Voi kun joku soittaisi minulle
Kommentit (37)
Voitteko itse soittaa äidille, serkulle tai entiselle luokkakaverille? Sekin on puhetta. Ehkä löytyy joku joskus, joka soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko itse soittaa äidille, serkulle tai entiselle luokkakaverille? Sekin on puhetta. Ehkä löytyy joku joskus, joka soittaa.
Ei ole enää sukulaisia.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Anna numero niin voin pirauttaa.
Mun numero on 010 411 28 45
En uskalla antaa numeroani.
- ap
Missä päin Suomea asut? Voisin lähteä vaikka kävelylle kanssasi? Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea asut? Voisin lähteä vaikka kävelylle kanssasi? Oletko mies vai nainen?
Asun Keki-Suomessa, lähellä Jyväskylää.
- ap
On syytä mennä peilin eteen ja miettiä miksi sinut on jätetty yksin. Lähes aina se on yksinäisen oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen vanha nainen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
On syytä mennä peilin eteen ja miettiä miksi sinut on jätetty yksin. Lähes aina se on yksinäisen oma syy.
Ei tämä ole mennyt näin. Olen hoitanut paljon lastenlapsiani. Nyt kun minua ei enää tarvita niin olen jäänyt yksin.
- ap
Papan kanssa oltiin yhdessä 35 vuotta. Nyt häntäkään ei enää ole.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Eikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mennyt näin. Olen hoitanut paljon lastenlapsiani. Nyt kun minua ei enää tarvita niin olen jäänyt yksin.
- ap
Oletko ajatellut mennä johonkin toimintaan mukaan? Vaikka vapaaehtoistyö?
Niin minäkin. Ihmisille ei saa soittaa nykyään. Eivät vastaa ja laittavat viestiä, että pitää varata aika puhelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apEikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?
Kirjoja luen kyllä paljon. Siihenpä se sitten jääkin. Kunpa vaan voisin mennä ikäisieni porukkaan.
- ap
Kysy suoraan lapsiltasi, että minkä takia ne ei voi soittaa. Ei luulisi olevan iso rasti kuluttaa muutamaa minuuttia päivässä ja kysyä kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apOletko ajatellut mennä johonkin toimintaan mukaan? Vaikka vapaaehtoistyö?
Tuossa lähellä on hoitokoti. Joskus kävin siellä ulkoiluttamassa vanhuksia, mutta sekin kiellettiin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apEikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?
Kirjoja luen kyllä paljon. Siihenpä se sitten jääkin. Kunpa vaan voisin mennä ikäisieni porukkaan.
- ap
No jos teillä siellä on kirjasto, niin voisitko katsoa, olisiko siellä jotain tapahtumia, joihin voisit mennä? Tai seurakunnalla tai kansalaisopistolla? Lukeminen on hieno harrastus, mutta tarvitsisit myös toisten ihmisten seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan lapsiltasi, että minkä takia ne ei voi soittaa. Ei luulisi olevan iso rasti kuluttaa muutamaa minuuttia päivässä ja kysyä kuulumisia.
Lapsilla on omat kiireet enkä halua rasittaa niitä. Molemmilla tuli erokin ja se on paha rasti kummallekin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apOletko ajatellut mennä johonkin toimintaan mukaan? Vaikka vapaaehtoistyö?
Tuossa lähellä on hoitokoti. Joskus kävin siellä ulkoiluttamassa vanhuksia, mutta sekin kiellettiin.
- ap
Kielto johtui varmaan koronaepidemiasta? Ehkä ulkoilutus olisi nyt taas sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apNo jos teillä siellä on kirjasto, niin voisitko katsoa, olisiko siellä jotain tapahtumia, joihin voisit mennä? Tai seurakunnalla tai kansalaisopistolla? Lukeminen on hieno harrastus, mutta tarvitsisit myös toisten ihmisten seuraa.
Tämä on niin totta. Minusta on vaan tullut niin arka, että vaikeaa on lähteä vieraiden ihmisten seuraan.
- ap
Samaa toivon minäkin .