Silmää särkee todella ikävästi, valoa päin ei kestä katsoa eikä oikein liikutella, mikä tämä on??
Huuhtelin lämpimällä vedellä pitkään ja otin buranan.
Nyt yritän vaan levätä hämärässä kun on tauko töissä.
Toivottavasti tää nyt rauhoittuu, tuntuu että koko silmäkuoppaa särkee.
Kommentit (27)
Kokeile hortoilla silmät sidottuna ja mieti kannattaako niiden silmien kanssa leikkiä.
Olen semmoisessa työpaikassa josta ei voi lähteä mihinkään lääkäreihin taikka päivystyksiin, ellei esimies suostu tilamaan helikopteria, jota se ei todellakaan tilaa. Meneekö tää kipu ohi kun ottaa tarpeeksi vahvan burana-annoksen? Paraneeko tulehduskipulääkkeellä?
Minulla Hortonin päänsärky oireilee tuolla tavalla (Hortonin neuralgia). Silmän takana särkee, silmästä ja sieraimesta voi valua nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen semmoisessa työpaikassa josta ei voi lähteä mihinkään lääkäreihin taikka päivystyksiin, ellei esimies suostu tilamaan helikopteria, jota se ei todellakaan tilaa. Meneekö tää kipu ohi kun ottaa tarpeeksi vahvan burana-annoksen? Paraneeko tulehduskipulääkkeellä?
Et oo seitsemässä kuukaudessa päässyt pois sieltä työpaikalta?
Jotain rasse shaissea metaforana tuokin. Eks ilkee kattoo hihi, tekeekö pahaa. Menkää itteenne. Oireiden sabotoiminen on väkivaltaa ja rikollista touhua. Aivan uskomatonta et Suomessa voidaan toimia noin ja vielä virallisella tasolla terveydenhuollon instanssissa. Oliko oikeat lääkärit asialla, sitäkään ei voi tietää.
Oireet: Särkyä, erittäin valon ja häikäisyarka, ei voi katsoa kun alas edes tv:n tai hehkulampun lähellä, vetinen kalvo silmän päällä, roskan tunne silmässä, punaisuutta, näköhäiriöitä, näön huomattava heikennys
Mun mielestä aika vakavaa pelleilyä ja näpäyttämistä.
Välittömästi lääkäriin, voi olla värikalvon tulehdus. Vaatii välitöntä hoitoa.