Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä värisiä kynsilakkoja teillä on nyt käytössä?

Vierailija
23.05.2024 |

Just lakkasin varpaankynnet tällä https://www.opi.com/products/natural-origin-nail-lacquer-big-bloom-ener…

Ihana kirkas pinkki! Täydellinen kesään. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin Cactus what you preach.

Vierailija
2/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin Cactus what you preach.

Minulla myös varpaissa. Sormissa myös OPIa, mutta jotain vaalean lilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sopii pinkit ja oranssin sävyt. Lumenen gel effect hyvä lakka. Samoin lidlillä ihan toimivia.

Vierailija
4/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaankynsissä aina jokin punainen, kimaltava lakka. Nyt OPIn "kiss my aries". Sormissa useimmiten joku nude geeli glitterillä tai ilman, nyt Bluesky builder gel sävyssä Latte.

Vierailija
5/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä keski lila tällä kertaa, yksi lemppareistani.

Vierailija
6/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpaankynsissä aina jokin punainen, kimaltava lakka. Nyt OPIn "kiss my aries". Sormissa useimmiten joku nude geeli glitterillä tai ilman, nyt Bluesky builder gel sävyssä Latte.

Mä en ikinä lakkaa sormenkynsiä, tuntuvat oudoilta. Varpaissa sen sijaan on aina lakka kesällä. Ap

Vierailija
7/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsiskelen nykyään aina jotain helmiäispinkkejä, matta ei oikein miellytä

joku rubiininpunainen ihana voisi vaihteeksi olla myös, nuorempana käytin

Vierailija
8/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keautiful.com/cdn/shop/files/7005ac92aeeebff1d2917ff1d250c6f0-0…

Wakemake Mood Wear Nail värissä Mirage, tykkään näistä korealaisten merkkien läpikuultavista lakoista.

Vierailija
9/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä lakkaa sormenkynsiä, tuntuvat oudoilta. Varpaissa sen sijaan on aina lakka kesällä. Ap

Jos haluan pitää kynsissä hiukankin pituutta, niin niissä on pakko olla jokin vahvistus. Omalla kynsilaadulla ja näillä harrastuksilla/työllä ilman geelausta ne olisivat liuskoittuvat nysät. Normikynsilakka ei sormissa pysy päivää/kahta pidempään.

Teen geelauksen itse n. 2 viikon välein. Joskus kävin salongissa, mutta tuli turhan kalliiksi noin 55-65€/kerta..

Vierailija
10/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan pitää kynsissä hiukankin pituutta, niin niissä on pakko olla jokin vahvistus. Omalla kynsilaadulla ja näillä harrastuksilla/työllä ilman geelausta ne olisivat liuskoittuvat nysät. Normikynsilakka ei sormissa pysy päivää/kahta pidempään.

Teen geelauksen itse n. 2 viikon välein. Joskus kävin salongissa, mutta tuli turhan kalliiksi noin 55-65€/kerta..

Mä pidän kynnet aina ihan lyhyinä. 

Vierailija
11/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän kynnet aina ihan lyhyinä. 

Niin? Joku haluaa lyhyet, toiset taas haluaa niihin hiukan pituutta. Makuja on monia.

Vierailija
12/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt varpaankynnet pinkillä ja sormissa on peukalot vihreät, etusormet liilat, keskisormet keltaiset, nimettömät siniset ja pikkurillit valkoiset. Sormenkynnet lakkasin ensin valkoisella kaikki koska kirkkaat värit, esim keltainen ja vihreä, tulee paremmin näkyviin jos ne laittaa valkoisen lakan päälle.

Cittarissa myydään hyvin pysyviä Depend lakkoja 2,90 hintaan. Niitä on todella monta eri sävyä ja pullot on sen verran pieniä ettei lakka ehdi kuivua ja jämähtää sinne pulloon.

Vierailija
13/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä varpaissa ja sormissa väritön lakka pohjana. Huomenna laitan päälle korallin sävyisen lakan.