Miksi menet pienelle itsepalvelukassalle ison kärryllisen ostoksia kanssa?
Kommentit (26)
Koska ne on niin kujalla muutenkin.
Miksi en menisi? Varsinkaan jos kassalle on jonoa.
Koska ulos kaupasta nopeasti haluan jonottamatta.
Siinä saa helpommin jonkun tuotteen varastettua.
Koska olen aina halunnut olla kassalla töissä mutta reputin pääsykokeet
Saan kuule mennä itsepalvelukassalle jos huvittaa, se ei kuulu kellekään muulle.
Koska itsepalvelukassan yhteydessä on skannereiden luku. Ostokset on skannattu ja sen jälkeen ne maksetaan itsepalvelukassalla.
Lisäksi osassa itsepalveluakassoja on normaalit kassapöydät. Soveltuvat itsepalveluun vaikka ostoksia olisi enemmänkin. Ei täysimittaista kassapöytää hihnoineen ole tarkoitettu ainoastaan muutaman ostoksen ostajille. Siihen ei kokonaista kassapöytää tarvita.
Hiljan oli pariskunta melkein täyden kärryn kanssa itsepalvelukassalla ja tahti oli se että minuutissa saivat kaksi tavaraa skannattua. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Tai noh, ihan kiva jos tykkää olla kaupassa koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Hiljan oli pariskunta melkein täyden kärryn kanssa itsepalvelukassalla ja tahti oli se että minuutissa saivat kaksi tavaraa skannattua. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Tai noh, ihan kiva jos tykkää olla kaupassa koko päivän.
Itse pakkaan niin hitaasti etten halua jäädä siihen kassalle sitä tekemään.
Niin, et vaan tajua. Lienet siis persu.
Vain JUNTIT käyttäytyvät noin. Itsepalvelukassa on tarkoitettu muutamalle tuotteelle, isolle kärrylle täynnä ruokaa. Mutta kun Suomi on sellainen itsekeskeinen junttila, niin täällä on sitten tällaista. Sivistysmaissa ei mennä isojen kärryjen kanssa itsepalvelukassalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, et vaan tajua. Lienet siis persu.
Ei vaan kokoomuslainen.
Koska mulla on rahaa ostaa kärryllinen ruokaa. Viimeksi 3 isoa kestokassillista, 24 päk vissyä ja 24 päk limpparia. 130e meni.
Menen aina itsepalvelukassalle jollen jostain syystä halua maksaa käteisellä. Ei missään lue että ne olisi tarkoitettu vain pienille ostoksille.
En käytä ikinä ip-kassoja koska silloin minun pitäisi saada alennusta kassan tekemästä työstä, jota nyt ei tehdä ja minä toimisin kassana. Se kassapalvelu on monikertaisesti siinä ruoan hinnassa mukana. Aina oikealle kassalle menen.
Menen aina itsepalvelukassalle, olipa sitten 1 tai 100 ostosta. Suuressa Prismassa on ainakin 10 itsepalvelukassaa. Tykkään itse skannata tuotteet. Mitä se ap:lle kuuluu? Mene nyt valistamaan asiakkaita. Mulla on rahaa ostaa paljon.
Itsepalvelukassalla ei tietääkseni ole rajoituksia ostosten määrässä, vaan voi tehdä isotkin ostokset. Itsepalvelukassa ei ole yhtä kuin pikakassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska itsepalvelukassan yhteydessä on skannereiden luku. Ostokset on skannattu ja sen jälkeen ne maksetaan itsepalvelukassalla.
Lisäksi osassa itsepalveluakassoja on normaalit kassapöydät. Soveltuvat itsepalveluun vaikka ostoksia olisi enemmänkin. Ei täysimittaista kassapöytää hihnoineen ole tarkoitettu ainoastaan muutaman ostoksen ostajille. Siihen ei kokonaista kassapöytää tarvita.
Voit maksaa ostokset millä tahansa kassalla, vaikka olisit käyttänyt skannerin. Ainoastaan skannerin tulostus pitää tehdä yleensä itsepalvelukassojen luona olevalla laitteella.
miksi ei