Mitähän tässä keksisi? Armoton krapula eikä jääkaapissa ole edes ruokaa
Kauppaan pitäisi lähteä. Matkaa sinne on onneksi vähän, mutta pelottaa jos matkalla tulee yäkkä. Täällä periferiassa ei voi edes woltata.
Kommentit (34)
Ennen ryyppäjäisiä pitää aina tehdä vaikka makarooni laatikko valmiiksi jääkaappiin jota on sitten helppoa lämmittää.
Joka kotiin pitäisi hankkia sillipurkki, suolakurkkupurkki ja näkkileipää krapulan varalta. Ne säilyy avaamattomana useita kuukausia.
Sulla ei tuo suunnittelu ole ihan parhaita puolia? Juomisen jälkeen keho tarvitsee rasva-suola-sokeri yhdistelmiä. Niitä pitää olla varattuna, erityisesti rasvaa.
Ruokaa 🤢 Ei. Olispa edes lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei tuo suunnittelu ole ihan parhaita puolia? Juomisen jälkeen keho tarvitsee rasva-suola-sokeri yhdistelmiä. Niitä pitää olla varattuna, erityisesti rasvaa.
Miksi muka? Mun krapulainen kehoni haluaa vettä ja alkoholia, ei rasvaa. Hyi.
Luovu sinäkin alkoholista. Niin luovuin itsekin, se kaikki oli niin nähty eikä tuonut iloa. Päinvastoin. Itse pyysin ja rukoilin Jumalalta ja himo alkoholiin otettiin pikkuhiljaa pois määriä vähentämällä sekä ottamis-kerroilla. Tilalle annettiin todellinen ilo. On kuin nousu-humalassa jatkuvasti.
Seuraavalla kerralla tee silli-kanamunaleivät nousuhumalassa valmiiksi.
Mikä on kätevämpää, kuin ostaa paketti pari makkaraa ja lihiksiä alkon hakureissulla.
Mitä siellä kotivarasta löytyy?
Niin minä vaan polkaisin pyörällä Alkoon.
Tuskan hiki tuli matkalla. Ostin sentään kalakeittoainekset.
Saanko tästä suorituksesta edes jonkun mitalin?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla tee silli-kanamunaleivät nousuhumalassa valmiiksi.
Tämä olisi kyllä hyvä.
- ap
Kiitos, kun olette vastailleet. Sekin jo helpottaa.
- ap
Löysin anjovispurkin. Se on kyllä ollut lämpimässä kaapissa. Saakohan tuon syömisestä mahataudin. Ei se edes voi olla pahempaa kuin mikä olo nyt on. Kananmunia on yksi.
- ap
Eli ongelma ei ole ruoka vaan tupakka. Olisit heti sanonut.