Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ystävänpäiväsi on mennyt?

Vierailija
14.02.2023 |

Onko tullut paljon sukulaatia ja ruusuja? 💗

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Normitiistai.

Vierailija
2/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä. Mies on etätöissä, itse toimistolla. Menen kotiin noin tunnin kuluttua, saa nähdä onko käynyt hakemassa kukkakimpun. :-) Aiempina vuosina on aina, joten luultavasti nytkin. Itse vien rasiallisen hyvää suklaata joka nautitaan yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin eurojackpot rivin veikkauksessa ja ystävänpäiväni on mennyt toivoen voittoa veikkauksesta.

Kokoomus ja veikkaus on juutalaisten korruptiota, ne vain voittavat veikkauksen peleissä missä voittaa eniten rahaa

Se on De Facto että olen selvännäkijä ja tämä kommentti on De Facto minun selvyyden näkemyksestä

Vierailija
4/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskäisin äsken jonkun pitkulan valkoisen kurkustani. Oli hyvin pehmeä sai kynnellä paineltua palasiksi. Mysteeri mikä se oli, ei ollut mato tms. Nyt vilustuttaa. Joten ei oo mennyt kovin hyvin ystävänpäivä.

Vierailija
5/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan suomen parhaimman aterian nyt, kattilan alla ruokaa muhimassa...

Enkä oikeastaan halua nähdä mitään ihmisiä, se on toivomukseni tänään ku hamppuakin on

Vierailija
6/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi arkipäivä.

Vierailija
7/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa herkkuja, salaattia ja juustonaksuja.

Vierailija
8/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin viisaudenhammas ilman puudutusta.

Vierailija
9/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aivan normaalipäivä. Ei kukaan ole toivottanut hyvää ystävänpäivää enkä ole itsekään toivottanut kenellekään.

Kuitenkin on ystäviä mutta ystävänpäivä on niin joutava ettei pidäkään huomioida.

Vierailija
10/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Olen keuhkokuumeessa. Sen lisäksi mies nukkuu. Antoi kyllä suklaata lahjaksi.

Sitten tuntuu että haluan kuolla. Kenties pitää mennä päivystykseen.

Vierailija
11/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen tehnyt töitä ja töiden jälkeen käytin koiraa lenkillä. Ei ole ketään kenen kanssa suukotella.

Vierailija
12/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilin koiran kanssa, kävin ytimessä hoitamassa asioita, laitoin ruokaa, siivosin. Nyt katsellaan miehen kanssa telkkaria. Ystävänpäivän muistin tästä ketjusta. Ihan normipäivä siis meillä.

Vierailija
13/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyitellen kun ei ole ketään kuka lahjois 

Vierailija
14/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä siinä missä muutkin. Yksinäisyyttä ja hiljaisuutta eikä edes itse lähettämiin tervehtimisiin saa vastausta

Vierailija
15/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kiireinen työpäivä.

Mies yllätti ja toi kauppareissulla kukkia.

Vierailija
16/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, enkä ole jaksanut edes kaupassa käydä ostamassa itselleni suklaata. Vähän kipeä olo ollut koko päivän. Ei kans kiinnosta koko päivä. Olen pelännyt, että joku kaveri lähettää toivotuksia, kun en jaksaisi toivotella takaisin. Jotenkin kuuluu johkin ala-asteajoille. Facebookissa lähinnä ärsyttää ihmisten lässynlässyn ystävyysrunoilut ym. toivottelut. En olekaan pahemmin jaksanut sitä selata. Varmaan ikä tehnyt kyyniseksi kun ei vaan yhtään kiinnosta eikä jaksa.

Vierailija
17/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole parisuhteessa, enkä ole jaksanut edes kaupassa käydä ostamassa itselleni suklaata. Vähän kipeä olo ollut koko päivän. Ei kans kiinnosta koko päivä. Olen pelännyt, että joku kaveri lähettää toivotuksia, kun en jaksaisi toivotella takaisin. Jotenkin kuuluu johkin ala-asteajoille. Facebookissa lähinnä ärsyttää ihmisten lässynlässyn ystävyysrunoilut ym. toivottelut. En olekaan pahemmin jaksanut sitä selata. Varmaan ikä tehnyt kyyniseksi kun ei vaan yhtään kiinnosta eikä jaksa.

Itsellesi voit juhlan kunniaksi ostaa suklaata, mutta muille _ystävänpäivän_ takaisintoivottelua et jaksaisi, koska se on mielestäsi lapsellista? 😅 Prioriteetit! Löytyykö ylipainoa?

Vierailija
18/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellesi voit juhlan kunniaksi ostaa suklaata, mutta muille _ystävänpäivän_ takaisintoivottelua et jaksaisi, koska se on mielestäsi lapsellista? 😅 Prioriteetit! Löytyykö ylipainoa?

Ei löydy. Ja kyllä itselleni olisin voinut ostaa suklaata.

Vierailija
19/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävä toi minun eteiseen tulppaanikimpun, olin teamissä kuulokkeilla enkä kuullut hiljaista vierailua. Meillä on avaimet toistemme talouksiin ja ihmettelin hetken aikaa viestin liitekuvaa että mikä tässä taustassa on niin tuttua. 😂

Vierailija
20/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistettiin mieheni kanssa toisiamme. Äsken syötiin salaatti-illallinen ja ruusut pönöttävät maljakossa. Mikäs tässä on ollessa. Tosi kiva on myös eräs hyvä uutinen joka tuli meidän lapselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän