Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
3581/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin äitini luona. Hänelle tuli korona vaikka rokotukset otettu. Minä myös rokotettu ja en saanut koronaa äidiltäni.

Entäs sitten?

Minäkin tunnen henkilöitä, jotka kuolivat yhteenajossa, vaikka oli turvavyöt kiinni ja turvatyynyt käytössä. Onko silloin mielestäsi turvavyöt ja turvatyynyt hyödyttömiä.

Mitähän yrität tässä ujosti sanoa?

Vierailija
3582/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä löydy piikkilobbarilta koronarokotetodistusta. Miksi kukaan uskoisi tällaista lobbaria joka ei itsekään ota suosittelemaansa rokotetta?

Kukas tämä piikkilobbari oikein on? Ettei vain olisi mielikuvituksen tuotetta.

Ei ole ,kyllä meitä on. Olemme pieni Pfizerin ja Modernan yhteisessä mediayrityksessä työskentelevä monikielinen someryhmä. Meillä tulee suoraan NSA:lta hälytys aina jos verkossa moititaan rokotteita. Kun saamme hälytyksen, otamme joko etäyhteyden tai sitten laitamme V12-Mesen tulille ja ajamme työsuhdepenthousesta konttorille. Tykypäivämme ovat jo legendaarisia: biisoninmetsästystä Coloradossa, norppajahtia Saimaalla, jättiläispandapihviä Chengdussa, heliskitä Himalajalla..... 

Palkasta en mieluusti puhu, mutta ylädesiilissä ollaan. Meidän palkat on kansainvälisillä sopimuksilla verovapaita.

Eikös kuulostakin hyvältä verrattuna denialistin peruspäivärahaan siellä neukkukuutiossa? 

ja venkut ei maksa kopeekkaakaan vaikka niille tekee hörhöt duunia.

hörhöt ovat siis paitsi hörhöjä myös eri tyhmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa miten helppo ihmiset on aivopestä valepropagandalla kun se tulee valtamediasta.

Tää just todistaa että moni jätti ottamatta rokotteen, vain jotta voi kokea olevansa jotenkin aivopesun ja muiden ihmisten yläpuolella.

Tosiasiassa valtamediassa oltiin riskien suhteen aika avoimia. Mitään aivopesua ei missään vaiheessa tapahtunut.

Valtamedia ei keksi riskejä tai hyötyjä omasta päästään, vaan perustaa kyllä yleensä käsityksensä tutkimusten tuloksiin toisin kuin salaliittoteoreetikot. Hekin voivat joskus viitata tutkimukseen, mutta  siihen ainoaan tutkimukseen, joka antaa erilaisen tuloksen kuin vertaisarvioidut ja vakavasti otettavissa tiedejulkaisuissa julkaistut tutkimukset. On tietystä paljon vaadittu, että salaliittohörhöjen seuraajat osaisivat arvioida mikä on vakavasti otettavaa tutkimusta.

Vierailija
3584/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloidan polit ja osastot täyttyvät rokotehaittapotilaista, lääkärit valittelevat rokotehaittojaan potilaille silloin kun töihin yleensä kykenevät.

Noin pahoista harhoista juttelisin juurikin tk-lääkärille - huomaisit samalla, että siellä mitään rokotevammaporukkaa ole

Minä ja kymmenet tuttavani ja ystäväni työskentelemme sairaaloissa eikä siellä mitään tuollaista ole havaittavissa. Valehtelet .

Vierailija
3585/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat ovat tyhmiä.

Siinä määkii lammasmainen ihminen. Sulla ei ole rohkeutta päättää itse.

Sinä uskot kaikkeen Venäjän maksamaan antivax disinformaatioon sokeasti. Kukas se lammas tässä nyt on?

No no, tiesitkö että Bill Gates ei itse ottanut noita piikkejä, eikä hänen perheensä. Muut voivat ottaa tietysti. Olen IT-ammattilainen, nainen 47v.

Miksi se, että joku 70v pappa ei ota rokotetta omasta tyhmyydestään estää minua ottamasta sitä?

Miten ihmeessä joku vauvapalstalainen voi tietää, onko Bill Gates ottanut koronarokotteet? Ei tunnu oikein uskottavalta.

Vierailija
3586/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin äitini luona. Hänelle tuli korona vaikka rokotukset otettu. Minä myös rokotettu ja en saanut koronaa äidiltäni.

Et kai nyt tosissasi tätä n-luvulla 2 tehtyä tutkimustasi esitä?  Voidaan tietysti sanoa, että ilman rokotuksia äitisi olisi ehkä kuollut ja rokotusten ansiosta hänen tartuttavuutensa oli niin pieni, ettet saanut tautia. Ihan vakavasti puhuen vakavasti otettaviin tutkimuksiin tarvitaan vähän enemmän koehenkilöitä ennenkuin voidaan jotain tilastollisesti osoittaa. 

Vierailija
3587/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloidan polit ja osastot täyttyvät rokotehaittapotilaista, lääkärit valittelevat rokotehaittojaan potilaille silloin kun töihin yleensä kykenevät.

- - -

Tuossa päivittäin koronan kanssa työtään tekevan lääk.tri ja proffa Juhani Knuutin kokemus "vakavista rokotehaitoista". Kirjoitus on esillä TS:n "Tiede & Terveys" blogissa.

....

"Millaisia rokotushaittatapauksia on todettu terveydenhuollossa?"

"Olin yhteydessä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin yksiköihin, joissa mahdollisia rokotushaittoja hoidetaan, kun niitä ilmenee. Sairaanhoitopiirin ja Turun kaupungin yhteispäivystyksessä oli todettu vain tavallisia kuumereaktioita, joihin tarvittiin sairaslomaa. Vakavia haittoja ei ole päivystykseen ilmaantunut."

"Lastenklinikalla on todettu yksi sydänlihastulehdus, joka rauhoittui seurannassa. Muita merkittäviä haittoja ei ole todettu."

"Varmistin asian vielä sairaanhoitopiirin johdosta, eikä merkkejä vakavista rokotehaitoista ole tullut esiin eikä sairaalassa ole ollut hoidossa rokotehaittatapauksia, sen sijaan koronaan sairastuneita kyllä."

- - - -

Eipä ihme, että foliohattukerholaisten pitää kaivaa vakavien rokotehaittojen esimerkkitapauksensa Hinku-Intiasta saakka. Jonkin taivaallisen onnenkantamoisen seurauksena ne rokotehaitat kun näyttäisivät valtaosin kiertävän Suomenniemen...

Vierailija
3588/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te jaksatte vääntää asiasta :D Koronarokotteet oli varsin turhia rokotteita kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille eli hyvin iäkkäille sekä monisairaille.

Rokotetut ei joukoittain kuollut rokotteisiin eikä rokottamattomat joukoittain sairaalaan koronan takia päätynyt.

Se oletko koronarokotettu tai koronarokottamaton on ihan ykshailee.

Vierailija
3589/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Muualla on jo unohdettu koko flunssa, täällä täys öyhö päällä. =D

Vierailija
3590/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä ihan mukavaa, jos väki ihan ilman ennakkoluuloja tutustuisi virologiaan. Sitä on ihan yleistajuisenakin luettavissa. Tutkisitte, mitä kävi sata vuotta sitten ja miksi nyt ei käynyt niin.

Jotenkin tuntuu uskomattomalta, että kun varotoimilla saadaan estettyä massiivinen katastrofi, niin se on sitten jokin antikliimaksi ja osoittaa, että turhaa pelottelua oli.. 🙄

Vierailija
3591/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä näitä muka puolueettomia kommentteja tyyliin "mitäs tästä meuhkaamaan enää mutta rokote oli turha (ja taisi siinä jotain myrkkyäkin varmaan olla)"

Rokotteet pelastivat aika monen vanhan tai muuten riskiryhmään kuuluvan hengen. Mehän emme tiedä edes itse, kuulummeko riskiryhmään.

Loppuun sohaisen vielä ampiaispesää. Tartuntatautilain 47 § mukaan hallitus voi asetuksella säätää rokotuksen pakolliseksi. Tätä ei tehty nyt, mutta toivon, että hallitus ei liikaa mieti herkkähipiäisten rokotekriittisten promilleliikkeen mielipidettä, jos/kun meille rantautuu vieläkin vaarallisempi tauti. Ja jos joku kyseenalaistaa taudin vaarallisuuden, kehotan tekemään sen Lombardiassa - voi tulla nenä kipeäksi.

Vierailija
3592/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkususi mutta vaarallisempi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän otettiin oikeuksia pois rokottamilta passilla mutta mitäs sitä muistelemaan..

Kyllä voi minun mielestäni muistella niitä ääliöitä vastarannan kiiskiä, joille on tärkeintä olla jotain vastaan (paitsi tietenkin Venäjän puolella).

Vierailija
3593/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En fanita käärijää ja jätin kaikki korona rokotteet ottamatta koska minun ei tarvitse kuulua joukkoon ja voin tehdä elämälläni mitä huvittaa.

Muut tekee sitä mikä on muotia.

Äidinkieleni on Suomi, olen terve, ollut aina töissä, tällähetkellä elätän itseni ja perheeni yrittäjänä ja äitini ja muu perheeni otti rokotteen. Kiitos silti yleistämisestä :D

Et nyt taida ihan ymmärtää näitä tutkimusasioita. Ei tässä mitään yleistetä vaan puhutaan todennäköisyyksistä. Millainen henkilö profiililtaan rokottamaton todennäköisimmin on.

Vierailija
3594/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä uskot kaikkeen Venäjän maksamaan antivax disinformaatioon sokeasti. Kukas se lammas tässä nyt on?

No no, tiesitkö että Bill Gates ei itse ottanut noita piikkejä, eikä hänen perheensä. Muut voivat ottaa tietysti. Olen IT-ammattilainen, nainen 47v.

Miksi se, että joku 70v pappa ei ota rokotetta omasta tyhmyydestään estää minua ottamasta sitä?

Miten ihmeessä joku vauvapalstalainen voi tietää, onko Bill Gates ottanut koronarokotteet? Ei tunnu oikein uskottavalta.

Kuten sanoin olen IT-alalla ja minulla on kontakteja. Ole uskomatta, mutta olet väärässä.

Heko heko. Oletko kenties vanhainkodin it-tukihenkilö? Vähän vaikea uskoa, että kontaktisi kovin lähellä Bill Gatesia ovat.

Vierailija
3595/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä näitä muka puolueettomia kommentteja tyyliin "mitäs tästä meuhkaamaan enää mutta rokote oli turha (ja taisi siinä jotain myrkkyäkin varmaan olla)"

Rokotteet pelastivat aika monen vanhan tai muuten riskiryhmään kuuluvan hengen. Mehän emme tiedä edes itse, kuulummeko riskiryhmään.

Loppuun sohaisen vielä ampiaispesää. Tartuntatautilain 47 § mukaan hallitus voi asetuksella säätää rokotuksen pakolliseksi. Tätä ei tehty nyt, mutta toivon, että hallitus ei liikaa mieti herkkähipiäisten rokotekriittisten promilleliikkeen mielipidettä, jos/kun meille rantautuu vieläkin vaarallisempi tauti. Ja jos joku kyseenalaistaa taudin vaarallisuuden, kehotan tekemään sen Lombardiassa - voi tulla nenä kipeäksi.

Tuo pakkorokotus johonkin, mikä sitten tuleekaan olemaan, tapahtuu syksyllä tai talvella.

WHO:n uusi pandemiasopimus viimeisteli diilin.

Silloin sinä ja kaltaisesi hurraatte kun minut viedään kes kitysleirille.

Vakavista harhoista kannattaa jutella ammatti-ihmisten kanssa

Vierailija
3596/3846 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pakkorokotus johonkin, mikä sitten tuleekaan olemaan, tapahtuu syksyllä tai talvella.

WHO:n uusi pandemiasopimus viimeisteli diilin.

Silloin sinä ja kaltaisesi hurraatte kun minut viedään kes kitysleirille.

Vakavista harhoista kannattaa jutella ammatti-ihmisten kanssa

Te olette siihen valmiita, se nähtiin jo, ei ollut harhaa. En luota omaan kansaani.

Mikäs tässä on kansan osallisuus kun kerran WEF ja WHO (ja varmaan NSA ja NSDAP:kin) päättävät ?

Vierailija
3597/3846 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin olen IT-alalla ja minulla on kontakteja. Ole uskomatta, mutta olet väärässä.

"Kuten sanoin olen IT-alalla ja minulla on kontakteja."

Kyseinen henkilö kertoo olevansa 47-vuotias uskossa oleva naispuolinen atk-tukihenkilö ja uskoo, että hänellä on kontakteja taivaaseen ja Bill Gatesiin. Ja usko on luja.

Vierailija
3598/3846 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä ihan mukavaa, jos väki ihan ilman ennakkoluuloja tutustuisi virologiaan. Sitä on ihan yleistajuisenakin luettavissa. Tutkisitte, mitä kävi sata vuotta sitten ja miksi nyt ei käynyt niin.

Jotenkin tuntuu uskomattomalta, että kun varotoimilla saadaan estettyä massiivinen katastrofi, niin se on sitten jokin antikliimaksi ja osoittaa, että turhaa pelottelua oli.. 🙄

- - -

"COVID-19 vaccines have saved 20 million lives so far, study estimates"

"Deaths from COVID-19 were two-thirds lower than they otherwise could have been during the first year of the vaccination programme"

https://www.gavi.org/vaccineswork/covid-19-vaccines-have-saved-20-milli…

- - -

Mitähän kertoo henkilöstä lausuma: "Se oletko koronarokotettu tai koronarokottamaton on ihan ykshailee"

Vierailija
3599/3846 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä yhtään ihmetytä kun eniten piikkejä lobbaavilta ei löydy todistusta otetuista koronapiikeistä?

Uskoisitko niitä todistuksia jos sellaiset löytys?

Ota kuva ja lisää päivämäärälappu viereen niin katsotaan. Omat nimet saat sotkea.

...muistakaa toki jättää se QR-koodi suttaamatta, nimen saat toki sotkea.

Vierailija
3600/3846 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tutkittu, millainen ihminen otti 4 rokotetta?

- - -

Tuossa reunaehtoja:

Rokotusaikoja annetaan nyt 1. -4. rokotuksiin. Neljänteen koronarokotukseen voivat varata aikoja kaikki yli 60-vuotiaat, voimakkaasti immuunipuutteiset 12 vuotta täyttäneet sekä 18–59-vuotiaat riskiryhmiin kuuluvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme