Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokran maksu luonnossa?

Vierailija
26.04.2023 |

Onko kukaan oikeasti maksanut asunnon vuokraa tai vaikka auton huoltoa seksillä.
Vai onko ne vaan jotain fantasioita..
Kertokaa jos on ja miten se on edennyt siihen ja miten se on hoidettu..

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ehdotettu vuokralaisen puolesta jolla on kuukauden vuokrarästi että voisiko sen hoitaa "toisella tavalla"...En ole vielä vastannut mitään kun mietin onko eettisesti sopivaa käyttää hyväkseen nuorta naista jolla on talousongelmia?

Itse olen 45 vuotias sinkku mies ja toki ajatuksena kiinnostaisi hyväksyä vuokralaisen tarjous seksistä...vuokralainen n.20 vuotias kaunis yh nainen.

M 45

Anna mennä. Varmasti helpottaa hänen stressiään paljon, jos on tiukka tilanne.

Ja varmasti helpottaa myös sinua ja pallien kivistystä, jos joudut pelkästään haaveilemaan seksistä tuon herkun kanssa.

Vierailija
82/91 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton korjausta olen tehnyt suihinotolla ja anus seksillä

Pillua saa muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
84/91 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralaisena parikymppinen opiskelija tyttö. Kysyi onnistuisiko vuokran maksu luonnossa niin kerroin että saa maksuaikaa tai kuittaa 100€ parin tunnin panosta. Käyn aina välillä kuittaamassa osan vuokrasta.

Kävin illalla perimässä vuokran ja pari tuntia puuhasteltiin ja kolme kertaa sain tulemaan.  Vuokralainen sai useamman orgasmin.

Vierailija
85/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään velaton omakotitalo mutta opiskeluaikoina maksoin puolet vuokrasta luonnossa.

Vuokraemäntä oli vähän yli 40 v luonnollisen kaunis ja mukavan persoonan omaava. Ajatus lähti siitä kun ekan kouluvuoden kesällä jäi kesätyöt saamatta ja alkuun remppasin asuntoa vuokraa vähentääkseni. Heinäkuun puolella hän oli sen verran tuttavallinen että ilmeisesti uskalsi ottaa puheeksi luonnossa maksun. 

Ei varmaan löydy montaa 20-vuotiasta  jätkää jotka ei näkisi tästä koituvan hyödyn.

Seksi oli hyvää, varmasti olin alkuun helvetin kömpelö enkä koe olevani mitenkään komea mutta hänelle riitti.

opintojen päätyttyä kävin armeijassa asuin vielä hetken siellä mutta sittenmin  rouva muutti äitinsä avuksi Portugaliin ja minäkin ostin talon. 

Lieköhän Rouva vielä elossa mutta lämmöllä muistelen varsinkin näin yksin asuvana ukkona kun ei sitä omaa rouvaa myöhemmällä iällä  sitten lopulta löytynyt etsinnästä huolimatta. Kesäheiloja ehtinyt olemaan mutta eivät tuppaa jäämään lähtevätkö  hekin etelän lämpöön sitä en tiedä.

Vierailija
86/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Jyväskylän keskustassa vuokralla kaksiossa. Puolet vuokrasta kuittaan seksillä vuokraisännän kanssa. n. 60v herrasmies. Kerran kuussa käy kylässä. Itse asiassa seksi hänen kanssaan on nautittavaa. Antaisin ilmaiseksikin.

Kauppakadulla perin aina  kesäisin  kaksion vuokrat luonnossa  ja talvella  ykden pikkujoulukautena.

Sokoksen alakerrassa käytiin syömässä ja yksikään vuokralainen ei valittanut järjestelystä kun kuuli sen edelliseltä asujalta.

Vierailija
87/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton korjausta olen tehnyt suihinotolla ja anus seksillä

Pillua saa muutenkin

No miltä on tuntunut työntää se muna miehen suuhun tai anukseen?

Vierailija
88/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralaisena parikymppinen opiskelija tyttö. Kysyi onnistuisiko vuokran maksu luonnossa niin kerroin että saa maksuaikaa tai kuittaa 100€ parin tunnin panosta. Käyn aina välillä kuittaamassa osan vuokrasta.

Kävin illalla perimässä vuokran ja pari tuntia puuhasteltiin ja kolme kertaa sain tulemaan.  Vuokralainen sai useamman orgasmin.

Nyt kyllä täytyy sanoa, että panet naista kyllä halvalla, jos vaan satanen kahdesta tunnista. Ehkä jopa kiristyksen puolella tämä.

Vierailija
89/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältyykö kenelläkään vuokranantajan koiran asuttaminen vuokralaisen takaapäin

Koiran astuttaminen js mällit vuokralaiseen

Mikä ettei

How much

Koko vuokra

Yxi sexikerta pär kuukausi

Nou vuokraa

Vierailija
90/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ehdotettu vuokralaisen puolesta jolla on kuukauden vuokrarästi että voisiko sen hoitaa "toisella tavalla"...En ole vielä vastannut mitään kun mietin onko eettisesti sopivaa käyttää hyväkseen nuorta naista jolla on talousongelmia?

Itse olen 45 vuotias sinkku mies ja toki ajatuksena kiinnostaisi hyväksyä vuokralaisen tarjous seksistä...vuokralainen n.20 vuotias kaunis yh nainen.

M 45

Anna mennä. Varmasti helpottaa hänen stressiään paljon, jos on tiukka tilanne.

Juu ja eihän se mitään hyväksikäyttöä ole, jos nainen sitä itse ehdottaa. Se on susta vaan kiinni, että riittääkö se pimpsa maksuksi. Ite kyllä perisin vuokran tuolla tavalla.

Vierailija
91/91 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykytiedon valossa se olisi ollut sille yksin asuvalle, Mäkkärissä töissä käyvälle, meikäläiselle silloin 1996 (25 v) ihan hyvä diili, kun olisi puuttuvat rahat saanut sillä kun tiettyyn, sovittuna aika, olisi mennyt nelinkontin ja joku olisi hetken aikaa pannut perseeseen. Kyllä ottajaa olis ollut, varsinkin jos ajat olisivat olleet samat kuin nyt.