Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokran maksu luonnossa?

Vierailija
26.04.2023 |

Onko kukaan oikeasti maksanut asunnon vuokraa tai vaikka auton huoltoa seksillä.
Vai onko ne vaan jotain fantasioita..
Kertokaa jos on ja miten se on edennyt siihen ja miten se on hoidettu..

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin vuokralla ja vuokraemäntä edes välttävä niin ehdottaisin kyllä kaikenlaista kivaa. En tarttis vuokran alennusta tai mitään koska tekisin sen vain seksin takia.

Vierailija
62/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnon käypä markkinavuokra on esim. 600 euroa /kk, niin kyllä tuossa saisi olla sellainen 6-8 panoa kuukaudessa aika sopiva vuokra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko vuokraemäntä suostuis panee vuokralaisen kanssa?

Vierailija
64/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika kovat luulot jos luuleen oman toosansa / nakkinsa olevan 500 euron arvoinen.

Vierailija
65/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajan pitäs maksaa mulle ilmasen asumisen lisäksi

Vierailija
66/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veikkonen kirjoitti:

Mites näistä hodetaan verot? perse pystyssä verotoimistossa?

Rahaliikenne ilmoitetaan, muuta ei tarvitse ilmoittaa verottajalle. Verottaja pääsee käsiksi pankkitietoihin. Ei pitäs olla valittamista.

Ei kyllä siihen veroilmoitukseen pitää laittaa kaikki tulot, eli lisätietoihin vaan "pinpiä saatu 52 kertaa vuodessa". Verottaja laskee tuon mukaan sitten verot salaisella laskukaavallaan.

Vierailija
67/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Jyväskylän keskustassa vuokralla kaksiossa. Puolet vuokrasta kuittaan seksillä vuokraisännän kanssa. n. 60v herrasmies. Kerran kuussa käy kylässä. Itse asiassa seksi hänen kanssaan on nautittavaa. Antaisin ilmaiseksikin.

Vierailija
68/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika kovat luulot jos luuleen oman toosansa / nakkinsa olevan 500 euron arvoinen.

Minä en ainakaan noin halvalla antaisi.

Vierailija
69/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö kenelläkään vuokranantajan koiran asuttaminen vuokralaisen takaapäin

Vierailija
70/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vuokria maksetaan luonnossa. Helsingissä paljon näitä uroksia joilla menny kaikki rahat parta-aineisiin ja varustelekan viltteihin. Sitten itketään kun ei oo rahaa asua kalliossa. Suorilta olen kaikille ehdottanut että anna persettä. Yhtä lukuunottamatta kaikki on suostunu. Se yksi puolittaa suikkarilla vuokransa. Nää jotka tässä ketjussa kertoo maksaneensa vuokran luonnossa on nuoria teiniviiksiä fantasioimassa. Ei naiset alistu sellaiseen. Ne menee oikeisiin töihin.

Eli onlyfans

Vierailija
71/84 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkään, koska kaikki vuokranantajani ovat olleet ällöttäviä.

Vierailija
72/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ehdotettu vuokralaisen puolesta jolla on kuukauden vuokrarästi että voisiko sen hoitaa "toisella tavalla"...En ole vielä vastannut mitään kun mietin onko eettisesti sopivaa käyttää hyväkseen nuorta naista jolla on talousongelmia?

Itse olen 45 vuotias sinkku mies ja toki ajatuksena kiinnostaisi hyväksyä vuokralaisen tarjous seksistä...vuokralainen n.20 vuotias kaunis yh nainen.

M 45

Vierailija
73/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ehdotettu vuokralaisen puolesta jolla on kuukauden vuokrarästi että voisiko sen hoitaa "toisella tavalla"...En ole vielä vastannut mitään kun mietin onko eettisesti sopivaa käyttää hyväkseen nuorta naista jolla on talousongelmia?

Itse olen 45 vuotias sinkku mies ja toki ajatuksena kiinnostaisi hyväksyä vuokralaisen tarjous seksistä...vuokralainen n.20 vuotias kaunis yh nainen.

M 45

Anna mennä. Varmasti helpottaa hänen stressiään paljon, jos on tiukka tilanne.

Vierailija
74/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo maksoi autonsa huoltoja ja uusia renkaita panemalla lähes 70v semijuopon mekaanikkonsa kanssa. Eukko itse oli kolmekymppinen. Kun sain tietää niin meinasin kirjaimellisesti oksentaa. Siihen loppui kanssakäymiseni sen kantturan kanssa. Välittömästi.

Vierailija
75/84 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Eräs kaveri maksoi tatuoijalle pillulla.

Vierailija
76/84 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin sohvan kerran eräälle tutulle ja kun kannettiin ne sisään ehdotin kuittaamista sohvalla ja yllätykseksi likka antoi nussia itseään eri asennoissa sohvalla

Vierailija
77/84 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vuokralainen ehdotti, että voisi maksaa osan vuokraa luonnossa. Suostuin ja sovittiin, että käyn pari kertaa kuukaudessa panolla.  Yleensä jaksan kaksi kertaa laueta ja vuokralainen saa isomman korvauksen.  Todella tiukka nainen ja eka kerta yleensä tulee minuuteissa toisella kerralla sitten nautin pidempään.  On hyvä ratsastamaan ja josku laukeaa itsekkin.

Vierailija
78/84 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralaisena parikymppinen opiskelija tyttö. Kysyi onnistuisiko vuokran maksu luonnossa niin kerroin että saa maksuaikaa tai kuittaa 100€ parin tunnin panosta. Käyn aina välillä kuittaamassa osan vuokrasta.

Vierailija
79/84 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vähän aikaa sitten annoin pillua yhdelle tutulle miehelle kiitoksena renkaiden vaihdosta. 

Harvoin oon maksanut autoon liittyvää remonttia tai renkaiden vaihtoa. Yleensä oon kuitannut seksillä..

Vierailija
80/84 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuokraa saanut, mutta erään rouvan vuokralainen, nuori opiskelija tyttö antoi pillua. Kävin asentamassa keittiöön sähköjä ja hän oli kotosalla. Kun alkoi olla valmista neiti tuli tiukassa t paidassa ja pikkareissa keittiöön ja kysyi haluanko kahvia tai käykö jokin muu ja tuijotti. Kolme kortsua täyttyi mällillä neidin sisässä ja vuokraemäntä maksoi rahat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi