Kunnioitusta on kertoa ghoustaamisen ja hivuttautumisen sijaan, että nyt ei vaan kiinnosta!
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin mahdollisuuden muutama vuosi sitten, mutta et vaikuta muuttuneen lainkaan. Lapsellista kiukuttelua, nolaamista muiden edessä, yhteydenottoja puolisooni selkäni takana. Älä ikinä enää yritä lähestyä minua, tai ketään perheeseni kuuluvaa, seuraamuksia tulossa.
Ihan niin kuin se sun stalkkeri täällä vauvapalstalla kirjoittelisi 🤣🤣 Nyt pää pois perseestä! 🤣🤣
No ei tietenkään ole 🤣 ei kai kukaan oikeasti niin luulisi🤣 taidat olla vähän yksinkertainen🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Jos et tajua etten ole soittanut / ottanut yhteyttä sinuun pariin vuoteen vaan hiljaksiin vastaillut sinun yhteydenottoihin kunnes lopetin senkin niin kyllä täytyy olla aika hemmetin itsekeskeinen ja yksinkertainen...
Niin sinun täytyy olla hemmetin itsekeskeinen ja yksinkertainen, kun et osaa hoitaa asiaa suoraselkäisesti ja fiksusti niin kuin aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tajua etten ole soittanut / ottanut yhteyttä sinuun pariin vuoteen vaan hiljaksiin vastaillut sinun yhteydenottoihin kunnes lopetin senkin niin kyllä täytyy olla aika hemmetin itsekeskeinen ja yksinkertainen...
Niin sinun täytyy olla hemmetin itsekeskeinen ja yksinkertainen, kun et osaa hoitaa asiaa suoraselkäisesti ja fiksusti niin kuin aikuiset.
Sinulle täytyy varmaan olla joku palautekaavake ja kontrollikäyntikin kaiken ratakiskon vääntämisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi tällainen perskärpänen, joka on 5 vuotta yrittänyt sopia näkemistä enkä ole kertaakaan suostunut enkä ole oma-aloitteisesti laittanut hänelle mitään viestiä. Alkuun tulimme hyvin juttuun mutta nopeasti huomasin etten halua häntä elämääni.
Olenko hänellekin teidän hölmöläisen mielestä selityksen velkaa?
Miksi ihmeessä roikutat perskärpästä viisi vuotta mukana elämässäsi? Kukahan tässä on se hölmöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle täytyy varmaan olla joku palautekaavake ja kontrollikäyntikin kaiken ratakiskon vääntämisen lisäksi.
Ei, kyllä en ole kiinnostunut jatkamaan tapailemista riittää oikein hyvin.
Ole hyvä, voit kopioida tuosta ^ jos olet liian yksinkertainen kirjoittaaksesi itse noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi tällainen perskärpänen, joka on 5 vuotta yrittänyt sopia näkemistä enkä ole kertaakaan suostunut enkä ole oma-aloitteisesti laittanut hänelle mitään viestiä. Alkuun tulimme hyvin juttuun mutta nopeasti huomasin etten halua häntä elämääni.
Miksi ihmeessä roikutat perskärpästä viisi vuotta mukana elämässäsi? Kukahan tässä on se hölmöläinen.
Te olette niin yksinkertaista sakkia että naurattaa. Kaikki pitäisi tavata ja käyttää jotain värikoodattua selitystauluakin että viesti menee perille. Ostaa palstatilaa sanomalehdestä. Lähettää faksia.
Koska joillekin ihmisille ei riitä vaikka mitä sanot, ystävällisesti kerrot syyt, tai elämäntilanteen miksi ei nyt haluta jatkaa yhteydenpitoa.
Vaan palataan kymmeniä kertoja uudestaan jankkamaan ja vaatimaan. Siinävaiheessa on voi ghostata ja jättää vastaamatta. Silloinkaan ei kaikki tajua, vaan ihmetellään ja syytellään toista epäkohteliaaksi. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi edes vastailet ihmiselle, jota et halua elämääsi? Jos et pysty sanomaan ettet halua olla missään tekemisissä, mikset ghostaa? Ilmeisesti kuitenkin jollain tapaa nautit tilanteesta.
Ai nyt pitäisi siis oikein ghostata? Yritä päättää.
Et vastannut kysymykseeni. Miksi pidät elämässäsi ihmistä jota et siihen halua?
Pidän häntä elämässäni tasan nolla prosenttia. En ota häneen mitään kontaktia ja vastaan kaikkiin kyselyihin ei.
Pikku vinkki: laita estoon. Sitten voit lopettaa ton valittamisen.
Eli suosittelet ghostaamaan?
Kyllä, mikäli et osaa suoraan sanoa etteivät yhteydenotot ole tervetulleita.
Ahaa selvä juttu. Eli ghostaus on ok mutta hivuttaminen ei?
No selvästi toi hiivuttaminen on aika tehotonta jos viiden vuoden jälkeenkin olette tekemisissä. Mun mielestä ghostaaminen on huomattavasti vähemmän paha kuin vastailla ja sit selän takana kitistä kun se tyhmä ei vaan vieläkään tajua lopettaa. Ghostaamisesta tajuaa varmasti.
Mielestäni vika löytyy sieltä päästä missä ei vuosienkaan jälkeen ymmärretä, ettei homma onnistu. Jotenkin omituista jopa.
Varmasti tässä on annettu ymmärtää että jossain vaiheessa voisi ehkä sopia mutta just nyt ei, ja siksi toinen on jatkanut kyselyä. En usko että olisi noin kauaa jatkanut jos hänelle olisi vastattu suoraan, ettei onnistu nyt eikä tulevaisuudessa.
Siinäpä jankutatte jos sana ei mene perille. Teillä sama sillä perskärpäsellä, elää ihan omassa todellisuudessaan eikä mun sanomisia ymmärretä kuten ne sanotaan. Jankuttajia ja venkoilijoita.
Sana, jota ei ole sanottu, ei ole mennyt perille. Onpa jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi edes vastailet ihmiselle, jota et halua elämääsi? Jos et pysty sanomaan ettet halua olla missään tekemisissä, mikset ghostaa? Ilmeisesti kuitenkin jollain tapaa nautit tilanteesta.
Ai nyt pitäisi siis oikein ghostata? Yritä päättää.
Et vastannut kysymykseeni. Miksi pidät elämässäsi ihmistä jota et siihen halua?
Pidän häntä elämässäni tasan nolla prosenttia. En ota häneen mitään kontaktia ja vastaan kaikkiin kyselyihin ei.
Pikku vinkki: laita estoon. Sitten voit lopettaa ton valittamisen.
Eli suosittelet ghostaamaan?
Kyllä, mikäli et osaa suoraan sanoa etteivät yhteydenotot ole tervetulleita.
Ahaa selvä juttu. Eli ghostaus on ok mutta hivuttaminen ei?
No selvästi toi hiivuttaminen on aika tehotonta jos viiden vuoden jälkeenkin olette tekemisissä. Mun mielestä ghostaaminen on huomattavasti vähemmän paha kuin vastailla ja sit selän takana kitistä kun se tyhmä ei vaan vieläkään tajua lopettaa. Ghostaamisesta tajuaa varmasti.
Mielestäni vika löytyy sieltä päästä missä ei vuosienkaan jälkeen ymmärretä, ettei homma onnistu. Jotenkin omituista jopa.
Varmasti tässä on annettu ymmärtää että jossain vaiheessa voisi ehkä sopia mutta just nyt ei, ja siksi toinen on jatkanut kyselyä. En usko että olisi noin kauaa jatkanut jos hänelle olisi vastattu suoraan, ettei onnistu nyt eikä tulevaisuudessa.
Siinäpä jankutatte jos sana ei mene perille. Teillä sama sillä perskärpäsellä, elää ihan omassa todellisuudessaan eikä mun sanomisia ymmärretä kuten ne sanotaan. Jankuttajia ja venkoilijoita.
Sana, jota ei ole sanottu, ei ole mennyt perille. Onpa jännä.
Rassaako sua ihmiset jotka luulevat tietäväsi sun asiat paremmin kuin sä itse? Olet nimittäin juuri nyt SE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette niin yksinkertaista sakkia että naurattaa. Kaikki pitäisi tavata ja käyttää jotain värikoodattua selitystauluakin että viesti menee perille. Ostaa palstatilaa sanomalehdestä. Lähettää faksia.
Riittää että sanoo että ei kiitos. Yksinkertaista.
Mitä enemmän itsetuntemusta, sitä paremmin pärjää muiden kanssa.
Vain omia reaktioita ja toimintoja voi hallita.
Muiden toimintoja ja reaktioita voi silti ymmärtää.
Oletko itse henkilö, jolle voi kertoa siitä mikä on pielessä?
Ghostaan, koska se on niin helppoa.
Mä luulen että ghostaaminen on jo niin vakiintunutta ja yleistä, että ei sitä enää oikein pysty deittailukulttuurista kitkemään pois.
Olen itsekin ghostannut varmaan kymmeniä miehiä, enkä tunne siitä mitään syyllisyyttä. Vaikea minun on siis suuttua miehille jos he ghostaavat minut, kun kerran itse teen myös samaa koko ajan.
Olen kerran joutunut ghostaamaan miehen josta en ollut varma missä mielessä hän haluaa tutustua minuun. Minulla oli pelkästään kaverillisia tuntemuksia. Mies vihjaili enemmästä, mutta ei tehnyt suoraa treffikutsua. Vastailin lyhyesti hänen viesteihinsä. Kunnes lopetin kokonaan vastaamatta.
Jos olisi pyytänyt suoraan treffeille olisin voinut sanoa ei kiitos. En ole kiinnostunut.. En kehdannut itse kysyä toiselta että oletko nyt minusta kiinnostunut, koska jos olet niin minä en ole :D
Aikaisemmin meillä oli ollut flirttiä mutta osaltani kiinnostus lopahti. Ghostasin koska minua alkoi ahdistaa se jos annan miehen ymmärtää että olisin kiinnostunut ja hän tuhlaisi aikaa siinä viestittelyssä kun kerää rohkeutta kutsua treffeille.
Olihan se törkeää. Mutta tilanne oli kinkkinen. Jatkossa aion toimia fiksummin.
Osalle miehistä (ja varmaan naisistakin) suora "et ole kiinnostava en halua tavata enää" on loukkaus, kutsu haukkumaan ja piinaamaan. Jos pääset liukenemaan huomaamatta (kun mies löytää vaikka jonkun muun), vältyt ehkä siltä raivokohtaukselta joka hylkäämisestä seuraa.
Kaikki ihmiset ei ota edes suoraa "ei kiitos"-viestiä tosissaan, vaan kuvittelevat sen toisen jotenkin haluavan olla vaan vaikeasti tavoiteltava.
Minun mielestä taas kellään ei ole mitään velvollisuutta - muuta kuin lain edessä esim. oikeudenkäynnissä - puhua kellekään, jos ei tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää että sanoo että ei kiitos. Yksinkertaista.
Tuossahan on 5 vuotta jo sanottu "ei kiitos". Eikä ole silti ymmärtänyt hävitä häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä taas kellään ei ole mitään velvollisuutta - muuta kuin lain edessä esim. oikeudenkäynnissä - puhua kellekään, jos ei tahdo.
Tämä. Lähettämällä yksityisluontoisen viestin toiselle, siitä ei muodostu saajalle mitään pakkoa vastata. Ei ole pakko vastata jos et halua.
Tinderissä ollessani joku suht "isokokoinen" mies lähetti superliken ja viestin "käytin ainoan superlikeni sinuun vastaappa nyt minulle niin ei mennyt hukkaan tämä superlike". En vastannut. En ole velvollinen. Profiilissani oli että etsin pitkän matkan juoksuseuraa, mies tuskin oli lukenut edes bioani, tai ainakaan ei kuvien perusteella ollut tänä kesänä maratonia juoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ja tämän takia ghostaamisessa ei mielestäni ole mitään väärää:
jos en halua enää jutella jonkun kanssa, yksinkertaisesti vaan ghostaan hänet. Ei minulla ole aikaa tai energiaa ruveta selittelemään toiselle miksi en ole enää kiinnostunut hänen kanssaan kommunikoimaan, kun "poista" tai "blokkaa" napin painamisella asia hoituu puolessa sekuntissa.
Ihan niin kuin se sun stalkkeri täällä vauvapalstalla kirjoittelisi 🤣🤣 Nyt pää pois perseestä! 🤣🤣