Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä suhteessa olleet - miten kestätte miehen häiritseviä tapoja?

Vierailija
24.04.2023 |

Olen tuntenut mieheni jo 16-vuotta ja ottaa toden teolla päähän hänen epäromanttisuutensa... (sanoo jotain ällöttävää muka vitsiksi ja itseäni se vain tympäsee) tai se että jättää pesemättömiä vaatteita tuolin nojalla, jättää tavarat levälleen yms.

Alussa ne eivät häirinneet mutta nyt ajan saatossa on tullut siihen tulokseen ettei mies muutu ja ajatus siitä ahdistaa... tätäkö joudun katsomaan loppuelämän. Ei siinä mitään, itsepähän olen miehen valinnut mutta silti...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen, ei se aina vaihtamalla parane.

Vaihtamallahan se nimenomaan paranee. Vaihtaa kunnes on tyytyväinen.

Tämä juuri. Miksi tyytyä siihen ensimmäiseen jos toisella alkaa käydä ilmi ikäviä tapoja ja luonteenpiirteitä. Hyvin todennäköistä, että maailmasta löytyy jokin paremmin yhteensopiva mies tilalle.

Vierailija
62/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiin kyllästyy vuodessa, potkaisen mäkeen, pidän taukoa ja otan sit uuden jos sopiva löytyy. Asumaan kotiini en niitä huoli, siinä on rajani.

Olen tapaillut alkuun tosi fiksun oloisia miehiä, romanttisiakin. Mutta sitten jos on laitettu hyntteet yhteen, mies ei välitä edes omasta siisteydestään, saati muusta. Romantiikasta ei puhettakaan. Ja mikä tosiaan on se juttu, että mies kaivelee kehoaan estottomasti, valittaa ruoasta tai on merkillisesti mörähtelevä. Jatkan minäkin tapailua, mutta yhteen en enää yhdenkään äijänkörilään kanssa mene asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa ap:ta olemaan miehensä kanssa?

Vierailija
64/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä ei ole ärsyttäviä tapoja. Ollaan oltu yhdessä 34 vuotta.

Sanokaa nyt vielä ettette koskaan edes riitele. Tiedä uskoako tällaisia unelmaparisuhteita tosiksi.

Olen eri, mutta ei meillä oikeastaan ikinä riidellä. Eri mieltä toki voidaan olla asioista useinkin, mutta sitten keskustellaan ja mietitään kompromissia.

Vierailija
65/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisitkö elää itsesi kanssa?

Vierailija
66/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kysymys: minkä asian/asiat omassa kodissasi olet rutiininomaisesti alkanut tehdä miehesi mieleisellä tavalla?

Eli muuttanut hänen vinkkelistään "väärän" tavan ja alkanut toimia "oikein"?

Mä jätän nykyään wc:n peilikaapin toisen oven auki. Se on jostain syystä hänelle tärkeää. Samapa tuo; hänen parranhoitovehkeensä sen oven takana ovat, hammasharja suljetun oven takana piilossa ja oma hammasharjani kylppärissä.

Esim. partasudit ja -höylät kuivuvat käytön jälkeen paremmin, jos ovi on raollaan.

Kummatkaan eivät ole käytössä. Toki pääsy saksiin, lansettiin, vahaan ja öljyyn on nopeampi, tällä on tapana nipsiä aina vessassa ollessaan. Partakarvat lavuaarissa eivät häiritse. Takana 18 vuotta.

Vierailija
67/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on minua ärsyttäviä tapoja niin en ylipäätään ryhdy suhteeseen hänen kanssaan. Esim. asunnon likaisuus ja epäsiisteys on semmoinen asia mikä olisi aiva ehdoton dealbreaker. Samoin haluan romanttisen miehen eli miehet, jotka eivät osaa näyttää tunteitaan eivät myöskään menisi jatkoon.

Nyt kyllä pitää kysyä miksi alapeukut? Itse rakastan asua siistissä kodissa, joten miksi ihmeessä menisin yhteen sellaisen miehen kanssa joka viihtyy sotkussa? Aikuisen miehen jälkiä en lähde korjaamaan ja miehen muuttaminen taas on tuhoon tuomittu ajatus. Samaten romantiikka on minulle tärkeää, niin miksi menisin yhteen miehen kanssa, joka ei ole pätkääkään romanttinen? Eikö ole paljon fiksua, että hankin kumppanikseni sellaiseen, joka ajattelee samoin kuin minä sen sijaan, että koko loppu elämäni kiukuttelisin miten en kestä miehen sotkuisuutta ja epäromantisuutta.

Vierailija
68/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi frisbeegolf nostattaa niin paljon ärtymyksen tunteita? Ei se nyt omasta mielestänikään mitään erikoisen kiinnostavaa ole, mutta ihan samaan kastiin kuuluu kuin jalkapallo, koripallo tai jääkiekko missä yritetään saada esine verkkoon. Ainakin siinä saa olla ulkosalla.

Vierailija
69/69 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi frisbeegolf nostattaa niin paljon ärtymyksen tunteita? Ei se nyt omasta mielestänikään mitään erikoisen kiinnostavaa ole, mutta ihan samaan kastiin kuuluu kuin jalkapallo, koripallo tai jääkiekko missä yritetään saada esine verkkoon. Ainakin siinä saa olla ulkosalla.

Väärä ketju, anteeksi.