Millä aloilla pääsee käyttämään luovuutta?
Olen koko ikäni tehnyt hanttihommia, yksinkertaisia, monotonisia, tylsiä töitä. Teen usein virheitä tuollaisessa työssä, ihan pieniä virheitä kuitenkin. Yksitoikkoinen työ ei oikein ole minua varten ja nyt etsinkin työtä/alaa, jossa pääsee luovuutta käyttämään tai työ olisi edes monipuolista. Minussa on sitäkin vikaa, että tylsistyn työhön nopeasti ja usein lopetankin työn 6kk-1vuoden jälkeen.
Kommentit (8)
Kaikissa! Aina voi kehittää omaa työtään ja prosesseja paremmaksi.
Insinööri tai jokin arkkitehti tuli ensimmäisenä mieleen, mutta se on kyllä välillä aika turhauttavaa ja aina pikkutarkkaa nysväämistä numeroiden parissa.
Foodora ja Wolt ovat tämän maan ajahautomoita. Ilman niitä maa mätkähtää polvilleen.
Ei kuulemma enää millään, kun tulevaisuudessa tekoäly tekee kaikki työt, joita ihmiset vähänkin tykkäävät tehdä.
Media-ala toki riippuen mihin suuntautuu. Saa käyttää niin visuaalista, kuin tunnetason luovuutta sekä luovuutta ongelmanratkaisussa. Mahdollisuus jatkuvaa oppimiseen ja opiskeluun, koska teknologia, tekniikat ja estetiikka kehittyvät nopealla vauhdilla. Kaikin puolin win-win-ala.
Mainittakoon vielä, että en pidä esiintymisestä. Esiintyminen ahdistaa minua, jo ajatuskin siitä. Kirjoittamaan olen melko hyvä, kuulemma, muttei se leipää pöytään tuo. Tykkään sisustaa mutten usko, että sekään kokopäivätyönä toimii ellei ole Marko Paananen. -Ap