Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
941/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut 4 korona rokotetta ja 1 infulenssa rokoteen .Terve olen ruumiltani ollut 15v.Lähipirini roktettu kuin ystävät ja eivät sairastaneet koronaa tai ei ollut pikeistä mitään sivuoireta.Noudatimme kaikki ohjeistuksia. Ihmiset elämässäni jotka eivät otaneet rokote,eivät noudataneet ohjeistus.Asia ei minulle kuulu ,mutta jätin heidät taakseni ja edelleen en pidä kontakti. Se on minun oikeuteni,Kuin heidän vastustaa rokote ymm.

Ehkä he jättivät sinut. En ottanut lainkaan koronapiikkiä. Minulla on AMK-tutkinto ja olen asiantuntijatehtävissä IT-alalla. En kuulu tuohon ryhmään, jota jopa THL väheksyy. Ei tarvitse pelätä ikäviä sivuvaikutuksia. On käsittämätöntä tuota yhdeltä, joka siis ei osaa edes suomenkieltä

erotella ihmisiä. 0 rokotetta ja 0 tartuntaa. IT-alalla tiedetään, mitä piikki aiheutti Piilaaksossa.

Vierailija
942/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen noita korona vuosia jo kaiholla. Tein itse omat päätökseni enkä lähtenyt lammaslauma-hysteriaan mukaan(en ottanut myrkkypiikkejä). Valtiovallan uhkailut ja muut rokottamattomiin kohdistetut vääryydet kestin miehen lailla. Elin omaa elämääni tuolloin kuten nytkin. Tämä kokemus kantaa tulevaisuuteen ja nyt tiedän olevani lujempaa tekoa kuin suurin osa suomalaisista.

Ei tarvitse kaiholla muistella, sillä pandemia on yhä täällä ja nostanut taas aktiivista päätään. Minäkin kestin miehen lailla kaikki lampaaksi huutelut ja riskiryhmien mollaamiset ja tiedän nyt olevani lujempaa tekoa kuin suurin osa suomalaisista. Minä joudun vieläkin elämään kuten pandemian alussa enkä itke ja valita siitä vaan laitan FFP3:n kasvoille jos lähden ihmisten ilmoille ja muuten tyytyväisenä teen etätöitä. Elämä on erilaista, mutta ei välttämättä huonompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut 4 korona rokotetta ja 1 infulenssa rokoteen .Terve olen ruumiltani ollut 15v.Lähipirini roktettu kuin ystävät ja eivät sairastaneet koronaa tai ei ollut pikeistä mitään sivuoireta.Noudatimme kaikki ohjeistuksia. Ihmiset elämässäni jotka eivät otaneet rokote,eivät noudataneet ohjeistus.Asia ei minulle kuulu ,mutta jätin heidät taakseni ja edelleen en pidä kontakti. Se on minun oikeuteni,Kuin heidän vastustaa rokote ymm.

Ehkä he jättivät sinut. En ottanut lainkaan koronapiikkiä. Minulla on AMK-tutkinto ja olen asiantuntijatehtävissä IT-alalla. En kuulu tuohon ryhmään, jota jopa THL väheksyy. Ei tarvitse pelätä ikäviä sivuvaikutuksia. On käsittämätöntä tuota yhdeltä, joka siis ei osaa edes suomenkieltä

erotella ihmisiä. 0 rokotetta ja 0 tartuntaa. IT-alalla tiedetään, mitä piikki aiheutti Piilaaksossa.

No kerropa nyt meille mitä se siellä aiheutti ;) Kestoerektion koodaajanörtille ;)

Vierailija
944/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote oli täysin turha ainakin ihmisille jotka ei kuulu riskiryhmään, rokotteesta ehkä oli hyötyä niille ihmisille jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos sairaalat olisivat täyttyneet rokottamattomista ei riskiryhmäläisistä koronapotilaista niin silloin koronarokote olisi ollut hyödyllinen myös ei riskiryhmäläisille.

Oikeassa oli ne ihmiset jotka pitivät koronarokotetta turhana asiana kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille, kaikki muut olivat väärässä.

Alkuperäisen viruksen levitessä myös osa nuorista riskiryhmiin kuulumattomista sairastui vakavasti, vammautui pysyvästi/ pitkäaikaisesti ja jopa kuoli. On aivan eri asia puhutaanko pandemian alkuvaiheesta vai loppupuolelta, jolloin virus muuntautuu vaarattomaksi. Edelleen ihmisiä kuolee koronaan.

Osa joo mutta todella harvinaista se oli että perusterve työikäinen sairaistui vakavasti koronaan edes silloin pandemian alkuvaiheessa. Koronavirus ei missään vaiheessa ollut vaarallinen ihmisille jotka eivät kuulu riskiryhmään koska niin harvat ei riskiryhmäläiset sen vaikean tautimuodon sai.

Rokotteilla ei ollut mitään merkitystä vaan asian ratkaisi se että koronavirus muuntui lievemmäksi deltavariantin jälkeen.

Kerro tuo vakavasti sairastuneille ja vammautuneilke sekä kuolleitten omaisille. Myös perusterveet nuoret sairastui vakavasti ja jopa kuoli aluksi. Kukaan ei voinut etukäteen tietää onko itsellä esim. geneettinen alttius sairastua tai muu piilevä alttius. Tauti oli potentiaalisesti vaarallinen kaikille.

Kerro niille rokotehaitoista kärsiville tai rokotehaittaan kuolleen omaisille rokotteen turvallisuudesta.

Ei tainnut kukaan Suomessa kuolla rokotehaittaan. Pitää osata kieliä, jos haluaa mennä kertomaan niitten muutaman sinustromboosiin kuolleen omaisille.  Tautiinhan on kuollut Suomessakin tuhansia.

Kyllä kuoli. Heti rokotusten alussa keski-ikäinen nainen.

Silloin vielä noista uutisoitiin.

Se oli minusta niin kummallista, että päätin saman tien, että mä en moista rokotusta ota.

Hoitoalalla työskentelevä nainen kuoli, kaipaamaan jäi mies ja alaikäiset lapset. Lääkäritkin keskustelivat suljetulla palstallaan asiasta, kun liippasi läheltä, hoitoalalla kun oli.

Ja tuonkin vuoksi rokotteen vaatiminen hoitajilta palkan menetyksen uhalla oli kohtuutonta. Heille pitäisi korvata ansionmenetys täysimääräisenä korkoineen.

Ennen rokotteita esim Italiassa kuoli hurja määrä lääkäreitä, jotka hoitivat koronapotilaita.

Kannattaa tutkia mitä rokotetta siellä Italiassa vanhuksille annettiin joka todennäköisesti aiheutti ne vanhusten kuolemat, oli aika karmea juttu kun netissä tuli dokumentti vastaan. Tuolla Italian esimerkillä sitten peloteltiin koko muuta maailmaa koronan "vaarallisuudesta".

Haloota, maa kutsuu! Siellä delasi sitä jengiä ennen rokotuksia! Nyt järki käteen!

Niin, en tarkoittanutkaan koronarokotuksia vaan niitä rokotuksia joita vanhuksille annettiin aikaisemmin ja joista ne kuolemat todennäköisesti johtuivat, kun immuniteetti laski liikaa ym.

Ja mitähän salaperäisiä rokotuksia nämä sitten ovat? Sattumalta nyt sitten pandemiaa ennen satuttiin tämmöisiä vanhuksiin pistämään, jotta kuolevat juuri pandemian aikana. Nyt alkaa olla sen verran paksua kamaa, että ei paremmasta väliä.

Yritän joskus myöhemmin kaivaa dokumentin jossa tuosta oli hyvät lähteet, mutta toisaalta sitä ei täällä julkaistaisi jos siitä ketjun tekisi. Suosittelen että tutkit itse asiaa ja tutki samalla mitä PCR-testin kehittäjä on puhunut siitä testistä, ikävä kyllä kyseinen tutkija kuoli vähän ennen kuin korona alkoi. Sattumaa vai ei?

Vierailija
945/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa, kuinka paljon kaduttaa että otin kaksi rokotetta. Olosuhteiden pakosta vieläpä, ja käytännössä lähes täysin muiden pakottamana. Nyt sairastelen huomattavasti useammin verrattuna aikaan ennen koronaa ja koronarokotuksia. Voisi jopa puhua tietynlaisesta sairauskierteestä: lähes koko ajan on jokin pieni oire.

En ole mikään foliohattu, mutta epäilytti ottaa niin nopeasti kehitetty rokote. Kaikki tapahtui loppupeleissä liian nopeasti. Jälkiviisas on aina hyvä olla, mutta niin se vain on.

Vierailija
946/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen noita korona vuosia jo kaiholla. Tein itse omat päätökseni enkä lähtenyt lammaslauma-hysteriaan mukaan(en ottanut myrkkypiikkejä). Valtiovallan uhkailut ja muut rokottamattomiin kohdistetut vääryydet kestin miehen lailla. Elin omaa elämääni tuolloin kuten nytkin. Tämä kokemus kantaa tulevaisuuteen ja nyt tiedän olevani lujempaa tekoa kuin suurin osa suomalaisista.

Ei tarvitse kaiholla muistella, sillä pandemia on yhä täällä ja nostanut taas aktiivista päätään. Minäkin kestin miehen lailla kaikki lampaaksi huutelut ja riskiryhmien mollaamiset ja tiedän nyt olevani lujempaa tekoa kuin suurin osa suomalaisista. Minä joudun vieläkin elämään kuten pandemian alussa enkä itke ja valita siitä vaan laitan FFP3:n kasvoille jos lähden ihmisten ilmoille ja muuten tyytyväisenä teen etätöitä. Elämä on erilaista, mutta ei välttämättä huonompaa.

Eivätkö rokotekriittiset kaverisi pilkkaa kun käytät naamavaippaa aka orjanaamiota? Kunnon denialistin mielestähän tämä on pikku nuha

Vierailija
947/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote oli täysin turha ainakin ihmisille jotka ei kuulu riskiryhmään, rokotteesta ehkä oli hyötyä niille ihmisille jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos sairaalat olisivat täyttyneet rokottamattomista ei riskiryhmäläisistä koronapotilaista niin silloin koronarokote olisi ollut hyödyllinen myös ei riskiryhmäläisille.

Oikeassa oli ne ihmiset jotka pitivät koronarokotetta turhana asiana kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille, kaikki muut olivat väärässä.

Alkuperäisen viruksen levitessä myös osa nuorista riskiryhmiin kuulumattomista sairastui vakavasti, vammautui pysyvästi/ pitkäaikaisesti ja jopa kuoli. On aivan eri asia puhutaanko pandemian alkuvaiheesta vai loppupuolelta, jolloin virus muuntautuu vaarattomaksi. Edelleen ihmisiä kuolee koronaan.

Osa joo mutta todella harvinaista se oli että perusterve työikäinen sairaistui vakavasti koronaan edes silloin pandemian alkuvaiheessa. Koronavirus ei missään vaiheessa ollut vaarallinen ihmisille jotka eivät kuulu riskiryhmään koska niin harvat ei riskiryhmäläiset sen vaikean tautimuodon sai.

Rokotteilla ei ollut mitään merkitystä vaan asian ratkaisi se että koronavirus muuntui lievemmäksi deltavariantin jälkeen.

Kerro tuo vakavasti sairastuneille ja vammautuneilke sekä kuolleitten omaisille. Myös perusterveet nuoret sairastui vakavasti ja jopa kuoli aluksi. Kukaan ei voinut etukäteen tietää onko itsellä esim. geneettinen alttius sairastua tai muu piilevä alttius. Tauti oli potentiaalisesti vaarallinen kaikille.

Kerro niille rokotehaitoista kärsiville tai rokotehaittaan kuolleen omaisille rokotteen turvallisuudesta.

Ei tainnut kukaan Suomessa kuolla rokotehaittaan. Pitää osata kieliä, jos haluaa mennä kertomaan niitten muutaman sinustromboosiin kuolleen omaisille.  Tautiinhan on kuollut Suomessakin tuhansia.

Se oli minusta niin kummallista, että päätin saman tien, että mä en moista rokotusta ota.

Hoitoalalla työskentelevä nainen kuoli, kaipaamaan jäi mies ja alaikäiset lapset. Lääkäritkin keskustelivat suljetulla palstallaan asiasta, kun liippasi läheltä, hoitoalalla kun oli.

Ja tuonkin vuoksi rokotteen vaatiminen hoitajilta palkan menetyksen uhalla oli kohtuutonta. Heille pitäisi korvata ansionmenetys täysimääräisenä korkoineen.

Ennen rokotteita esim Italiassa kuoli hurja määrä lääkäreitä, jotka hoitivat koronapotilaita.

Kannattaa tutkia mitä rokotetta siellä Italiassa vanhuksille annettiin joka todennäköisesti aiheutti ne vanhusten kuolemat, oli aika karmea juttu kun netissä tuli dokumentti vastaan. Tuolla Italian esimerkillä sitten peloteltiin koko muuta maailmaa koronan "vaarallisuudesta".

Haloota, maa kutsuu! Siellä delasi sitä jengiä ennen rokotuksia! Nyt järki käteen!

Niin, en tarkoittanutkaan koronarokotuksia vaan niitä rokotuksia joita vanhuksille annettiin aikaisemmin ja joista ne kuolemat todennäköisesti johtuivat, kun immuniteetti laski liikaa ym.

Seli seli, nyt alkaa mennä aika kaukaa haetuksi...

Yritän joskus myöhemmin kaivaa dokumentin jossa tuosta oli hyvät lähteet, mutta toisaalta sitä ei täällä julkaistaisi jos siitä ketjun tekisi. Suosittelen että tutkit itse asiaa ja tutki samalla mitä PCR-testin kehittäjä on puhunut siitä testistä, ikävä kyllä kyseinen tutkija kuoli vähän ennen kuin korona alkoi. Sattumaa vai ei?

Vierailija
948/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän salaperäisiä rokotuksia nämä sitten ovat? Sattumalta nyt sitten pandemiaa ennen satuttiin tämmöisiä vanhuksiin pistämään, jotta kuolevat juuri pandemian aikana. Nyt alkaa olla sen verran paksua kamaa, että ei paremmasta väliä.

Niinpä, dokumentti aina luotettavan rapsodian sivuilta ja totta kai kaikki sensuroidaan. Näin välttyy näppärästi vastaamasta huutoonsa... 

Vierailija
949/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotelobby täällä yhä soittaa rikkonaista levyään "tutkitusta ja turvallisesta" sekä grafeeneista ja liskoista. Harmittaako, kun jauhantanne aiheutti lähinnä äänivyöryn persuille?

Älä lähde mukaan noiden provikaatioihin. Venäjä tekee tuota ihan järjestelmällisesti.

Ne pyrkivät hämmentämään länsimaita koko ajan luomalla vastakkainasettelua ja epäluuloa eri ihmisryhmien välille. Määrätystä aggressiivisesta kirjoitustyylistä tunnistaa ne. Venäläiset ovat erityisesti harhautuksen mestareita. Karmeaa miten suomalaiset aina kiltisti lähtevät mukaan vihaamaan toinen toistaan ja oikea vihollinen jää kokonaan huomaamatta.

Ilmiantakaa kaikki sellaiset ja tutkikaa taustat tarkemmin.

KGB kaappasi Suomen haltuunsa heti sodan jälkeen. NL otti haltuunsa kaikki tärkeimmät tahot, kuten politiikan, koko mediakentän, talouden, koulutuksen ja kulttuurielämän.

Kieltäytykää kaikista kontakteista venäläisten kanssa. Värvääjä aloittaa toimintansa niin, että lähestyy suomalaista ja pyrkii ensiksi "ystävyyteen" suomalaisen kanssa. Sen jälkeen aloitetaan myyräntyö.

Näitä tyyppejä ei vieläkään ole karkotettu Suomesta. Kaikki suomalaisetkin kätyrit liikkuvat vieläkin vapaalla jalalla. Tällaisten ketjujen kohdalla jäljet johtavat sylttytehtaalle Moskovaan.

Korkeimmilla tahoilla olevilla on vieläkin suoja eikä media paljasta heitä. Tämä kertoo kaiken Suomesta.

Naton myötä toivottavasti asiaan saadaan pian korjaus.

Vierailija
950/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa nyt meille mitä se siellä aiheutti ;) Kestoerektion koodaajanörtille ;)

Olen kyllä nainen. Hyvätuloinen ja omilla aivoilla ajatteleva. Piikin ongelmat ovat tiedossa. Mikäli osaat hakea tietoa. En arvosta ihmistä, joka uskoo viranomaistahoa kyseenalaistamatta. Opetelkaa edes oikeinkirjoitus.

Vierailija
951/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko rokotetut vs rokottamattomat vääntö muistuttaa ihan samaa kuin koulukiusaaminen. Rokotetut ovat kiusaajia ja rokottamattomat on niitä kiusattuja. Tiedän useita rokottamattomia ihmisiä ja ne ei ole rokotevastaisia eikä ne myöskään välitä siitä ottiko joku rokotuksen vai ei mutta tiedän useita ihmisiä jotka otti rokotuksen ja ne alkoivat heti syrjimään ja nälvimään niitä jotka ei rokotusta ottanut.

Nämä foliohatut eli "myrkkypiikki" selittäjät ovat erittäin pieni vähemmistö suomessa ja niitä ei pidä verrata niihin ihmisiin jotka ovat rokottamattomia.

Itselleni on ihan sama ottiko joku rokotuksen vai ei koska omasta mielestäni sillä rokotuksella ei ollut mitään merkitystä koronan suhteen. Koronapassi oli väärin ja väitän että koronapassi oli se mikä aiheutti tuon vastakkainasettelun koska siinähän laitettiin rokottamattomat ihan eriarvoiseen asemaan kuin rokotetut. 

Omaa rokotustatustani en muille kerro koska se ei kuulu muille ihmisille.

Nämä eri ihmisryhmien vainoajat eivät tunne edes Suomen perustuslakia. Sivistystaso on alhainen. Osittain se johtuu myös kotitaustasta.

Voi hyvin kuvitella, ettåä monet voivat olla entisiä koulukiusaajia sekä mahdollisesti nykyisiä työpaikkakiusaajia.

Koulukiusaajia eivät juuri opinnot kiinnosta.

Et sinäkään tunne kun otat sen esille tässä kontekstissa. 

Kysyä voi myös, kuka kiusasi ja ketä. Jos kaikki olisivat suostuneet rokotettavaksi, koronapassia ei olisi edes tarvittu.

"Sähän otat sen rokotteen sun vikas kun k passi,nyt otat sen rokotteen!":D joo perustuukin "vapaaehtoisuuteen" jos et tee niin tai näin sua rangaistaan,ei mitään paniikkia sehän on "vapaaehtoinen":D

Hyvin upposi propaganda ja kuuliaisuuskoe ihmisiin nythän ne voi tehdä mitä tahansa kun tarpeeksi pelotellaan,lietsotaan paniikkia ja syyllistetään, ettekö jo tajua että ihmiset ovat vain karjaa ja pelinappuloita jossakin suuremmassa elitistien pelissä???

Pitäähän sinun myöskin

- mennä armeijaan, jos on mies

- noudattaa liikennesääntöjä

- pestä kätesi kakalla käynnin jälkeen

niin mikä tässä oli niin vaikeaa?

Vinkki: Olkiukot on toiseksi surkein tapa argumentoida.

Vierailija
952/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nainen. Hyvätuloinen ja omilla aivoilla ajatteleva. Piikin ongelmat ovat tiedossa. Mikäli osaat hakea tietoa. En arvosta ihmistä, joka uskoo viranomaistahoa kyseenalaistamatta. Opetelkaa edes oikeinkirjoitus.

Opettele sinä lukemista! Kysymys oli mitä se aiheutti Piilaaksossa !

Vierailija
953/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen matalasti koulutettu henkilö työkyvyttömyys eläkkeellä. olen ottanut kolme annosta kyseistä juttua.

Miksi tulit sen kertomaan?

Vierailija
954/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotelobby täällä yhä soittaa rikkonaista levyään "tutkitusta ja turvallisesta" sekä grafeeneista ja liskoista. Harmittaako, kun jauhantanne aiheutti lähinnä äänivyöryn persuille?

Älä lähde mukaan noiden provikaatioihin. Venäjä tekee tuota ihan järjestelmällisesti.

Ne pyrkivät hämmentämään länsimaita koko ajan luomalla vastakkainasettelua ja epäluuloa eri ihmisryhmien välille. Määrätystä aggressiivisesta kirjoitustyylistä tunnistaa ne. Venäläiset ovat erityisesti harhautuksen mestareita. Karmeaa miten suomalaiset aina kiltisti lähtevät mukaan vihaamaan toinen toistaan ja oikea vihollinen jää kokonaan huomaamatta.

Ilmiantakaa kaikki sellaiset ja tutkikaa taustat tarkemmin.

KGB kaappasi Suomen haltuunsa heti sodan jälkeen. NL otti haltuunsa kaikki tärkeimmät tahot, kuten politiikan, koko mediakentän, talouden, koulutuksen ja kulttuurielämän.

Kieltäytykää kaikista kontakteista venäläisten kanssa. Värvääjä aloittaa toimintansa niin, että lähestyy suomalaista ja pyrkii ensiksi "ystävyyteen" suomalaisen kanssa. Sen jälkeen aloitetaan myyräntyö.

Näitä tyyppejä ei vieläkään ole karkotettu Suomesta. Kaikki suomalaisetkin kätyrit liikkuvat vieläkin vapaalla jalalla. Tällaisten ketjujen kohdalla jäljet johtavat sylttytehtaalle Moskovaan.

Korkeimmilla tahoilla olevilla on vieläkin suoja eikä media paljasta heitä. Tämä kertoo kaiken Suomesta.

Naton myötä toivottavasti asiaan saadaan pian korjaus.

Lisään vielä, että rokottamattomat olivat kansa vihan kohteena. Jää arvattavaksi mikä ihmisryhmä on seuraavana. Vallalla oleva riita tulevasta hallituksesta on myös itänaapurin puuhaa. SDP ja kepu ovat vanhoja ja kokeneita tahoja venäläisten myyräntyöstä ja vakoilusta.

Vierailija
955/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallentakaa tämä ketju.

Kaikki ra sis mi  ja vihapuhe rokottamattomia ja kaikkia ihmisryhmiä vastaan.

Tätäkin voidaan käyttää todisteena oikeudessa.

Kerätkää kaikki todistusaineisto.

Rokottamattaomia saakin vähän rökittää

Siitä vaan.

Se parhaiten nauraa, joka elossa nauraa.

Et kai sinä taas uhkaile - sopii kyllä pirtaan, jatkaa rokotetuille annettujen kuolemantuomioiden hassua sarjaa :)

En. Kommentoin kommenttiin "Rokottamattaomia saakin vähän rökittää" ja sehän on uhkaus.

Rökittäjän täytyy tietää mitä tekee, koska siinä on toinenkin vaihtoehto, josta rökittäjä ei pidä.

Siksi vastasin hänelle "Siitä vaan". Se parhaiten...."

Se hassu sarja, josta puhut, on sinun vapaaehtoisesti valitsema ja minä kunnioitan sinun valintaasi.

Minä en ole tulossa uhkailemaan yhtäkään rokotettua, koska minä kannatan valinnanvapautta. Onko kohtuutonta pyytää hyväksymään minun valinnanvapauteni?

Muista, ettei näihin natalioihin tehoa mikään. Ne saavat palkkansa Moskovasta. Venäjällä lakia ja sivistystä ei ole. Siellä kirjoitetaan historiankirjatkin joka kerta uusiksi riippuen aina poliittisesta tilanteesta. Asiaan kuuluu myös uhkailu, pelottelu ja kiristäminen.

Vierailija
956/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Vierailija
957/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin Brittitytön kanssa treffipalstalla, hän jostain syystä ghostasi minut ja sitten sain päähänpiston sukeltaa sinne pupunkoloon ja heräsin.. Ei tullut otettua piikkiä. Luonnontieteitä, kemiaa joskus opiskelin niin sitä kautta ymmärrystä oli kemikaaleista, niin jotenkin järkeilin, että jopas on hirveä seos mitä tuuttaavat ihmisiin. Koittanut herätellä ihmsiä mutta vihaisia ovat ja käskevät olla hiljaa. Nykyään tarvitsen joka asiaan lähteet ja koitan kriittisen ajattelun avulla tehdä päätöksiä jne.. En usko kenenkään vaan pitää olla vedenpitävät todisteet. Keijoa ei enää kuseteta.  

Vierailija
958/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt jaksa koko ketjua lukea, joten pahoittelut, jos joku on jo nostanut asian esiin, mutta itse ihmettelen, miten eri tavoin voi tämän rokoteprosessin muistaa. Rokottamattomat muistavat painostusta, kiristämistä ja manipulointia rokotteen ottamiseen. Itse muistan, kuinka sitä omaa rokotusvuoroa joutui odottamaan tosi pitkään. Kadehdin lääkäreitä ja hoitajia, jotka saivat rokotteen ensin. Harmitti, kun peräkylän mummot sai rokotteen ennen meitä pääkaupunkiseudulla lähitöissä toimivia, vaikka lääkäritkin suosittelivat ensin rokottamaan siellä, missä tautia on. Yöllä istuin odottamassa ajanvarauksen alkua, että sain omani mahdollisimman pian. Tottakai ymmärsin, että rokotteen ottaminen voi olla riski. Suurempana riskinä siinä kohtaa oli kuitenkin korona. Tunsin jo pari koronaan kuollutta. Jos silloin olisi kiertänyt omicron, olisin ehkä valinnut toisin. Missään kohtaa en ole kuitenkaan rokotteiden ottamista katunut, eikä niistä ole ollut haittaa. Edelleen uskon, että koronan sairastaminen on vaarallisempaa elimistölle. Pelkään, että monet tulevat kuolemaan aiemmin tämän elimistöä vaurioittavan viruksen takia. Käyttäkää aikanne väittelyyn, jos se on teistä sen arvoista.

Vierailija
959/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, dokumentti aina luotettavan rapsodian sivuilta ja totta kai kaikki sensuroidaan. Näin välttyy näppärästi vastaamasta huutoonsa... 

Mikä sinua estää itse tutkimasta asioita? Miksi otat kaiken kiltisti vastaan mitä media tarjoilee? Jos et itsestäsi välitä niin välitä edes läheisistäsi.

Vierailija
960/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet työikäiset ottivat koronarokotteen vain siksi että saavat koronapassin eli luvan käydä paikoissa jossa koronapassia vaaditaan, aika monet työpaikat myös alkoi vaatimaan koronapassia porteilla. Sitten kun heille korona tuli niin ne kirosivat että rokote on turha kun he sairastivat koronan samalla tavalla kuin rokottamattomat. 

Itse olisin vain jättäytynyt työttömäksi jos koronapassia oltaisi meidän työpaikalla vaadittu. Rokotevastainen en ole mutta koronarokote on turha rokote meille perusterveille työikäisille joten olisi tuntunut täysin typerältä hakea rokote mistä ei ole mitään hyötyä.

Jos olisin rokotevastainen niin tuskin minä olisin ottanut punkkirokotetta,jäykkäkouristuksia yms..?

Pidän omaa valintaani oikeana valintana koska rokotteella ei ollut mitään merkitystä sen kanssa kuinka pahana sen koronan sairasti ja en myöskään hauku niitä ihmisiä jotka rokotteen ottivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän