Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät välitä ulkonäöstään ollenkaan? Eivätkö he ymmärrä, miten paljon se huonontaa heidän elämäänsä?..

Vierailija
26.04.2023 |

Usein samat ihmiset, jotka eivät millään tavalla huolehdi ulkoisesta olemuksestaan ovat samalla myös niitä joita potkitaan päähän, syrjitään työelämässä yms yms. He myöskin kärsivät tästä ja valittavat tästä. Eivätkö he näe yhteyttä näiden asioiden välillä, vai miksi he eivät esim. hanki kunnon vaatteita?.. ulkonäön vaikutusta asemaan yhteiskunnassamme ei kyllä voida kieltää. Onhan se varmaan väärin, mutta eikö helpompi elämä olisi mukavampi?..

Kommentit (380)

Vierailija
141/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhden rupsahtaneen, mistään mitään välittämättömän tantan jankkaamista koko ketju.

Vierailija
142/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nää julkkikset tee jopa itsareita ulkonäköpaineiden johdosta ja sitten kun näitä hirveitä julkisuudessa käytäviä huoltajuuskiistoja ja oikeudenkäyntejä katsoo niin enemmän se ukonäkö näyttää ongelmia tuovan.

Öö mainitse joku.

Esim Sanna Marin ei varmaan olisi saavuttanut poliittisesti sitä asemaa minkä saavutti ilman hyvää ulkonäköä ja tyylikästä pukeutumista.

Ja en tosiaan puhu tässä mistään huulitäytteistä tai tekotisseistä.

Lopultakin esimerkki ja hyvä sellainen.

Veltto Virtanen teki huomattavasti pidemmän poliittisen uran. Oliko mielestäsi hyvä ulkonäkö ja tyylikäs pukeutuminen? Googlaa nimi, jos olet niin nuori, ettet tiedä kenestä puhutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

135/137 En ole itse työtön ei lapsia elätettävänä. Olen itse nähnyt omassa elämän historiassa köyhyyden ym. Ja nyt voin hyvin. Haluan vain puolustaa köyhien asemaa tässä yhteiskunnassa. Ja mitä se hoikkuus tähän kuuluu? Tai lapset? Kun ap vain haukkui toisten ulkonäköä? Että sen voi korjata ja miten sen voi korjata, jos toisilla ihmisillä ei ole oikeasti varaa vaatteisiin ym.? En siis itse ole köyhä tai varaton, on varaa ostaa vaatteita, mutta niillä en koreile ja en myöskään meikkaa, koska se on mielestäni täysin turhaa, ainakin siis itselläni, en toisten meikkaamiseen tai vaatteisiin puutu. 

Vierailija
144/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nää julkkikset tee jopa itsareita ulkonäköpaineiden johdosta ja sitten kun näitä hirveitä julkisuudessa käytäviä huoltajuuskiistoja ja oikeudenkäyntejä katsoo niin enemmän se ukonäkö näyttää ongelmia tuovan.

Öö mainitse joku.

Esim Sanna Marin ei varmaan olisi saavuttanut poliittisesti sitä asemaa minkä saavutti ilman hyvää ulkonäköä ja tyylikästä pukeutumista.

Mäkin oon nätti ja osaan pukeutua mustaan pooloon. Miksi mä en ole päässyt pääministeriksi? 

Vierailija
145/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta laittautua muiden vuoksi, kun silloin kun laittauduin niin silti potkittiin päähän. Minä käyn suihkussa, harjaan hiukset, pesen hampaani ja käyn hammaslääkärissä, ja pistän päälle puhtaat vaatteet oman terveyden ja mukavuuden takia. Jos joku vaatii meikkiä, kauneusleikkauksia, muodikkaita vaatteita tai muuta että olisin jotenkin yhteiskunta- ja työkelpoisempi, niin on hyvä ja maksaa ne puolestani. Minulla ei ole työttömänä turhiin humputuksiin rahaa.

Ei ole humpuukia.

Olen itse ansaitsemillani rahoilla ostanut burberryn trenssin ja lv:n arskat.

Ihmiset hymyilee minulle:)

Ei varmasti kaikki. Kun minä näen tunnistettavia merkkituotteita, minulla tulee mieleen vain epäeettiset tuotantotavat kuten lapsityövoima ja hikipajat, rääkätyt eläimet ja jätevesien dumppaaminen jokiin josta samat vähäosaiset ihmiset hakee juomavetensä. Ei irtoa hymy ei.

Vierailija
146/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yhden rupsahtaneen, mistään mitään välittämättömän tantan jankkaamista koko ketju.

Hyvä, että tunnistit ap:n 

Vierailija
147/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jukoliste mikä aloitus 🤣

Aloittajalla jotenkin huono olla itsensä kanssa vai mistä moinen pottunokkansa toisten ihmisten yksityisasioihin tunkeminen kumpuaa?

Varmasti, ainakin suurin osa, niin miehistä kuin naisista, käyvät suihkussa ja peseytyvät, pukeutuvat puhtaisiin ja siisteihin vaatteisiin, pesevät hampaansa, kampaavat/harjaavat hiuksensa ym. ja tekevät oman ulkonäkönsä eteen, esim. työpaikkaa hakiessa sen, minkä voivat.

Vapaa-ajallaan ovat juuri sen näköisiä, kuin itse viihtyvät.

Se ei kuulu kenellekään.

On olemassa myös sairauksia, jotka vaikuttavat, niin ulkoiseen olemukseen kuin omaan jaksamiseenkin.

Me emme voi tietää kanssakulkijamme tarinaa emmekä sitä polkua, jota hän parhaillaan taivaltaa ja juuri siksi on harvinaisen moukkamaista lähteä päättelemään oma oikeutuksensa tietynlaiseen käytökseen.

Kysyminen ei ole päättelemistä. Sinä et ilmeisesti osaa lukea.

Aloitustekstissäsi teit paljon muutakin kuin kysyit. Koeta nyt sen verran pitää itsesi kasassa, että muistat, mitä kirjoitit muutama minuutti sitten. 

En minä silti mitään päätellyt kuten väitit.

En minä mitään väittänyt. Kerroin vain, mitä teit aloitustekstissä. 

Mihin sitten viittasit sillä päättelyllä?

Vierailija
148/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän olette itse selvästi niitä koulukiusaajia 😂 Vauvafoorumin älymystöä! 😆 Ikinä ei ole huono hetki puhua paskaa...

Vierailija
149/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla jotenkin huono olla itsensä kanssa vai mistä moinen pottunokkansa toisten ihmisten yksityisasioihin tunkeminen kumpuaa?

Varmasti, ainakin suurin osa, niin miehistä kuin naisista, käyvät suihkussa ja peseytyvät, pukeutuvat puhtaisiin ja siisteihin vaatteisiin, pesevät hampaansa, kampaavat/harjaavat hiuksensa ym. ja tekevät oman ulkonäkönsä eteen, esim. työpaikkaa hakiessa sen, minkä voivat.

Se ei kuulu kenellekään.

On olemassa myös sairauksia, jotka vaikuttavat, niin ulkoiseen olemukseen kuin omaan jaksamiseenkin.

Me emme voi tietää kanssakulkijamme tarinaa emmekä sitä polkua, jota hän parhaillaan taivaltaa ja juuri siksi on harvinaisen moukkamaista lähteä päättelemään oma oikeutuksensa tietynlaiseen käytökseen.

Aloitustekstissäsi teit paljon muutakin kuin kysyit. Koeta nyt sen verran pitää itsesi kasassa, että muistat, mitä kirjoitit muutama minuutti sitten. 

En ole kirjoittanut tuota sanaa tänne missään vaiheessa. Jos et vielä tiennyt, täällä kirjoittaa enemmän kuin yksi ihminen sinun lisäksesi. 

Vierailija
150/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta laittautua muiden vuoksi, kun silloin kun laittauduin niin silti potkittiin päähän. Minä käyn suihkussa, harjaan hiukset, pesen hampaani ja käyn hammaslääkärissä, ja pistän päälle puhtaat vaatteet oman terveyden ja mukavuuden takia. Jos joku vaatii meikkiä, kauneusleikkauksia, muodikkaita vaatteita tai muuta että olisin jotenkin yhteiskunta- ja työkelpoisempi, niin on hyvä ja maksaa ne puolestani. Minulla ei ole työttömänä turhiin humputuksiin rahaa.

Ei ole humpuukia.

Olen itse ansaitsemillani rahoilla ostanut burberryn trenssin ja lv:n arskat.

Ihmiset hymyilee minulle:)

Ei varmasti kaikki. Kun minä näen tunnistettavia merkkituotteita, minulla tulee mieleen vain epäeettiset tuotantotavat kuten lapsityövoima ja hikipajat, rääkätyt eläimet ja jätevesien dumppaaminen jokiin josta samat vähäosaiset ihmiset hakee juomavetensä. Ei irtoa hymy ei.

Käytettynä kun ostaa niin ei tue mitään näitä.

Vierailija
151/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omakohtaisin perustein kysyn, miten määrittelet "kunnon vaatteet".

vaatteet

Aloittaja on oikeassa. Nykynuoret ovat todella epäsiistejä turjakkeita. Ovat kuin suoraan 60- luvun maalaistollukat. Lisäksi ei mitään sivistystä tai normaaleja hyviä tapoja.

Säälittävää katsottavaa, kun näitä tulee opiskelijoina harjoitteluun. Hiukset sinpunaisia, kampaamatta, hiki ja ties mitkä eritteet haisevat.

Puhetyyli "täh täh" ei osata tervehtiä, saati edes vastata tervehdykseen.

Vaatteet epäsiistejä, roikkuvat miten sattuu yllä. Kengät haisevat ja likaiset

Vierailija
152/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän olette itse selvästi niitä koulukiusaajia 😂 Vauvafoorumin älymystöä! 😆 Ikinä ei ole huono hetki puhua paskaa...

Paskalla aloituksella saa paskaa. Niin se vain menee. Tee fiksumpia aloituksia, jos haluat fiksumpaa sisältöä. 

Vierailija
153/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu kenellekään.

En ole kirjoittanut tuota sanaa tänne missään vaiheessa. Jos et vielä tiennyt, täällä kirjoittaa enemmän kuin yksi ihminen sinun lisäksesi. 

No mutta tässä oli nyt kysymys tästä meidän välisestä viestienvaihdosta lainauksineen päivineen.

Vierailija
154/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu kenellekään.

No mutta tässä oli nyt kysymys tästä meidän välisestä viestienvaihdosta lainauksineen päivineen.

Mikä saa sinut ajattelemaan, että yhdessä lainausketjussa ei voi olla kuin kaksi kirjoittajaa? 

Vierailija
155/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minun elämääni millään tavalla huonontanut. Koulutus ja ammatti ovat sellaisia, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

Kumppaneissa oli valinnanvaraa, joten ei ongelmaa siinäkään. Joskus olen ehkä syrjäytynyt, mutta siihen on syynä kovin kehnot sosiaaliset taidot eikä ulkonäkö.

Ulkonäöstä huolehtimiseen riittää aivan yleinen hygienia ja siisteys, eli on puhdas ja hiukset siististi (jos niitä on). Jos ap on joku kosmetologi tai meikkikauppias, niin ei nyt oikein uppoa tämä markkinointi.

Eri asia, jos ei oikeasti huolehdi sitäkään vertaa eli on suorastaan homssuisen näköinen. Se voi vaikuttaa negatiivisesti.

Vierailija
156/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskalla aloituksella saa paskaa. Niin se vain menee. Tee fiksumpia aloituksia, jos haluat fiksumpaa sisältöä. 

Ihan niinkuin tuo olisi joku tällä foorumilla pätevä sääntö 😂 Täällä erityisesti asia-aloitukset joko saavat paskaa tai poistetaan, kaikki tietää. Tuolla perusteella myöskin ne koulukiusatut ovat ansainneet kiusatuksi tulemisensa, vaikka itse taisit olla ajavinasi koulukiusattujen asiaa.

Mutta nyt on jo niin ohi aiheen että ei ole oikeaa rajallisen ajan käyttöä jatkaa tätä sinun aloittamaasi shaibea. Jäähän sinä tänne rähisemään.

Vierailija
157/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Ei ole kohteliasta tuijotella muiden ulkonäköä.

Vierailija
158/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se varmasti instamaailmassa elävälle ihmeellinen asia, että kaikkien elämä ei pyöri oman ulkonäön ympärillä. 

Vierailija
159/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin tuo olisi joku tällä foorumilla pätevä sääntö 😂 Täällä erityisesti asia-aloitukset joko saavat paskaa tai poistetaan, kaikki tietää. Tuolla perusteella myöskin ne koulukiusatut ovat ansainneet kiusatuksi tulemisensa, vaikka itse taisit olla ajavinasi koulukiusattujen asiaa.

Mutta nyt on jo niin ohi aiheen että ei ole oikeaa rajallisen ajan käyttöä jatkaa tätä sinun aloittamaasi shaibea. Jäähän sinä tänne rähisemään.

Hyvä, että vihdoin tajusit lopettaa tuon paskanjauhannan. Oli jo aikakin!

Vierailija
160/380 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mainitse joku.

Jasmin Voutilainen noin viimeisimmäksi. Maailmassa on muitakin naisia kuin Sanna Marin, vaikka ymmärrän, että sinun voi olla sitä vaikea hahmottaa. 

t. eri

Tarkoitin sitä että oikeudenkäynnit menisi huonosti hyvän ulkonäön takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi