Voi kun joku soittaisi minulle
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea asut? Voisin lähteä vaikka kävelylle kanssasi? Oletko mies vai nainen?
Asun Keki-Suomessa, lähellä Jyväskylää.
- apEikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?
Kirjoja luen kyllä paljon. Siihenpä se sitten jääkin. Kunpa vaan voisin mennä ikäisieni porukkaan.
- apNo jos teillä siellä on kirjasto, niin voisitko katsoa, olisiko siellä jotain tapahtumia, joihin voisit mennä? Tai seurakunnalla tai kansalaisopistolla? Lukeminen on hieno harrastus, mutta tarvitsisit myös toisten ihmisten seuraa.
Tämä on niin totta. Minusta on vaan tullut niin arka, että vaikeaa on lähteä vieraiden ihmisten seuraan.
- ap
Ymmärrän sen, mutta kerranhan se vain kirpaisee, ja sitten kun lähdet ihmisten seuraan, niin olet varmasti iloinen että lähdit. Ja äkkiähän niistä vieraista ihmisistä tulee tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos etsisit itsellesi miehen? Kyllä vanhuksetkin deittailee.
Tottakai deittailee, mutta tuo ei ole mulle vaihtoehto. Saattaisi olla rasite. Ensin pitäisi pärjätä itsensä kanssa ennen kuin jonkun muun kanssa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä mennä peilin eteen ja miettiä miksi sinut on jätetty yksin. Lähes aina se on yksinäisen oma syy.
Ei tämä ole mennyt näin. Olen hoitanut paljon lastenlapsiani. Nyt kun minua ei enää tarvita niin olen jäänyt yksin.
- apOletko ajatellut mennä johonkin toimintaan mukaan? Vaikka vapaaehtoistyö?
Tuossa lähellä on hoitokoti. Joskus kävin siellä ulkoiluttamassa vanhuksia, mutta sekin kiellettiin.
- ap
Nyt alkaa olla selittelyn makua.
Tyypillinen aloitus: valitetaan jotain epämääräistä ja kun ystävälliset ihmiset tekevät ehdotuksia, ne tyrmätään ja tarinaa muokataan sitä mukaa kuin ehdotuksia tulee.
Vastaavia trollauksía on pelkästään tänään ollut eri aihepiireistä useita; kaava on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
On syytä mennä peilin eteen ja miettiä miksi sinut on jätetty yksin. Lähes aina se on yksinäisen oma syy.
Että sinunlaisiakin vielä syntyy...voi paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea asut? Voisin lähteä vaikka kävelylle kanssasi? Oletko mies vai nainen?
- apEikö paikkakunnallasi ole mitään järjestettyjä harrastuksia, joihin voisit mennä? Kirjaston lukupiiri? Kansalaisopiston kurssi? SPR:n ystävätoiminta?
Kirjoja luen kyllä paljon. Siihenpä se sitten jääkin. Kunpa vaan voisin mennä ikäisieni porukkaan.
- apNo jos teillä siellä on kirjasto, niin voisitko katsoa, olisiko siellä jotain tapahtumia, joihin voisit mennä? Tai seurakunnalla tai kansalaisopistolla? Lukeminen on hieno harrastus, mutta tarvitsisit myös toisten ihmisten seuraa.
Tämä on niin totta. Minusta on vaan tullut niin arka, että vaikeaa on lähteä vieraiden ihmisten seuraan.
- apYmmärrän sen, mutta kerranhan se vain kirpaisee, ja sitten kun lähdet ihmisten seuraan, niin olet varmasti iloinen että lähdit. Ja äkkiähän niistä vieraista ihmisistä tulee tuttuja.
Näin pitäisi toimia. Se lähteminen on vaan vaikeaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mennyt näin. Olen hoitanut paljon lastenlapsiani. Nyt kun minua ei enää tarvita niin olen jäänyt yksin.
Tuossa lähellä on hoitokoti. Joskus kävin siellä ulkoiluttamassa vanhuksia, mutta sekin kiellettiin.
- ap
Kielto johtui varmaan koronaepidemiasta? Ehkä ulkoilutus olisi nyt taas sallittua?
Soitin muuten äsken ja pääsen taas ulkoiluttamaan hoitokodin asukkaita! Jee! Niin kivaa. 🙂
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kielto johtui varmaan koronaepidemiasta? Ehkä ulkoilutus olisi nyt taas sallittua?
Soitin muuten äsken ja pääsen taas ulkoiluttamaan hoitokodin asukkaita! Jee! Niin kivaa. 🙂
- ap
Jee onneks olkoon! Tuli ihan itellekin hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos etsisit itsellesi miehen?.
Elämähän menisi sitten entistämmänkin vittumaisemmaksi.
Tykkään kalastaa miehen kanssa, mutta kun saalis on saatu ja tehty ruuaksi niin haluan päästä miehestä nopeasti eroon. Niin hänkin vissiin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Moi psykopaatti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos etsisit itsellesi miehen?.
Elämähän menisi sitten entistämmänkin vittumaisemmaksi.
Tykkään kalastaa miehen kanssa, mutta kun saalis on saatu ja tehty ruuaksi niin haluan päästä miehestä nopeasti eroon. Niin hänkin vissiin minusta.
Mulla taas maksaa kalareissu Evolle bensoineen noin 400€.
Saalista ei välttämättä aina saada, mutta tuon miehen kanssa ollaan yhdessä.
Reissun jälkeen palataan kumpikin omiin koteihimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kerran se vain kirpasee. Itse elin tuossa taannoin erakkona monta vuotta, sitten keksin alkaa vetämään kuoroa. Pari ekaa viikkoa olin unettomana kauhusta mutta nyt tuo on paras asia elämässäni. Kuoro on hyvä harrastus ja saa paljon seuraa ja kavereita.
Sos. jännittämiseen on myös lääkkeitä olemassa.
Äsken juuri soitin vanhemmalle yksinäiselle kerrostalo asukkaalle, puhelu kesti vähän vajaa kaksi tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Äsken juuri soitin vanhemmalle yksinäiselle kerrostalo asukkaalle, puhelu kesti vähän vajaa kaksi tuntia.
Hyvä, että soitit.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Itse kun haluaisin tuollaisen puhelun niin kysyn, tunnetko naapurin jotenkin vai kuinka uskalsit soittaa?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysyhdistykseen.
On kokeiltu. Siellä vastaa ihminen. jota ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään murheet.
Mitä jos etsisit itsellesi miehen? Kyllä vanhuksetkin deittailee.