Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokran maksu luonnossa?

Vierailija
26.04.2023 |

Onko kukaan oikeasti maksanut asunnon vuokraa tai vaikka auton huoltoa seksillä.
Vai onko ne vaan jotain fantasioita..
Kertokaa jos on ja miten se on edennyt siihen ja miten se on hoidettu..

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avaatko asiaa vielä enempi kun haarojasi  eli miten sai sinut houkuteltua antamaan kavereilleen ja minkä ikäisiä ne olivat,saitko itse orkkuja

No kuule ihan vaan kysymällä, että kelpaako lisätienestit. Ja kyllä kelpasi, oli lama-aika ja töitä vastavalmistuneena lähes mahdoton saada. En todellakaan saanut orkkuja ja vanhoja ällöttäviä ukkoja olivat! Koko ajan hoin mielessäni, että tämä on työkeikka ja paljonko siitä tulee rahaa. Parhaimmillaan yhden viikonlopun aikana tuli 1000 markkaa, iso summa siihen aikaan. 

Vierailija
22/84 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen toiseen ketjuun tästä vastasinkin mutta annoin nuorena (17v) vuokraisännälle ja sain joka kerrasta 100 Mk. Oli köyhälle iso raha. Alkoi siten, että vuokraisäntä, noin 60 v mies ehdotti ja kun sanoin ehkä, piti nostaa paitaa ja laskea housuja, näyttää tissit ja pyllistää haarat levällään kun vuokraisäntä teki "tavaran tarkistuksen"

Maksu luonnossa piti sisällään niin suikkaria, pimppaa ja peräpään yhdyntää paljaalla. Etenkin peräpään pökkiminen teki kipeää ja sen jälkeen en ole antanut persettä kenellekään, ajatuskin ällöttää.

Joskus annoin myös vuokranantajan kautta hänen kavereilleen 100 Mk/kerta. Nyt tuntuu halvalta mutta huom oli 90 luvun alku ja lama pahimmillaan.

Hyi helvetti, en tajua miten kukaan pystyy tuollaiseen. Paljaalla, suihin ja perseeseen vielä ja kavereille kanssa. Itse 2000-luvun alussa olin parikymppisenä risteilyllä ja joku keski-ikäinen äijä tuli baarissa kysymään, paljonko maksaisi pano. Olin änkyräkännissä ja sanoin että 200 euroa. Silloin oli juuri eurot tulleet. Heitin ihan läpällä ja äijä näytti seteleinä 200 euroa ja jotenkin kännissä sitten päädyin sen äijän hyttiin. Muistikuvat hatarat kännin vuoksi, mutta muistan että olin kontillani alasti, kondomia onneksi käytettiin ja molemmat reiät oli käytössä. Aamulla oli ihan hirvittävä morkkis ja oksettava olo, ei todellakaan sen 200 euron arvoista. Jälkikäteen tuntui suorastaan raiskaukselta tai seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Meni pitkä aika, että pystyin tuon jälkeen harrastamaan seksiä uudelleen. Eli miten kukaan jostain SADASTA MARKASTA antaa itseään MONTA KERTAA jollekin vastenmieliselle vanhalle äijälle!? Ja tuo "tarvaran tarkistus", hyi oksetus sentään. Ihan seksuaalista hyväksikäyttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteen toiseen ketjuun tästä vastasinkin mutta annoin nuorena (17v) vuokraisännälle ja sain joka kerrasta 100 Mk. Oli köyhälle iso raha. Alkoi siten, että vuokraisäntä, noin 60 v mies ehdotti ja kun sanoin ehkä, piti nostaa paitaa ja laskea housuja, näyttää tissit ja pyllistää haarat levällään kun vuokraisäntä teki "tavaran tarkistuksen"

Maksu luonnossa piti sisällään niin suikkaria, pimppaa ja peräpään yhdyntää paljaalla. Etenkin peräpään pökkiminen teki kipeää ja sen jälkeen en ole antanut persettä kenellekään, ajatuskin ällöttää.

Joskus annoin myös vuokranantajan kautta hänen kavereilleen 100 Mk/kerta. Nyt tuntuu halvalta mutta huom oli 90 luvun alku ja lama pahimmillaan.

Itse 2000-luvun alussa olin parikymppisenä risteilyllä ja joku keski-ikäinen äijä tuli baarissa kysymään, paljonko maksaisi pano. Olin änkyräkännissä ja sanoin että 200 euroa. Silloin oli juuri eurot tulleet. Heitin ihan läpällä ja äijä näytti seteleinä 200 euroa ja jotenkin kännissä sitten päädyin sen äijän hyttiin. Muistikuvat hatarat kännin vuoksi, mutta muistan että olin kontillani alasti, kondomia onneksi käytettiin ja molemmat reiät oli käytössä. Aamulla oli ihan hirvittävä morkkis ja oksettava olo, ei todellakaan sen 200 euron arvoista. Jälkikäteen tuntui suorastaan raiskaukselta tai seksuaaliselta hyväksikäytöltä. 

Niinpä. Sinä siis itse määrittelit hinnan ja myit seksiä sitä ehdottavalle. Kun sinulla on kerran oikeus omaan ruumiiseesi, kenen syy se on?

Vierailija
24/84 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikanaan saanut alennusta vuokraan seksillä vuokranantajan kanssa. En koko vuokraa kuitenkaan kuitattua. Vuokranantaja oli keski -ikainen perheellinen mies, joka ihan suoraan jo asunto esittelyssä toi esiin, että etsii nimenomaan nuorta naista ja diiliin kuuluisi luonnossa osin maksamista. Verojen takia ei kuitenkaan kokonaan. Kämppä oli aivan ihana Kaivopuiston lähellä ja luonnossa maksun kanssa hinta varsin mukava. Sen muistan, että asiaa emmittyäni vuokranantaja sanoi, että älä liian pitkään mieti, tähän olisi paljon tulijoita.

Seksi oli pääasiassa suihinottoa ja anaalia, sillä näitä vuokranantaja ei saanut kotona. Suihin paljaalla, peppuun kumin kanssa. Peppureikää lämmittelin etukäteen pitämällä anaalitappia panopaivinä.

Vuokraisännällä oli useampia sijoitusasuntoja ja sanoi, että tämä luonnossa maksu on itseasiassa yleisempää mitä monet tajuavat. Itse asuin asunnossa vain alle vuoden. Vaikka hinta oli halpa alkoi jossain kohtaa ällöttää liikaa ne panot, jotenkin kodin ilmapiiri tuntui kärsivän. Lisäksi aloin jännittää peppupanoja, sillä liukkarista ja anaalitappilämmittelystä huolimatta peräreikä oli arkana pahimmillaan useamman päivänkin panon jälkeen.

Vierailija
25/84 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniko se sit pitkään sua perseeseen

Vierailija
26/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleistä tuo vuokran maksu luonnossa oli etenkin 90-luvun laman aikana, sillä mullekin vuokraisäntä ehdotti sitä ja hölmönä nuorena köyhänä suostuin. Kämppä ei ollut edes mikään hyvä, tosi pieni ja huonokuntoinen luukku Kalliossa. Mutta mulla oli velkaa, jonka olin ottanut 18-vuotiaana 1989, olin työttömäksi kuolleelle alalle vastavalmistunut ja taloudellisesti epätoivoinen, kävin mm työttömien lounaalla, leipäjonoissa jne. Olisin voinut varmaan nyhtää enemmänkin vuokraisännältä mutta pihi äijä maksoi tosiaan vaan 50 markkaa kerrasta. Sanoi että maksaisi katukaupassa saman verran. Saattoi ollakin totta, tuohon aikaan oli paljon köyhia venäläisiä maksullisia Neuvostoliiton romahtamisen myötä. Mutta silti edelleen vähän suututtaa miten halvalla meni, sillä vuokraisännällä oli useita sijoituskamppiä ympäri Helsinkiä, jotka oli osannut siinä vaiheessa kun asuntojen hinnat romahtivat. Nyt niiden asuntojen arvo on moninkertainen.

Vierailija
27/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran maksu luonnossa siis huoraaminen. Käytetään ihan oikeita sanoja, niin ei mene puurot ja vellit sekaisin. Huoraamisessa myydän seksiä vastiketta vastaan, toki virallisempi termi on prostituutio.

Vierailija
28/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan yksiön naapurissa jota vuokraan ulos.

Kymmenkunta vuotta sitten oli vuokralaisena parikymppinen opiskelijatyttö, kieltämättä klassisen kaunis.

Kerran hän sitten tuli - kuukausi sen jälkeen kun vuokra olisi jo pitänyt olla maksettu - esittämään keimaillen että voisi hoitaa vuokran luonnossa.

En ole elmässäni monesti ollut yhtä loukkaantunut. Se että olen mies, keski-ikäinen ja sinkku, ei tarkoita että maksaisin jollekulle, joka esittää minulle rakkautta.

Jollain keinolla tyttö sai rahat kasaan. Liekö maannut sitten jonkun muun kanssa. Ei asunut siinä kuin enää muutaman kuukauden.

No pokkaa hänellä ainakin oli, täytyy myöntää.

Vierailija
29/84 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paniko se sit pitkään sua perseeseen

Sillä oli ISO.

Vierailija
30/84 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisäntä antoi ymmärtää heti alussa, että vuokraan on mahdollista saada alennusta. Hän flirttaili lähes aina kun tapasimme. Maksoin kuitenkin täyden hinnan, ekan vuoden. Erosin poikaystävästä kesällä, tulot pieneni kun iltatyöt väheni. Tämä johti siihen että rahat eivät tuntuneet riittävän enää pakollisiin menoihin. Muutenkin oli tylsää. Aloin itsekin flirttailla hänen kanssaan, oikeastaan vain odotin sopivaa ehdotusta. Se tulikin aika nopeasti, sain ehdotuksen tuntuvasta vuokran alennuksesta, jos tapaisimme kerran viikossa. Suostuin, järjestely osoittaitui hyväksi, sillä samalla kertaa sain kaipaamaani hyvää säännöllistä seksiä ja tuntuvan vuokran alennuksen. Olimme molemmat tyytyväisiä sopimukseemme. Tapaamme vieläkin jos satumme olemaan samassa kaupungissa.

Vierailija
31/84 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hän sitten tuli - kuukausi sen jälkeen kun vuokra olisi jo pitänyt olla maksettu - esittämään keimaillen että voisi hoitaa vuokran luonnossa.

En ole elmässäni monesti ollut yhtä loukkaantunut.

Uskomatonta, kaikesta näköjään voi loukkaantua 😀

Vierailija
32/84 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä olisin keski-ikäisenä sinkkumiehenä todellakin halunnut että klassisen kaunis keimaileva parikymppinen opiskelijatyttö viettelee minut ja kuittaa seksillä kuukauden vuokran. Enkä olisi loukkaantunut vaan olisin ollut hyvinkin otettu ja mielissäni.

terveisin Hässelhoff

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta vuotta sitten oli vuokralaisena parikymppinen opiskelijatyttö, kieltämättä klassisen kaunis.

En ole elmässäni monesti ollut yhtä loukkaantunut. Se että olen mies, keski-ikäinen ja sinkku, ei tarkoita että maksaisin jollekulle, joka esittää minulle rakkautta.

Jollain keinolla tyttö sai rahat kasaan. Liekö maannut sitten jonkun muun kanssa. Ei asunut siinä kuin enää muutaman kuukauden.

Vierailija
33/84 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä olisin keski-ikäisenä sinkkumiehenä todellakin halunnut että klassisen kaunis keimaileva parikymppinen opiskelijatyttö viettelee minut ja kuittaa seksillä kuukauden vuokran. Enkä olisi loukkaantunut vaan olisin ollut hyvinkin otettu ja mielissäni.

terveisin Hässelhoff

Useamman sadan euron vuokrapanon pitäisi olla jo aika spesiaali. Ehkä kunnon gf-experiencellä ajateltavissa, tai bondagejuttuna.

Vierailija
34/84 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole elmässäni monesti ollut yhtä loukkaantunut.

Uskomatonta, kaikesta näköjään voi loukkaantua 😀

Eikö tuo ole rikokseen yllyttämistä, koska seksiä saa myydä mutta sitä ei saa ostaa?

Vierailija
35/84 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terveisin Hässelhoff

Vierailija kirjoitti:

En noin hyvällä hinnalla antaisi vuokratyttöselle, vaan ehkä joku 100 euroa alennusta per pano. Isommista summista jos alennusta, pitäisi olla jotain erikoisjuttuja käytössä, kuten ATM:ää paljaalla, rimmingiä jne. mutta siltikään en nyt hyvänen aika sentään antaisi koko kuukauden vuokraa pelkkää reikää saamalla. 

Vierailija
36/84 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/84 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopisto-opiskelija ja yleinen asumistuki laski itselläni vuositarkistuksen yhteydessä elokuun alusta alkaen. En saanut kesäksi kesätöitä, joten rahasta on pulaa. Vuokranantajani on mukavan näköinen, keski-ikäinen mies, joten lähestyin häntä viime viikolla viestitse. Kerroin viestissä, että taloudellinen tilanteeni on tiukka, joten voisiko vuokrasummasta neuvotella uudelleen. Vuokraisäntä kävi luonani eilen ja sovimme, vuokranhintaan 100 euron alennuksen/kuukausi, kunhan harrastan hänen kanssaan normiseksiä kerran kuukaudessa. En ehtinyt suorittaa vuokranmaksua luonnossa eilen, mutta loppuviikosta on touhua tiedossa :)

Opiskelijatar Lipastolta

Vierailija
38/84 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pers nettoa tiedossa

Vierailija
39/84 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin 20 vuotiaasta 24 vuotiaaksi. Maksoin ekan vuoden vuokraa ja sitten hajosi jääkaappi. Vuokranantaja tuli käymään ja ehdotti jossain vaiheessa vitsillä, että kerran viikossa seksiä niin ei tarvi maksaa vuokraa. Suostuin siihen ja nain miehen kanssa 3-4 kertaa kuukaudessa 4 vuoden ajan. Mies oli 54 vuotias ja todella rikas, joten ei kärsinyt taloudellisesti hirveästi. Hänellä oli myös fetissi, halusi välillä, että virtsaan suuhun, johon suostuin.

Vierailija
40/84 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin 20 vuotiaasta 24 vuotiaaksi. Maksoin ekan vuoden vuokraa ja sitten hajosi jääkaappi. Vuokranantaja tuli käymään ja ehdotti jossain vaiheessa vitsillä, että kerran viikossa seksiä niin ei tarvi maksaa vuokraa. Suostuin siihen ja nain miehen kanssa 3-4 kertaa kuukaudessa 4 vuoden ajan. Mies oli 54 vuotias ja todella rikas, joten ei kärsinyt taloudellisesti hirveästi. Hänellä oli myös fetissi, halusi välillä, että virtsaan suuhun, johon suostuin.

Hajosi jääkaappi? No eihän se vuokrakämpässä sun kukkarosta pois ole... Kusettiko vuokraisäntä sua vai trollaatko vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi