Kunnioitusta on kertoa ghoustaamisen ja hivuttautumisen sijaan, että nyt ei vaan kiinnosta!
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteydenpitoa saisi ainoastaan lisätä muttei vähentää? En jaksa selitellä. Pitäisi ymmärtää yskä jos toinen ei pitele yhteyttä.
Jos tiedät yhteydenpitoa vähennellessä että aiot lopettaa sen kokonaan, miksi et vaan sanoisi asiaa suoraan? Se "yskä" voisi olla myös masennus tai joku väliaikainen elämänongelma ja toisen pitää arvailla, eikö vaan kiinnosta vai onko joku muu huonosti.
Jos laitat toistuvasti viestiä kysellen eri paikkoihin ja vastaus on tasoa Kattellaan niin se on silloin ei.
Jos se on Nyt ei pysty syystä x, mutta laitan viestiä ensi viikolla kun tilanne rauhoittuu.
Teille apinoille pitää kaikki tavata.
No jos itse sanon katellaan, se ei tarkoita ei. Se tarkoittaa palaillaan asiaan.
Jep. Tuo katellaan/palataan tarkoittaa nimenomaan ja vain sitä, että joko on huono hetki jutella tai kalenteri on ihan tukossa esim seuraavan kaksi viikkoa, mutta sitten asiaan todellakin palataan.
Jos taas ei ole kiinnostusta enää nähdä niin sitten en sano, että katellaan/palataan vaan kieltäydyn esitetystä kutsusta.
Minusta on reilumpaa sanoa vaikka ihan suoraan, että mua ei enää hotsita nähdä sua kuin roikottaa toista odottamassa ja sitten säännöllisin väliajoin käydä sama "katellaan/palataan" keskustelu. Etenkin kun ihmisen kanssa ei halua enää olla tekemisissä edes tuollaisen keskustelun vertaa. Miksi siis kiusata itseään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nyt vaan eivät ymmärrä, vaikka suoraan sanoisi, ja ihmettelevät sitten, miksi toinen lopetti yhteydenpidon.
Ja sitten on niitä, jotka vaativat selitystä ja selityksen selitystä sille, miksi ei enää kiinnosta. Eikä mikään selitys tunnu riittävän
Jos tällaisia kokemuksia on useita, voi tuntua selkeimmältä se, että lopettaa yhteydenpidon ilmoittamatta, ja laittaa estot päälle joka kanavalla.
Tai sitten laittaa asiallisesti viestin ja jos toinen alkaa jankuttamaan, sitten estot päälle.
Mä olen ilmoittanut, että haluamme selvästikin eri asioita (mies siis vähintäänkin seksuaalissävytteisiä viestejä ekojen treffien jälkeen tai pelkät kotitreffit = seksiä tms). Onnea jatkoon. Moikka. Ja sit estänyt tyypin. Siistiä ja simppeliä. Ei mua kiinnosta se toisen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteydenpitoa saisi ainoastaan lisätä muttei vähentää? En jaksa selitellä. Pitäisi ymmärtää yskä jos toinen ei pitele yhteyttä.
Jos tiedät yhteydenpitoa vähennellessä että aiot lopettaa sen kokonaan, miksi et vaan sanoisi asiaa suoraan? Se "yskä" voisi olla myös masennus tai joku väliaikainen elämänongelma ja toisen pitää arvailla, eikö vaan kiinnosta vai onko joku muu huonosti.
Jos laitat toistuvasti viestiä kysellen eri paikkoihin ja vastaus on tasoa Kattellaan niin se on silloin ei.
Jos se on Nyt ei pysty syystä x, mutta laitan viestiä ensi viikolla kun tilanne rauhoittuu.
Teille apinoille pitää kaikki tavata.
No jos itse sanon katellaan, se ei tarkoita ei. Se tarkoittaa palaillaan asiaan.
Jep. Tuo katellaan/palataan tarkoittaa nimenomaan ja vain sitä, että joko on huono hetki jutella tai kalenteri on ihan tukossa esim seuraavan kaksi viikkoa, mutta sitten asiaan todellakin palataan.
Jos taas ei ole kiinnostusta enää nähdä niin sitten en sano, että katellaan/palataan vaan kieltäydyn esitetystä kutsusta.
Minusta on reilumpaa sanoa vaikka ihan suoraan, että mua ei enää hotsita nähdä sua kuin roikottaa toista odottamassa ja sitten säännöllisin väliajoin käydä sama "katellaan/palataan" keskustelu. Etenkin kun ihmisen kanssa ei halua enää olla tekemisissä edes tuollaisen keskustelun vertaa. Miksi siis kiusata itseään?
Eihän se tyyppi itseään kiusaa vaan sitä toista. Ja moni tykkää semmoisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti aikuinen ei ghostaa. Sen sijaan ylikasvaneet teinit tekevät niin.
Hivuttaminen on kasvot säilyttävä tapa kertoa ettei halua pitää enää yhteyttä.
Ghostaus on eri asia.
Ei vaan ne kasvot säilyisi juuri sillä että kasvattaa selkärangan ja sanoisi "meillä ei taida olla mitään yhteistä, mutta toivon sulle silti kaikkea hyvää jatkossa"
Joillekin ihmisille ei uskalla sanoa tuollaista vaan on pakko hivuttautua.
Kuka pakottaa sanomaan naamaa päin kasvotusten? Sen kun kirjoittaa viestinä vaan.
Sekö on sitten jotenkin kunnioittavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi tällainen perskärpänen, joka on 5 vuotta yrittänyt sopia näkemistä enkä ole kertaakaan suostunut enkä ole oma-aloitteisesti laittanut hänelle mitään viestiä. Alkuun tulimme hyvin juttuun mutta nopeasti huomasin etten halua häntä elämääni.
Olenko hänellekin teidän hölmöläisen mielestä selityksen velkaa?
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi edes vastailet ihmiselle, jota et halua elämääsi? Jos et pysty sanomaan ettet halua olla missään tekemisissä, mikset ghostaa? Ilmeisesti kuitenkin jollain tapaa nautit tilanteesta.
Ai nyt pitäisi siis oikein ghostata? Yritä päättää.
Et vastannut kysymykseeni. Miksi pidät elämässäsi ihmistä jota et siihen halua?
Pidän häntä elämässäni tasan nolla prosenttia. En ota häneen mitään kontaktia ja vastaan kaikkiin kyselyihin ei.
Pikku vinkki: laita estoon. Sitten voit lopettaa ton valittamisen.
Eli suosittelet ghostaamaan?
Kyllä, mikäli et osaa suoraan sanoa etteivät yhteydenotot ole tervetulleita.
Ahaa selvä juttu. Eli ghostaus on ok mutta hivuttaminen ei?
No selvästi toi hiivuttaminen on aika tehotonta jos viiden vuoden jälkeenkin olette tekemisissä. Mun mielestä ghostaaminen on huomattavasti vähemmän paha kuin vastailla ja sit selän takana kitistä kun se tyhmä ei vaan vieläkään tajua lopettaa. Ghostaamisesta tajuaa varmasti.
Just tönään oli treffit. Huomasin heti ettei välillämme ollut kipinää. Jouduin ylläpitämään kohteliasta keskustelua yllä, mies oli passiivinen ja minä kohteliaisuuttani pidin yllä keskustelua. Mies ei kysynyt mitään minusta tai elämästäni.
Sitten poisti Tinder machin ilmoittamatta mitään. Ei sitten edes viitsinyt laittaa edes viestiä että kiitos ei. No, olin vain helpottunut ett ä väistin luodin. Kypsä ja fiksu ihminen olisi laittanut viestiä ensin.
Eiköhän normaalijärkiselle ghostatulle tai hivutetulle pitäisi käydä hyvin nopeasti selväksi, ettei toista kiinnosta, jos saa lähinnä yksisanaisia vastauksia tai ei vastauksia ollenkaan. Ei kannata roikkua, jos toinen vaikuttaa välinpitämättömältä mulkulta. Siirtyy sitten itsekin seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi tällainen perskärpänen, joka on 5 vuotta yrittänyt sopia näkemistä enkä ole kertaakaan suostunut enkä ole oma-aloitteisesti laittanut hänelle mitään viestiä. Alkuun tulimme hyvin juttuun mutta nopeasti huomasin etten halua häntä elämääni.
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi edes vastailet ihmiselle, jota et halua elämääsi? Jos et pysty sanomaan ettet halua olla missään tekemisissä, mikset ghostaa? Ilmeisesti kuitenkin jollain tapaa nautit tilanteesta.
Pidän häntä elämässäni tasan nolla prosenttia. En ota häneen mitään kontaktia ja vastaan kaikkiin kyselyihin ei.
No selvästi toi hiivuttaminen on aika tehotonta jos viiden vuoden jälkeenkin olette tekemisissä. Mun mielestä ghostaaminen on huomattavasti vähemmän paha kuin vastailla ja sit selän takana kitistä kun se tyhmä ei vaan vieläkään tajua lopettaa. Ghostaamisesta tajuaa varmasti.
Mielestäni vika löytyy sieltä päästä missä ei vuosienkaan jälkeen ymmärretä, ettei homma onnistu. Jotenkin omituista jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otithan sä aika äskettäinkin kontaktia. Koska sua rassaa sun oma käytös, ja hyvä niin. Itse en sinuun enää mitään kontaktia ota, ei ole tapana yrittää ystävystyä sellaisten kanssa jotka ovat osoittautuneet umpivalehtelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Just tönään oli treffit. Huomasin heti ettei välillämme ollut kipinää. Jouduin ylläpitämään kohteliasta keskustelua yllä, mies oli passiivinen ja minä kohteliaisuuttani pidin yllä keskustelua. Mies ei kysynyt mitään minusta tai elämästäni.
Sitten poisti Tinder machin ilmoittamatta mitään. Ei sitten edes viitsinyt laittaa edes viestiä että kiitos ei. No, olin vain helpottunut ett ä väistin luodin. Kypsä ja fiksu ihminen olisi laittanut viestiä ensin.
Mitä siinä viestissä olisi voinut lukea sellaista mitä et muuten ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otithan sä aika äskettäinkin kontaktia. Koska sua rassaa sun oma käytös, ja hyvä niin. Itse en sinuun enää mitään kontaktia ota, ei ole tapana yrittää ystävystyä sellaisten kanssa jotka ovat osoittautuneet umpivalehtelijoiksi.
lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vika löytyy sieltä päästä missä ei vuosienkaan jälkeen ymmärretä, ettei homma onnistu. Jotenkin omituista jopa.
Varmasti tässä on annettu ymmärtää että jossain vaiheessa voisi ehkä sopia mutta just nyt ei, ja siksi toinen on jatkanut kyselyä. En usko että olisi noin kauaa jatkanut jos hänelle olisi vastattu suoraan, ettei onnistu nyt eikä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti aikuinen ei ghostaa. Sen sijaan ylikasvaneet teinit tekevät niin.
Hivuttaminen on kasvot säilyttävä tapa kertoa ettei halua pitää enää yhteyttä.
Ghostaus on eri asia.
Ei vaan ne kasvot säilyisi juuri sillä että kasvattaa selkärangan ja sanoisi "meillä ei taida olla mitään yhteistä, mutta toivon sulle silti kaikkea hyvää jatkossa"
Joillekin ihmisille ei uskalla sanoa tuollaista vaan on pakko hivuttautua.
Kuka pakottaa sanomaan naamaa päin kasvotusten? Sen kun kirjoittaa viestinä vaan.
Sekö on sitten jotenkin kunnioittavaa?
Nimenomaan on kunnioittavampaa kuin sitä, että kohtelee toista niin kuin hän ei olisi ikinä ollut olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän normaalijärkiselle ghostatulle tai hivutetulle pitäisi käydä hyvin nopeasti selväksi, ettei toista kiinnosta, jos saa lähinnä yksisanaisia vastauksia tai ei vastauksia ollenkaan. Ei kannata roikkua, jos toinen vaikuttaa välinpitämättömältä mulkulta. Siirtyy sitten itsekin seuraavaan.
vaihdanpa sukkia lennossa-metodi sulla käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaihdanpa sukkia lennossa-metodi sulla käytössä?
Ei. Unohdanpa turhan tyypin -metodi käytössä.
Annoin mahdollisuuden muutama vuosi sitten, mutta et vaikuta muuttuneen lainkaan. Lapsellista kiukuttelua, nolaamista muiden edessä, yhteydenottoja puolisooni selkäni takana. Älä ikinä enää yritä lähestyä minua, tai ketään perheeseni kuuluvaa, seuraamuksia tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tässä on annettu ymmärtää että jossain vaiheessa voisi ehkä sopia mutta just nyt ei, ja siksi toinen on jatkanut kyselyä. En usko että olisi noin kauaa jatkanut jos hänelle olisi vastattu suoraan, ettei onnistu nyt eikä tulevaisuudessa.
Siinäpä jankutatte jos sana ei mene perille. Teillä sama sillä perskärpäsellä, elää ihan omassa todellisuudessaan eikä mun sanomisia ymmärretä kuten ne sanotaan. Jankuttajia ja venkoilijoita.
Itse sanon aina, jos ei natsaa. koska kunnioitan toisen aikaa tämän pallon päällä.