Mitä syötävää laitatte vapuksi?
Kommentit (316)
Perinteiseen simaan, nakkeihin, perunasalaattiin, grillattuun possupihviin ja grillimakkaraan päädyin. Ajattelin, että näin takatalven lumien sadellessa ylioppilaslakin päälle, on oikea aika aloittaa kesä- ja grillauskausi ulkosalle pöytä kattaen. 🎈 Heja Vappen!
Naapurin koiraa olen katsellut sillä silmällä...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin syödä sanani ja ilmoittaa vaimolle että joudunkin jäämään. työmatkalle vapun yli. Muutama nalkutusvapaa vapaapäivä tekee hyvää, olutta, hyvää ruokaa, kiihkeää seksiä.
Luuletko että vaimo istuu masentuneena kotona? Luultavasti suunnittelee omaa loppuelämää muualla ilman kaltaistasi riippakiveä. Luulet ettei se tiedä mitä sinä puuhaat? 😄 Huokaisee helpotuksesta kun saa tehdä mitä haluaa sinun poissaollessa.
Olen vapun yksin, mutta ensi viikonloppuna saan vieraita ja silloin teen Caprese-piirakan eli tomaatti-mozzarella piirakan tällä reseptillä.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/1a77bda6-2763-4366-93c2-2a7…
Jotain jouluista varmaan. Sopii tunnelmaan, kun luntakin sataa ja ulkona on kylmä.
Perunasalaattia ja uunilenkkiä, jonka siivutan ja vähän juustoa väliin. Juomaksi limuu, hiilihapotettua vettä.
Mies oli syönyt kaikki vappuruuat viime yönä. Nyt makaa ähkyssä röyhtäillen ja piereskellen sängyssään.
Kaikki ruoat Woltataan. Naposteltavat ja juomat hankittu itse.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitan munamaitovoihin jauhoja joukkoon ja lisään pari pinaatin hippua, koska olen kasvissyöjä.
Vieläkö kiukuttaa? Joko oot keksinyt mikä noista pinaattilettujen aineksista on lihaa tai kalaa?
Silliaamiainen on tiedossa heti aamusta. Emäntä tarjoo parastaan ja minä poika nautiskelen.
normaalia kotiruokaa, munkkeja yritän vääntää, luultavasti tulee kumipullia mut ei väliä. Tunnelma ratkaisee.
Teen pitkästä aikaa Janssoninkiusauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitan munamaitovoihin jauhoja joukkoon ja lisään pari pinaatin hippua, koska olen kasvissyöjä.
Vieläkö kiukuttaa? Joko oot keksinyt mikä noista pinaattilettujen aineksista on lihaa tai kalaa?
Vuorokauden suunnilleen jo nauranut sinun "kasvislettuasi".
Vierailija kirjoitti:
Veriletut ovat myös hyvää kasvisruokaa, kun siinä ei ole lainkaan lihaa.
Vierailija kirjoitti:
normaalia kotiruokaa, munkkeja yritän vääntää, luultavasti tulee kumipullia mut ei väliä. Tunnelma ratkaisee.
Miksi et osta munkkeja? Sinun ei tarvitse nähdä turhaa vaivaa ja munkit ovat herkullisia. Kaikki voittaisivat.
Normaalia ruokaa. Puikulaperunoita ostettiin tänään, teen ehkä jauhelihakastiketta siihen. Vitosella Fazerin pikkuisia munkkipalleroita ostin . Ovat hyviä. Ei viitsi itse munkkeja tehdä kun ei niitä kukaan syö. Paitsi nuo muutama varmaan menee kahvin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruoat Woltataan. Naposteltavat ja juomat hankittu itse.
Eihän tuo kerro mitään. Wolt voi kuljettaa esim ruuat kaupasta ja ravintoloistakin mitä tahansa. Ei tässä kysytty miten hankit vappuruuat, vaan mitä laitat vappuna syötäväksi.
Vahva suositus Fazerin pikkumunkkipalloille. Citymarketissa 49 senttiä kappale. Prismassa myös. Hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorokauden suunnilleen jo nauranut sinun "kasvislettuasi".
Meillä ne on kalaruoka.
Tuskin syöt ruokaa, jonka nimeä et osaa kirjoittaa.