Mitä syötävää laitatte vapuksi?
Kommentit (316)
Tylsänä köyhänä laiskana ihmisenä ihan vain hirvenlihasta ajattelin jotain värkätä. Ei ole varaa ostella kaupasta mitään nakkeja niin täytyy tyytyä vain itse metsästettyyn halpaan lihaan. 😢
Itse tehtyä simaa ja munkkirinkileitä.
Grillattuja ribsejä, keitettyjä nakkeja, perunasalaattia, savulohisalaattia, pastasalaattia.
Lintukangas pottusallattia ja vaikka uunilohta
Vierailija kirjoitti:
Syön ulkona niinkuin kaikkina muinakin päivinä.
Tonne sateeseen seisomaan. Kädessä voileipä ja toisessa muovimukissa kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Tein simaa siitä tuli kiljua.
Sama! Kilju on valmis
Silliä kullekin, pennuille jaffaa ja juhannussimaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin saamaan talvella puolikkaan poronvasaa paloiteltuna vakuumiin..siitä on jo potkakiekkopata tehty..hyvää..ja vappuna vois jonkun porokeiton luista tehdä
Kuka syö jotain umpikauheeta poroa? Se on ihmisen ja eläimen sekoitus geeniperimältään.
Makarooni ja ketsuppi.
Jalostajan Hernekeitto.
Raakoja kuorittuja perunoita ja porkkanoita ohuina siivuina.
Vierailija kirjoitti:
Silliä kullekin, pennuille jaffaa ja juhannussimaa.
Sun housunlahkeessa on löysä prinssinakki. jos toimii, niin 0-3 minuuttia. Ei sulla ole mitään tarjottavaa.
Puuroa ja normi ruokaa päivällä.
Savulohta haaveissa, raikasta salaattia, siideriä tai limelonkeroa kyytipojaksi
Joko lämmitetään pihasauna ja chillaillaan omalla grillillä tai kävellään 'eväiden' kanssa kolme kilsaa kyläbaarin kuppilan terassille. Yo-hattu on jo etsitty esiin, kumisaappaita ja villapaitaa??? Ennuste tänne: poutaa, +10C
Aattelin tehdä lihapullia, perunamuussia ja salaattia. Simaa ostan kaupasta ja ehkä tippaleivän.
Olen kerännyt sieniä ja niitä syödään taas Vappunakin. Raparpereista (nyysitty naapurista) teen raparperisimaa. Mieheni kävi ongella ja toi sieltä kalaa. Sitä syömme abin kanssa puutarhassa jonne olen istuttanut mangoldia.