Epäselvä raskaustesti tulos lääkärissä
Vatsakivun takia otettiin viime ti virtsasta raskaustesti terveysasemalla . Se näytti positiivista. Verikokeena silloin hcg 0,6. Viime pe hcg arvo verestä 2. Lääkäri sanoi, että voin olla raskaana ja pitää tehdä uusi testi 2 viikon kuluttua. Onko tämä yleistä? Voiko tulla väärä positiivinen?
Kommentit (14)
Mutta lääkärin mielestä veressä liian alhainen hcg arvo
Ei ole olemassa mitään vääriä positiivisia, mutta kemiallisia raskauksia ja varhaisia keskenmenoja kyllä on paljonkin.
Minulla ei ole tullu 3 kk menkkoja, koska lopetin e-pillerit silloin. Oudointa tässä on, että mies kuka olisi isä, ei voi saada lapsia. Ja nyt testi näytti positiivista
Ehkä odotan sen 2 viikkoa ja sitten varmasti pitäisi näkyä raskaus?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tullu 3 kk menkkoja, koska lopetin e-pillerit silloin. Oudointa tässä on, että mies kuka olisi isä, ei voi saada lapsia. Ja nyt testi näytti positiivista
No, sepäs sattui. Nyt alkaa vaikuttaa keksityltä tarinalta. Jos mies tietää, että ei voi saada naista raskaaksi, niin silloin hänen siitiönsä on testattu ja todettu ns räkäpäiksi. Mutta voihan olla ,y miehen spermatestin tulos onkin virheellinen. Salli minun nauraa.
Hcg nousee myös tietyissä syövissä.
Vierailija kirjoitti:
No, sepäs sattui. Nyt alkaa vaikuttaa keksityltä tarinalta. Jos mies tietää, että ei voi saada naista raskaaksi, niin silloin hänen siitiönsä on testattu ja todettu ns räkäpäiksi. Mutta voihan olla ,y miehen spermatestin tulos onkin virheellinen. Salli minun nauraa.
Ei ole keksitty! Ihan todellinen tilanne. Mies on näin itse sanonut, todisteita en ole nähnyt. E-pillerit lopetin migreenin takia, kondomia käytetty. Voimakkaan vatsakivun takia hakeuduin päivystykseen, missä testit tehtiin
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa missä syövissä esim?
Lääkäri sanoi että raskaus on mahdollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti aletaan väheksymään toista? Elämä on täynnä ihmeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturauhassyöpä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturauhassyöpä miehillä.
Entä naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturauhassyöpä miehillä.
Entä naisilla?
"Seerumin hCG-taso nousee rypäleraskaudessa, korionkarsinoomassa sekä hCG:tä tuottavien kasvainten, erityisesti munasarja- ja kiveskasvainten yhteydessä. Harvoin myös muut kasvaimet voivat tuottaa hCG:tä. Ei- trofoblastiset tuumorit tuottavat hCG:n vapaa beta-alayksikköä 10 - 50 %:ssa."
Ei voi varsinkaan kahta kertaa. Olet raskaana.