Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun joku soittaisi minulle

Vierailija
24.04.2023 |

Olen niin yksinäinen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toivon minäkin .

Vierailija
2/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko itse soittaa äidille, serkulle tai entiselle luokkakaverille? Sekin on puhetta. Ehkä löytyy joku joskus, joka soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko itse soittaa äidille, serkulle tai entiselle luokkakaverille? Sekin on puhetta. Ehkä löytyy joku joskus, joka soittaa.

Ei ole enää sukulaisia.

- ap

Vierailija
4/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna numero niin voin pirauttaa.

Mun numero on 010 411 28 45

En uskalla antaa numeroani.

-  ap

Vierailija
5/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asut? Voisin lähteä vaikka kävelylle kanssasi? Oletko mies vai nainen?

Vierailija
6/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut? Voisin lähteä vaikka kävelylle kanssasi? Oletko mies vai nainen?

Asun Keki-Suomessa, lähellä Jyväskylää.

- ap

Vierailija
7/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytä mennä peilin eteen ja miettiä miksi sinut on jätetty yksin. Lähes aina se on yksinäisen oma syy.

Vierailija
8/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen vanha nainen.

- ap

Vierailija
9/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syytä mennä peilin eteen ja miettiä miksi sinut on jätetty yksin. Lähes aina se on yksinäisen oma syy.

Ei tämä ole mennyt näin. Olen hoitanut paljon lastenlapsiani. Nyt kun minua ei enää tarvita niin olen jäänyt yksin.

- ap

Vierailija
10/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papan kanssa oltiin yhdessä 35 vuotta. Nyt häntäkään ei enää ole.

- ap

Vierailija
11/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?

Vierailija
12/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mennyt näin. Olen hoitanut paljon lastenlapsiani. Nyt kun minua ei enää tarvita niin olen jäänyt yksin.

- ap

Oletko ajatellut mennä johonkin toimintaan mukaan? Vaikka vapaaehtoistyö?

Vierailija
13/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ihmisille ei saa soittaa nykyään. Eivät vastaa ja laittavat viestiä, että pitää varata aika puhelua varten.

Vierailija
14/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?

Kirjoja luen kyllä paljon. Siihenpä se sitten jääkin. Kunpa vaan voisin mennä ikäisieni porukkaan.

- ap

Vierailija
15/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan lapsiltasi, että minkä takia ne ei voi soittaa. Ei luulisi olevan iso rasti kuluttaa muutamaa minuuttia päivässä ja kysyä kuulumisia.

Vierailija
16/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tuossa lähellä on hoitokoti. Joskus kävin siellä ulkoiluttamassa vanhuksia, mutta sekin kiellettiin.

- ap

Vierailija
17/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kirjoja luen kyllä paljon. Siihenpä se sitten jääkin. Kunpa vaan voisin mennä ikäisieni porukkaan.

- ap

No jos teillä siellä on kirjasto, niin voisitko katsoa, olisiko siellä jotain tapahtumia, joihin voisit mennä? Tai seurakunnalla tai kansalaisopistolla? Lukeminen on hieno harrastus, mutta tarvitsisit myös toisten ihmisten seuraa.

Vierailija
18/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan lapsiltasi, että minkä takia ne ei voi soittaa. Ei luulisi olevan iso rasti kuluttaa muutamaa minuuttia päivässä ja kysyä kuulumisia.

Lapsilla on omat kiireet enkä halua rasittaa niitä. Molemmilla tuli erokin ja se on paha rasti kummallekin.

- ap

Vierailija
19/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tuossa lähellä on hoitokoti. Joskus kävin siellä ulkoiluttamassa vanhuksia, mutta sekin kiellettiin.

- ap

Kielto johtui varmaan koronaepidemiasta? Ehkä ulkoilutus olisi nyt taas sallittua?

Vierailija
20/37 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

No jos teillä siellä on kirjasto, niin voisitko katsoa, olisiko siellä jotain tapahtumia, joihin voisit mennä? Tai seurakunnalla tai kansalaisopistolla? Lukeminen on hieno harrastus, mutta tarvitsisit myös toisten ihmisten seuraa.

Tämä on niin totta. Minusta on vaan tullut niin arka, että vaikeaa on lähteä vieraiden ihmisten seuraan.

- ap