Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötävää laitatte vapuksi?

Vierailija
24.04.2023 |

Nakit ja perunasalaatti?

Vai mitä?

Kommentit (316)

Vierailija
181/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanhanajan nakkeja mansikoita ja maggaraa sinaapilla ! Perus,hyväksi havaittu.

Tuskin syöt ruokaa, jonka nimeä et osaa kirjoittaa.

Vierailija
182/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiseen simaan, nakkeihin, perunasalaattiin, grillattuun possupihviin ja grillimakkaraan päädyin. Ajattelin, että näin takatalven lumien sadellessa ylioppilaslakin päälle, on oikea aika aloittaa kesä- ja grillauskausi ulkosalle pöytä kattaen. 🎈 Heja Vappen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin koiraa olen katsellut sillä silmällä...

Vierailija
184/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin syödä sanani ja ilmoittaa vaimolle että joudunkin jäämään. työmatkalle vapun yli. Muutama nalkutusvapaa vapaapäivä tekee hyvää, olutta, hyvää ruokaa, kiihkeää seksiä.

Luuletko että vaimo istuu masentuneena kotona? Luultavasti suunnittelee omaa loppuelämää muualla ilman kaltaistasi riippakiveä. Luulet ettei se tiedä mitä sinä puuhaat? 😄 Huokaisee helpotuksesta kun saa tehdä mitä haluaa sinun poissaollessa.

Vierailija
185/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapun yksin, mutta ensi viikonloppuna saan vieraita ja silloin teen Caprese-piirakan eli tomaatti-mozzarella piirakan tällä reseptillä.

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/1a77bda6-2763-4366-93c2-2a7…

Vierailija
186/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain jouluista varmaan. Sopii tunnelmaan, kun luntakin sataa ja ulkona on kylmä.

Vierailija
187/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaattia ja uunilenkkiä, jonka siivutan ja vähän juustoa väliin. Juomaksi limuu, hiilihapotettua vettä.

Vierailija
188/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli syönyt kaikki vappuruuat viime yönä. Nyt makaa ähkyssä röyhtäillen ja piereskellen sängyssään.

Vierailija
189/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoat Woltataan. Naposteltavat ja juomat hankittu itse.

Vierailija
190/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitan munamaitovoihin jauhoja joukkoon ja lisään pari pinaatin hippua, koska olen kasvissyöjä.

Vieläkö kiukuttaa? Joko oot keksinyt mikä noista pinaattilettujen aineksista on lihaa tai kalaa?

Vierailija
191/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliaamiainen on tiedossa heti aamusta. Emäntä tarjoo parastaan ja minä poika nautiskelen.

Vierailija
192/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia kotiruokaa, munkkeja yritän vääntää, luultavasti tulee kumipullia mut ei väliä. Tunnelma ratkaisee. 

Vierailija
193/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pitkästä aikaa Janssoninkiusauksen

Vierailija
194/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitan munamaitovoihin jauhoja joukkoon ja lisään pari pinaatin hippua, koska olen kasvissyöjä.

Vieläkö kiukuttaa? Joko oot keksinyt mikä noista pinaattilettujen aineksista on lihaa tai kalaa?

Vuorokauden suunnilleen jo nauranut sinun "kasvislettuasi".

Vierailija
195/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriletut ovat myös hyvää kasvisruokaa, kun siinä ei ole lainkaan lihaa.

Vierailija
196/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normaalia kotiruokaa, munkkeja yritän vääntää, luultavasti tulee kumipullia mut ei väliä. Tunnelma ratkaisee. 

Miksi et osta munkkeja? Sinun ei tarvitse nähdä turhaa vaivaa ja munkit ovat herkullisia. Kaikki voittaisivat.

Vierailija
197/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ruokaa. Puikulaperunoita ostettiin tänään, teen ehkä jauhelihakastiketta siihen.  Vitosella Fazerin pikkuisia munkkipalleroita ostin . Ovat hyviä. Ei viitsi itse munkkeja tehdä kun ei niitä kukaan syö. Paitsi nuo muutama varmaan menee kahvin kanssa

Vierailija
198/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ruoat Woltataan. Naposteltavat ja juomat hankittu itse.

Eihän tuo kerro mitään. Wolt voi kuljettaa esim ruuat kaupasta ja ravintoloistakin mitä tahansa. Ei tässä kysytty miten hankit vappuruuat, vaan mitä laitat vappuna syötäväksi.

Vierailija
199/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva suositus Fazerin pikkumunkkipalloille. Citymarketissa 49 senttiä kappale. Prismassa myös. Hyviä

Vierailija
200/316 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorokauden suunnilleen jo nauranut sinun "kasvislettuasi".

Meillä ne on kalaruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi