitten onkaan...
Minulle ei ole aikaisemmin tyrkytetty olutta missään ravintolassa vaan aina on kysytty mitä saa olla ruokajuomaksi ? Me olimme sitä paitsi ottamassa kebabit mukaamme emmekä edes aikoneet syödä paikan päällä.
Halutessani juoda olutta viihteellä olessani valitsen hiukan parempitasoisen ravintolan ja lapsi on tietenkin kotona/hoidossa. Vastaaja, jonka mielestä lapsen seurassa voi kitata alkoholia voi tietenkin ottaa tästä herneen nenäänsä, mutta meitä on moneen junaan...
...jonka mielestä lapsen seurassa voi [b]kitata[/b] alkoholia voi tietenkin...
Jos näin olisi tapahtunut hän olisi kuullut heti aluksi, että haluamme kebabit mukaan emmekä jää sinne syömään ja ehkä hänen ei olisi tarvinnut tyrkyttää halpaa olutta kädet ilmassa viuhtoen korostaen sen halpuutta...
Sulle jäi varmaan ikuiset traumat tästä?
Ehkä myyjä (oletan, että on ulkomaalainen) on oppinut jo sen, että suurin osa Tikkurilan kebabbilan asiakkaista hyppii riemusta jos saa halpaa kaljaa :-P
Vierailija:
Sulle jäi varmaan ikuiset traumat tästä?
Olisi edes kysynyt asiaa vai kerran, mutta ei...
kun kaikki muut on sitä mieltä että SO FUCKIN' WHAT jos pizzeriassa " tyrkytettiin" olutta?
Jos " pizza äijä" olisi väkisin tullut kaatamaan kaljaa kurkustasi alas niin ymmärtäisin miksi vaahtoat. Nyt en ymmärrä.
Eikö elämässäsi muka suurempia vastoinkäymisiä ole tapahtunut kuin tämä? Miten niistä selviät, kun tämäkin ottaa noin koville?
Asiakaspalvelua pitäisi saada jopa myös pizzeriassa, jota pitää turkkilaiset.
kävin minäkin yhdessä tavaratalossa jossa kosmetiikkaostaston myyjä tyrkytti mukamas edullista hajuvettä minulle , mutta en ostanut eikä myähemminkään itkettänyt.. Yrittäjienkin täytyy myös elää ja saada kauppaa aikaseksi, se nyt vaan on niin.
Ei toi nyt ole niin kamala tapaus. Mies oli ehkä vähän yksinkertainen, annettakoon se hänelle anteeksi.
Tietty jos menee ravintolaan jo valmiiksi molo otsassa, asenteella " vitun mutiaiset" , voi päivä mennäkin pilalle jos tarjotaan kaljaa vaikka ei sitä haluaisi.
Vierailija:
Asiakaspalvelua pitäisi saada jopa myös pizzeriassa, jota pitää turkkilaiset.
Jos suomalainen olisi tyrkyttänyt olutta, ei tätäkään ketjua olisi av:lle kirjoitettu.
Näin viime yönä unta, että se pizzaäijä tuli teidän kotiin tyrkyttämään sitä halpaa olutta, ja sä juoksit sitä hulluna pakoon, mut se sai sut kiinni kun juoksi niin nopsaan iso olut kädessään (eikä yhtään ees läikkyny teidän uudelle matolle) ja se oli just kaatamassa sitä olutta sun kurkkuun kun mä heräsin.
Olikohan se enneuni?
Ap, vastaa! Oletko kunnossa?