Kannattaako deittailla vastaeronnutta miestä jolla on lapsi
Kommentit (40)
En nyt suoraan sanoisi, että ei kannata. Jotkut saattavat olla pysyneet huonossa liitossa lasten takia ja ero on lopulta helpotus eikä niinkään kriisi. Tulevaa eroa on ehkä prosessoitu jo parisuhteen aikana. Juttelemallahan se selviää, että kannattaako tapailla vai ei.
Jätä se sika! Ja tee varmuuden vuoksi vielä lasu, kuiteskin on joku sairas pervo!
Terv, Vavva-palstan aisantutijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. En suostuisi ikinä tapaamaan jolla on alaikäisiä lapsi/lapsia edellisestä liitosta.
Voitko kertoa syyn?
En ole tuo jolta kysyit, mutta en itse halua olla vieraiden lasten kanssa tekemisissä ja kyllähän mies on jollakin tapaa epäonnistunut kun on eronnut vaikka pieniä lapsia.
Vaikka liitto olisi ollut huono, ja eroa prosessoitu jo liiton aikana, ja ero helpotus, on ero silti aina todella iso kriisi kun se lopulta tapahtuu. Joka puhuu muuta, puhuu potaskaa tai sitten on täysin työntänyt tunteensa taka-alalle.
Ja ero on kriisi myös lapsille. Ja lapset ei ole sitä voineet ennalta prosessoida. Ja vaikka tilanne olisi helpotus heillekkin.
T: pitkään huonossa liitossa lasten vuoksi sinnitellyt, pitkään eroa prosessoinut eronnut jolle ero oli helpotus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. En suostuisi ikinä tapaamaan jolla on alaikäisiä lapsi/lapsia edellisestä liitosta.
Voitko kertoa syyn?
En ole tuo jolta kysyit, mutta en itse halua olla vieraiden lasten kanssa tekemisissä ja kyllähän mies on jollakin tapaa epäonnistunut kun on eronnut vaikka pieniä lapsia.
Eli jos vaikka kumppani pettää tai muuten alkaa sekoilemaan niin pitäisi silti jatkaa suhteessa? Kyllä se vika voi ihan hyvin olla naisessakin. Mielestäni suurempi epäonnistuminen olisi jäädä yhteen, jos yhteiselo ei ole enää onnellista.
Parempi kun annat miehen olla rauhassa. Kyllä hän etsii itselleen reiän jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Kyllä sen saa helpostikin vieroitettua kakarastaan.
Laastarin saa kyllä paljon helpommin irti.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä lähtisi mukaan tuollaiseen diiliin.
Miehen on syytä ensin käsitellä loppuun oma eronsa ennen uuteen suhteeseen alkamista. Muuten hän vain toistaa samoja virheitä suhteesta toiseen.
Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä tämän sanon, omasta avioerosta kerkesi kulua noin seitsemän vuotta ennen seuraavaan suhteeseen ryhtymistä. Siinä välissä tuli sitten käytyä läpi oma terapia prosessi ja kasvaminen aikuiseksi.
En mäkään vastaeronnutta alkaisi tosissani tapailemaan, mutta ei kyllä normaaliin avioeroon tarvita 7v yksinoloa ja terapiaa, olettaen että on menty naimisiin vasta aikuisena.
Tapailin juuri eronnutta miestä noin pari kuukautta ja ei olisi kyllä kannattanut, vaikken itsekään ollut kovin vakavalla mielellä liikenteessä. Mies käytti minua ilmaisena terapeuttina, lyömäaseena exäänsä/lapsensa äitiä kohtaan (esimerkiksi vihjailemalla minusta exälleen uutena elämänsä naisena) sekä haki minusta itsetunnolleen buustia. Lopetin tapailun siihen, kun mies kielloistani huolimatta alkoi tuoda lastaan tapailusuhteeseen mukaan ja mielestäni tämä oli täysin väärin lasta kohtaan, joka taisi siinä kohtaa juuri ja juuri ymmärtää vanhempiensa eronneen (alle kouluikäinen lapsi). Ehkä joku puhdas FB-suhde voi toimia vastaeronneen kanssa, mutta mihinkään sitä vakavampaan ei kannata ryhtyä.
Ei kannata vastaeronnutta, kaipaa kuitenkin exää ja harrastavat keskenään intiimiä toimintaa erotuskissaan. Lapsi on ok.
Ehdota miehelle kolmenkimppaa, salakuvaa akti, kiristä miestä sekä ex-vaimoa. Nyt hallitsen tilanteen täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa syyn?
Eli jos vaikka kumppani pettää tai muuten alkaa sekoilemaan niin pitäisi silti jatkaa suhteessa? Kyllä se vika voi ihan hyvin olla naisessakin. Mielestäni suurempi epäonnistuminen olisi jäädä yhteen, jos yhteiselo ei ole enää onnellista.
Pettämisestäkin voi päästä yli. Onnellisuus on myös asenteesta kiinni. En luottaisi mieheen joka eroaa sen takia, ettei ole onnellinen, eli ts. ei kestä normaalia elämää.
Ja tosiaan, niitä lapsia en myöskään vieraita lapsia en halua nurkkiini. Jos perustan perheen, se on miehen ja minun ensimmäinen oma yhteinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa syyn?
Eli vika ei naisen logiikalla voi olla ex-vaimossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa syyn?
Pettämisestäkin voi päästä yli. Onnellisuus on myös asenteesta kiinni. En luottaisi mieheen joka eroaa sen takia, ettei ole onnellinen, eli ts. ei kestä normaalia elämää.
Ja tosiaan, niitä lapsia en myöskään vieraita lapsia en halua nurkkiini. Jos perustan perheen, se on miehen ja minun ensimmäinen oma yhteinen perhe.
Mikä sitten olisi sun mielestä riittävä syy erota? Jos nainen vaikka heittäytyy väkivaltaiseksi, onko sekin vain normaalia elämää ja miehen pitäisi jäädä silloinkin suhteeseen?
En tiedä miehistä, mutta vastaeronneita naisia jolla on lapsi ei ainakaan kannata tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa syyn?
Eli vika ei naisen logiikalla voi olla ex-vaimossa?
Ei tietenkään. Naisille on ihan älytön ajatus että karille karahtaneissa suhteissa molemmissa on vikaa.
Ihan kiinni siitä, mitä etsit. Jos haluat olla maksuton lapsenvahti, niin tuo on unelmadiili.