IS, miksi tällainen vertailu: Suomalaiset hankkivat viime vuonna enemmän koiria kuin vauvoja
Entäpä monta autoa enemmän tai vähemmän kuin lapsia hankittiin? Montako marjakuusta tai air fryer -laitetta? Yhtä järkevää vertailua.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainskin sopis paremmin koira, kuin lapsi.
N30Meillä on molemmat tällä hetkellä ja olen nyt hämmentynyt että pitäskö mun dumpata jompi kumpi?
Pidä koira, se on lojaalimpi ja luotettavampi.
Koira on helpompi kuin lapsi joten siksi koira. Minäkään en omia lapsia halua ja ei minulla myöskään ole koiraa :D Se miksi en lapsia halua niin siihen on monta syytä. Sitten kun olen eläkkeellä niin silloin hommaan itselleni koiran.
M32
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi pienikokoiset naiset hankkivat isokokoisia uroskoiria?
Ne voi opettaa puremaan häiritseviä miehiä palleista.
Koronakoira on helpompi antaa pois kuin koronavauva.
Olisihan lapset ihan kivoja mutta miehenä täytyy sanoo että haitat ja riskit ei voita hyötyjä ja etuja niin koira on kivempi
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi pienikokoiset naiset hankkivat isokokoisia uroskoiria?
Aika usein myös näkee isokokoisella miehellä pienikokoisen koiran. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Koira on helpompi kuin lapsi joten siksi koira. Minäkään en omia lapsia halua ja ei minulla myöskään ole koiraa :D Se miksi en lapsia halua niin siihen on monta syytä. Sitten kun olen eläkkeellä niin silloin hommaan itselleni koiran.
M32
Ihme vertailu. Kerrot haluavasi mieluummin koiran kuin lapsen, koska et halua lasta. Kerrotko sitten aina myös että haluat mielummin koiran kuin hevosen/bonsaipuun/viinitilan?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan lapset ihan kivoja mutta miehenä täytyy sanoo että haitat ja riskit ei voita hyötyjä ja etuja niin koira on kivempi
Miksi vertailet lasta ja koiraa? Molemmat voi hankkia. Miksi et vertaile koiraa ja hevosta?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen on onnellisin. Siihen koira tai kissa tsi molemmat, niin onni 1000x.
Parisuhde laskee maisen onnellisuutta ( ja terveyttä), ja lapset eivät ole sellainen onni ja autuus, kuten väitetään.
Juuti eilen näin kun tulin ulkoiluttamassa koiraani, miten äiti rääkyi ja haukkui pientä lastaan talon pihalla. Niin stressaantunut varmaan, että ei enää jaksa.
Tuohon kun vielä otetaan mukaan se perässäcedettävä mieslapsi, niin kyllä moni nainen muettui, että miksi lähdin.
Kyllä. Ei lapset ole TODELLAKAAN sellainen onni ja autuus. Esim oma äitini antoi veljelleni kaikkensa, hoidi myös jänrn lapsiaan tosi paljon, kun lapset olivat pieniä, mm useita ulkomaanmatkoja vanhemmat teki. Kun äitini joutui hoitokotiin, eivät lapset edes käyneet häntä katsomassa. Hautajaisten muistotilaisuudessa eivät puhuneet mummosta mitään. Eikä veljeni edes mennyt käymään äitini luona, kun äiti oli kuolemassa, mieluummin omi bilettämässä kavereidensa kanssa.
Kaikkesi annat, ja lapset eivät edes käy katsomassa sinua..
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Ihme vertailu. Kerrot haluavasi mieluummin koiran kuin lapsen, koska et halua lasta. Kerrotko sitten aina myös että haluat mielummin koiran kuin hevosen/bonsaipuun/viinitilan?
En mutta eikö tämän ketjun uutisessä juuri kerrota koiran hankkimisesta vs lapsen hankkimsesta ja ihmiset hankkivat nykyään enemmän koiria kuin lapsia?
M32
Vierailija kirjoitti:
Koronakoira on helpompi antaa pois kuin koronavauva.
Tai koronakissa, tai koronamökki, tai korona-auto. Miksi koira ja vauva olisivat vertailukelpoisia?
Vastaus aloituksen kysymykseen: Naiset korvaavat vauvat koirilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vertailet lasta ja koiraa? Molemmat voi hankkia. Miksi et vertaile koiraa ja hevosta?
Koska otsikossa puhuttiin koirista ja lapsista niin sen takia itse puhuin koirista ja lapsista. Jos aloite olisi koskenut hevosia ja planeettoja olisin verrannut niitä mutta nyt oli kyse koirista ja lapsista. Kannattaisi sinun katsoa edes aihe mistä keskustellaan tai kannattaisi siirtyä toiseen keskusteluun jos tässä on kerta väärä aihe
Lapsissa ikävä kyllä tulee nainen mukana aiheuttamaan ongelmia ja maksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
En mutta eikö tämän ketjun uutisessä juuri kerrota koiran hankkimisesta vs lapsen hankkimsesta ja ihmiset hankkivat nykyään enemmän koiria kuin lapsia?
M32
Ei vaan että koiria hankitaan enemmän kuin lapsia. Mitään siitä että koiria hankitaan vs. lapsia ei siinä ole. Ja miten voisi olla kun koiria hankkii perheelliset ja eläkeläiset? Tietenkin niitä on silloin enemmän kuin lapsia. Eikä syy ole se että koira on päätetty hankkia ja lasta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus aloituksen kysymykseen: Naiset korvaavat vauvat koirilla.
Minulla on koira ja lapsi, ja kukaan joka haluaa lapsen ei pysty korvaamaan sitä millään. Eli huoli pois, ne eivät vain ole halunneet lasta.
Koronarajoitusten aikana ihmiset hankkivat älyttömän paljon lemmikkejä. Sitten niistä pitikin päästä eroon, kun koronarajoitukset loppuivat. Onneksi eivät sentään hankkineet samalla logiikalla niitä vauvoja.
Niinpä. Tärkeämpi olisi tietää mitä Markkanen on tänään touhunnut armeijassa.
Koiran voi hankkia raskautumatta ja synnyttämättä itse.
Mulla on kotona monta muuta asiaa enemmän kuin lapsia tai koiria. Kumpaakin on nolla.