Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät välitä ulkonäöstään ollenkaan? Eivätkö he ymmärrä, miten paljon se huonontaa heidän elämäänsä?..

Vierailija
26.04.2023 |

Usein samat ihmiset, jotka eivät millään tavalla huolehdi ulkoisesta olemuksestaan ovat samalla myös niitä joita potkitaan päähän, syrjitään työelämässä yms yms. He myöskin kärsivät tästä ja valittavat tästä. Eivätkö he näe yhteyttä näiden asioiden välillä, vai miksi he eivät esim. hanki kunnon vaatteita?.. ulkonäön vaikutusta asemaan yhteiskunnassamme ei kyllä voida kieltää. Onhan se varmaan väärin, mutta eikö helpompi elämä olisi mukavampi?..

Kommentit (380)

Vierailija
161/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nää julkkikset tee jopa itsareita ulkonäköpaineiden johdosta ja sitten kun näitä hirveitä julkisuudessa käytäviä huoltajuuskiistoja ja oikeudenkäyntejä katsoo niin enemmän se ukonäkö näyttää ongelmia tuovan.

Öö mainitse joku.

Esim Sanna Marin ei varmaan olisi saavuttanut poliittisesti sitä asemaa minkä saavutti ilman hyvää ulkonäköä ja tyylikästä pukeutumista.

Ja en tosiaan puhu tässä mistään huulitäytteistä tai tekotisseistä.

Jasmin Voutilainen noin viimeisimmäksi. Maailmassa on muitakin naisia kuin Sanna Marin, vaikka ymmärrän, että sinun voi olla sitä vaikea hahmottaa. 

t. eri

Tarkoitin sitä että oikeudenkäynnit menisi huonosti hyvän ulkonäön takia.

Ei kukaan ole sanonut mitään tuollaista. Opettelehan lukemaan :D

Vierailija
162/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13/159 Hei sinä, minulla on kyllä varaa ostaa vaatteita ja hyviä. Tarkoitin sitä, että toisia ei saa väheksyä ulkonäön perusteella ja haukkua heitä homssuiseksi. Se on mielestäni erittäin loukkaavaa käytöstä toisia kohtaan. Ja olen siis hyvätuloinen, mutta minulle itselleni ne ulkonäkö asiat eivät ole tärkeitä, kun kiinnitän itse enemmän huomiota ihmiseen itse, en siihen, miten pukeutuu tai miltä näyttää. Olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä siten, että mitä syvällistä ajattelua löytyy, tarinoita ihmisten takaa ym. Minua ei ole koskaan kiinnostanut ihmisten pukeutuminen, vaikka kuinka ns. "homsuinen" olisi. Kukaan ei voi tietää koskaan, mitä löytyy niiden vaateiden takaa, että onko toinen älykäs, tunneälykäs, persoonallinen, omilla aivoillaan ajatteleva, puolustaa vähäosaisia, puolustaa tasa-arvoa, rauhaa ym. Minä en siis voi mitään sille, että miten muut käyttäytyvät, mutta voin itse vaikuttaa siihen, että miten itse käyttäydyn muita kohtaan. Tämä pukeutuminen ei minulle nyt ollut se pääasia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja enhän minä vaatinut ketään pukeutumaan paremmin, ihmettelin vain että jos siitä kärsii että ei huolehdi ulkonäöstään, niin miksi ei muuta sitä asiaa. Siis jos joutuu sen takia syrjinnän kohteeksi.

Ihme koulukiusaajamentaliteetti. "Jos sua syrjitään jonkun asian takia niin miksi et vaan muuta sitä asiaa itsessäsi?" Ja kun näitä juttuja laukoo juurikin ne keiden mielestä kaikkien naisten pitäisi pukeutua kuin muotilehtien sivuilla, tai muuten on ryysyissä.

Ei se ole mitään kiusaamista, että kysyy asiaa jonka haluaa ymmärtää. Minä olen aina ollut koulukiusattujen puolella, ja ajanut kaikkien kiusattujen ja syrjittyjen asiaa paljon rohkeammin kuin kukaan muu jonka tiedän!

Vastaa. Miksi fyysisesti raskasta työtä tekevän täytyisi näyttää mallilta?

Lue ketju äläkä tahallaan ymmärrä väärin!

Ei kukaan sinun ulinaketjuasi jaksa lukea. Vastaa kysymykseen tai ole hiljaa!

En vastaa kysymykseen johon olen jo vastannut, enkä ole hiljaa!

Painu sitten vaikka v'ttuun! 

Juttusi ovat kuin ulkonäkösi.

Sittenhän meitä on kaksi :) Minun ulkonäköni v'ttu ja sinun puhdasta paskaa :D

Ihan tosi v i tun terve meininki sinulla 🤣 en tiennytkään että tämä on tällainen hupipaikka!

Sitä saa mitä tilaa. Sinä ihan itse olet aiheuttanut sen, miten sinulle vastataan. 

😂 Ei kuule haittaa! Hyvähän se on vähän viihdettäkin päivässä olla! Peukuista päätellen moni on kanssani samaa mieltä, ja sun saamista alapeukuista päätellen sun kanssa eri mieltä! Älä yritä harhauttaa keskustelua harhateille!

Oikeastiko joku oikein laskee täällä saamiaan peukkuja? Voin kertoa, että se jos mikä on helvetin säälittävää :D Varsinkin, kun peukkuja voi klikkailla ihan miten huvittaa eivätkä ne ole mitään mielipidenappeja :D

Itsehän sinä lasket näitä että "miten sinulle vastataan". Viestejä voi pistää niin monta kuin haluaa vain yksi ihminen, peukkujen kohdalla on toisin, joten niistä voi päätellä paljon enemmän!

Vierailija
164/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nää julkkikset tee jopa itsareita ulkonäköpaineiden johdosta ja sitten kun näitä hirveitä julkisuudessa käytäviä huoltajuuskiistoja ja oikeudenkäyntejä katsoo niin enemmän se ukonäkö näyttää ongelmia tuovan.

Öö mainitse joku.

Esim Sanna Marin ei varmaan olisi saavuttanut poliittisesti sitä asemaa minkä saavutti ilman hyvää ulkonäköä ja tyylikästä pukeutumista.

Jasmin Voutilainen noin viimeisimmäksi. Maailmassa on muitakin naisia kuin Sanna Marin, vaikka ymmärrän, että sinun voi olla sitä vaikea hahmottaa. 

t. eri

No kyllä on, mene lukemaan se viesti ja opettele itse lukemaan vaikka juuri tämän kyseisen viestin äärellä!

Vierailija
165/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten niitä peukkuja voi laittaa yksi ihminen monta. Haluan oppia tämän!

Vierailija
166/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja enhän minä vaatinut ketään pukeutumaan paremmin, ihmettelin vain että jos siitä kärsii että ei huolehdi ulkonäöstään, niin miksi ei muuta sitä asiaa. Siis jos joutuu sen takia syrjinnän kohteeksi.

Ihme koulukiusaajamentaliteetti. "Jos sua syrjitään jonkun asian takia niin miksi et vaan muuta sitä asiaa itsessäsi?" Ja kun näitä juttuja laukoo juurikin ne keiden mielestä kaikkien naisten pitäisi pukeutua kuin muotilehtien sivuilla, tai muuten on ryysyissä.

Ei se ole mitään kiusaamista, että kysyy asiaa jonka haluaa ymmärtää. Minä olen aina ollut koulukiusattujen puolella, ja ajanut kaikkien kiusattujen ja syrjittyjen asiaa paljon rohkeammin kuin kukaan muu jonka tiedän!

Vastaa. Miksi fyysisesti raskasta työtä tekevän täytyisi näyttää mallilta?

Lue ketju äläkä tahallaan ymmärrä väärin!

Ei kukaan sinun ulinaketjuasi jaksa lukea. Vastaa kysymykseen tai ole hiljaa!

En vastaa kysymykseen johon olen jo vastannut, enkä ole hiljaa!

Painu sitten vaikka v'ttuun! 

Juttusi ovat kuin ulkonäkösi.

Sittenhän meitä on kaksi :) Minun ulkonäköni v'ttu ja sinun puhdasta paskaa :D

Ihan tosi v i tun terve meininki sinulla 🤣 en tiennytkään että tämä on tällainen hupipaikka!

Sitä saa mitä tilaa. Sinä ihan itse olet aiheuttanut sen, miten sinulle vastataan. 

😂 Ei kuule haittaa! Hyvähän se on vähän viihdettäkin päivässä olla! Peukuista päätellen moni on kanssani samaa mieltä, ja sun saamista alapeukuista päätellen sun kanssa eri mieltä! Älä yritä harhauttaa keskustelua harhateille!

Oikeastiko joku oikein laskee täällä saamiaan peukkuja? Voin kertoa, että se jos mikä on helvetin säälittävää :D Varsinkin, kun peukkuja voi klikkailla ihan miten huvittaa eivätkä ne ole mitään mielipidenappeja :D

Itsehän sinä lasket näitä että "miten sinulle vastataan". Viestejä voi pistää niin monta kuin haluaa vain yksi ihminen, peukkujen kohdalla on toisin, joten niistä voi päätellä paljon enemmän!

Jee! Kyllä on sulla mahtava elämä, kun oikein av-peukutuksia saat! Haluatko mitalin tästä suuresta saavutuksestasi :D Voin askarrella sinulle sellaisen peukunmuoisen mitalin, jota voit sitten hivellä tyydyttäessäsi itsesi. 

Vierailija
167/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi me kiinnitämme ainoastaan omaan ulkonäköön huomiomme, emmekä toisten.

Vierailija
168/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan itsestäänselvyys, että hyvä ulkonäkö ja siisti pukeutuminen ovat eduksi joka asiassa. Onhan aivan tutkittua tietoa, että hoikkuus myös on aina eduksi esim työnhaussa

Lihava ja epäsiisti antaa todella huonon vaikutelman.

Varmaan täällä nämä epäsiistit reppanat puolustelevat itseään. Kun näin paljon negaa

Vierailija
169/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on aivopesty jo vuosikymmeniä siihen, että heillä on oikeuksia ja etuoikeuksia. Ovat alkaneet uskoa siihen. Raivo repeää, jos sanoo ääneen että esim. treffailut voisi onnistua paremmin jos pudottaa ne muutama kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa kropastaan. Joten ei voi muuta kuin sanoa, että voi voi, kyllä se oikea vielä löytyy joka näkee suoraan sydämeesi ja rakastuu siihen välittämättä ulkonäöstäsi.

Vierailija
170/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mainitse joku.

t. eri

No kyllä on, mene lukemaan se viesti ja opettele itse lukemaan vaikka juuri tämän kyseisen viestin äärellä!

No ei ole. Viestissä, johon viittaa puhuttiin siitä, että hyvästä ulkonäöstä HUOLIMATTA voi päätyä rumiin oikeustaiteluihin. Siinä ei sanottu, että ulkonäkö vaikuttaa oikeudenkäynnin lopputulokseen. Kannattaa ihan tosissaan opetella se lukutaito niin ymmärtää kerralla, mitä sanotaan. 

Vierailija
171/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus puristaa ihmisiä muottiin. Tajuan varsin hyvin edustusta vaativan työn vaativan panostamista ulkoiseen habitukseen joissakin töissä kuulee hyvinkin tiukoista sosiaalisista piireistä joita työntekijällä saa olla työpaikan ulkopuolella. Nyt tulee kuuluisa mutta. Kaikkia ei kiinnosta tienata suuria summia rahaa. Omana unelmana olisi elää yksin metsän keskellä. Se missä toiset haaveilee johtajan tai kotirouvan pestistä, itse nauttisin erakkona olemisesta.

Vierailija
172/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pukeutuminen on kannattava investointi, ainakin jos haluaa parempipalkkaisiin töihin. Vaikka sitten hetken joutuisikin elämään vähän tiukemmin hyvien vaateostosten takia. Ne maksavat itsensä takaisin.

Vierailija
173/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mainitse joku.

t. eri

Näytäpä tuosta kohta, jossa sanotaan, että oikeudenkäynnit menevät huonosti hyvä ulkonäön takia. Odotan innolla, mistä kohtaa sinä tuollaisen lauseen löydät. 

Vierailija
174/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on aivopesty jo vuosikymmeniä siihen, että heillä on oikeuksia ja etuoikeuksia. Ovat alkaneet uskoa siihen. Raivo repeää, jos sanoo ääneen että esim. treffailut voisi onnistua paremmin jos pudottaa ne muutama kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa kropastaan. Joten ei voi muuta kuin sanoa, että voi voi, kyllä se oikea vielä löytyy joka näkee suoraan sydämeesi ja rakastuu siihen välittämättä ulkonäöstäsi.

Tuossa tapauksessa ymmärrän hyvin miksi olisi suptavaa laittautua. Luuletko kuitenkin mun kaltaisen miesallergisen änkeävän Tinderiin? Arvaapa uudelleen.

Vierailija
175/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli melko kapeakatseinen ja ehkä hieman loukkaava, sekä hyvin hataralle pohjalle perustuva.

Voisiko kuitenkin olla mahdollista, että ulkonäköön panostamattomuus on joskus seuras eikä syy elämän potkimiselle päähän? Kun rahat ja voimavarat ei vaan enää riitä pinnallisiin asioihin?

Tai voisiko kenties olla, ettei se ULKONÄKÖ oikeasti tuo niin hirveästi helpotusta elämään, jos arvomaailma perustuu jollekin muulle kuin sometykkäyksille? Sitä nyt tuskin voi kiistää, että siisti ulkomuoto on yleensäkin elämässä hyvä asia, mutta tämän saavuttaminen ei paljon vaadi. Lisäksi hyvinvointi ja kauneusihanteet usein kulkevat käsikädessä, mutta uskallan väittää, että se hyvinvointi osuus on tässä monelle se elämää helpottava asia, ei se muiden silmissä paremmalta näyttäminen.

Itse en esimerkiksi koe, että ulkonäköön enempi panostaminen toisi elämääni minkäänlaista sisältöä. Ulkonäkööni panostan vain ihon hoitotuotteilla, shamppoolla ja hoitoaineella (näihinkin lähinnä siksi, että ne tekee oloni puhtaaksi ja raikkaaksi) sekä kodin ulkopuolella käytettävillä siisteillä vaatteilla, joita ostan parin vuoden välein. Urheiluharrastukseni pitää minut hoikkana mutta sitä en edes laske tähän koska sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäköön panostamisen kanssa.

En keksi, miten meikkaaminen, kampaamokäynnit, implantit, kasvohoidot, pepputreenit ja mitä näitä nyt on tekisi minusta onnellisemman?

Vierailija
176/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus puristaa ihmisiä muottiin. Tajuan varsin hyvin edustusta vaativan työn vaativan panostamista ulkoiseen habitukseen joissakin töissä kuulee hyvinkin tiukoista sosiaalisista piireistä joita työntekijällä saa olla työpaikan ulkopuolella. Nyt tulee kuuluisa mutta. Kaikkia ei kiinnosta tienata suuria summia rahaa. Omana unelmana olisi elää yksin metsän keskellä. Se missä toiset haaveilee johtajan tai kotirouvan pestistä, itse nauttisin erakkona olemisesta.

Tuollaisen ihanan erakkoelämän toteuttaminen metsässä vaatii kyllä varmaan rahaa sekin. Ainakin siihen tarvii auton. Ja sen talon joka pitää ostaa tai rakentaa. Ellei sitten ole sattunut juuri saamaan joitain perintörahoja.

Vierailija
177/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ap olen varmaan juuri tuollainen ihminen mitä tarkoitat

Mutta totuus on, että kyllä teen kaikkeni, hoidan itseäni, kampaan ja meikkaan, pukeudun laadukkaasti mutta jostain syystä en vaan siltä näytä. Näytän aina suttuiselta ja rähjäiseltä vaikka mitä tekisin. Myös kun ammattimeikkaaja ja -kampaaja on laittanut minut. Sattuu vain olemaan sellaiset piirteet ja olemus kai sitten. Vtuttaa että tällainen p aska-arpa on osunut omalle kohdalle. Ja vielä ap:n kaltaiset arvostelevat. Ei voi voittaa.

Vierailija
178/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksesta päätellen taitaa olla narsku, joka suoraan sanoen nauttii tästä. Eikö niin ap narsisti? Ja helpompi elämä vain, kun huolehtii ulkonäöstään? Selvät narskun piirteet, joka ei oikeasti välitä kenestäkään ihmisestä, koska tämä aloitus oli pelkkä provo ärsyttää toisia. Mutta ap, kun elämä joku päivä kohtelee sinua huonosti tai ehkä jopa tällä hetkellä. Niin muistat varmasti nämä asiat: "Elämä kohtelee sinua samoin, kun sinä kohtelet muita." Muista ne asiat, kun tulet loppusuoralle, että miten kohtelet toisia, niin ei pidä odottaa sitä, että muut kohtelevat sinua hyvin. 

Vierailija
179/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen ihanan erakkoelämän toteuttaminen metsässä vaatii kyllä varmaan rahaa sekin. Ainakin siihen tarvii auton. Ja sen talon joka pitää ostaa tai rakentaa. Ellei sitten ole sattunut juuri saamaan joitain perintörahoja.

Mihin metsässä autoa tarvitaan? Syrjäkyliltä saa asuntoja puoli-ilmaiseksi, joten se ei ole kovin suuri rahallinen investointi. 

Vierailija
180/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla sen verta varoja ja työ. Älä sä siitä murehdi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi