Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmaan enää koskaan saa miestä

Vierailija
23.04.2023 |

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei halua minua. Hän pitää minua rumana, vaikka olen naiseksi keskiverto, en kaunotar mutten kaikkein pahimmankaan näköinen. Viimeksi ollut seksiä helmikuussa -22.
Kun luen nettiä niin tuntuu, että kaikki muut saavat seksiä koko ajan, kaikennäköiset ja ikäiset. Mä olisin vielä tosi vapaamielinen ja kokeilunhaluinen, löytyy kaapista seksiasuja ja leluja, joille ei vaan ole mitään käyttöä, kun mies ei minua halua.
Kun kirjoitan tätä tänne, niin ongelmani kuulostaa jopa absurdilta, että onko tällaista olemassakaan. En osaa päättää, että pitäisikö pettää vai erota vai luopua toivosta harrastaa seksiä enää tässä elämässä.
Tein tämän aloituksen turhautuneena, arvaan kyllä, että kehotetaan eroamaan.
N54

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisvaihtoehto tuli mieleen, sillä olen tavannut harrastuksessa yhden komean vanhan tutun miehen. Ei hän varmasti ole kuitenkaan pettävää tyyppiä ja on varmasti uskollinen vaimolleen, on niin vakaa ja kunnollinen mies. On kuitenkin herättänyt minussa tällaisia ajatuksia.

Ap

Vierailija
2/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että seksiä saa kaikennäköiset ja kaikenikäiset? Kuka saa, kuka ei.

Ei ongelmasi ole ollenkaan absurdi, se on vain todellinen ongelma jos sen sellaiseksi koet.

Olen muutamaa vuotta vanhempi mies kuin AP, ja tiedän tilanteen. AP:llä seksi vielä tuoreessa muistissa, itselläni haaleneva muistikuva viime vuosikymmeneltä.

Kurjalta se tuntuu yhtä kaikki. Haluaisin olla jollekin naiselle haluttava, aivan kuin AP: kin haluaisi olla jollekin miehelle.

Tämä nyt vain on tämmöistä, itsekin on tullut ajateltua että onko tosiaankin niin etten enää saa kokea olevani haluttava enää tässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on nämä vakio-ohjeet:

1. Sopeudu tilanteeseen.

2. Jos et voi sopeutua tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman.

3. Jos et sopeudu tilanteeseen, etkä halua hakea seksiä muualta, eroa.

4. Jos eroaminenkaan ei miellytä, palaa takaisin kohtaan yksi ja aloita alusta.

Jatka niin kauan kunnes löydät mielestäsi vähiten huonon vaihtoehdon ja toteuta se.

Mutta, näitä ennen on siis täytynyt kokeilla erilaisia vaihto-ehtoja, joista ensimmäinen on keskustelu.

Ootko ihan varma, ettei mies halua sua? Onko sanonut niin?

Yritä selvittää, mistä miehen haluttomuus johtuu.

Jos mies on sun ikäluokkaa, niin vahvoja vaihtoehtoja on matalat testot ja ne pitäis selvittää terkkarissa tai urologilla tai erektio-ongelmat, joista ei halua/uskalla/kehtaa puhua sulle. Siihenkin saa apua vaikka digilääkäriltä ihan jo samana päivänä.

Sitten se vaikein osuus eli roudaa mies lääkäriin/ saa mies ottamaan yhteys digilääkäriin.

Jos noi on miehellä kunnossa ja edelleen sama jatkuu, selvitä käykö se vieraissa. Jos ei ja sama jatkuu niin sitten voi alkaa siirtymään tuohon ykköskohtaan ja alkaa käymään niitä läpi.

Mut siis yritä saada se ensin puhumaan.

N47

Jos sun mies on sun ikäluokkaa, niin voisit

Vierailija
4/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainankin hakisin seksiä muualta jos ei kotona saa. Ei kai sitä kuitenkaan hyvää kämppäkaveria kannata vaihtaa, seksihän on harrastus jota harrastetaan. Jos ei kotona niin sitten siellä missä tämä harrastusmuoto on mahdollista.

Vierailija
5/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa. Mikähän se on se avioliitto sen jälkeen, kun kaikki hellyys ja seksi heitetään pois? Taloudellinen sopimus? Entä jos sekään ei toimi? Asumisjärjestely? Jos sitäkään ei noudateta, jäljelle jää muisto jostain yhteisestä, joka katosi kauan sitten. 

Yhtä ankeaa on kai sekin, jos seksi on ainut mitä on jäljellä. 

Puhumisessa ja vaatimisessa on se vaikeus, että tällöin ihminen tuo esiin tyytymättömyyttään toista kohtaan. Ja se se vasta suuri synti onkin. 

Sitten on niitä, jotka sysäävät kaiken vastuun omasta käytöksestään toisen niskoille. "Se johtuu sinusta" . Olen joskus ehdottanut vaimolleni, että vaihdetaan sitten vastuullisuuksia keskenämme. Minä olen vastuussa sinun käytöksestäsi ja sinä minun. Kummankaan ei tarvitse vastata omastaan.

Ei miehesi omista sinua eikä elämääsi. Sinun täytyy vaan miettiä mitä omalta elämältäsi haluat. Mihin suostut ja mihin et. Joskus asiat voivat muuttua parempaan.  Jos sitä haluat, niin kai asian esille tuonti on se ainut mahdollisuus.

Vierailija
6/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh... :( Todella ankeaa ja erittäin harmillista jos miehesi ei ymmärrä hyvän päälle... olethan Nainen vasta mitä parhaimmassa iässä jos kerran olet vielä tosi vapaamielinen ja kokeilunhaluinen ;)

Ottaisin kyllä kaltaisesi Naisen =)

Mies49-vuotta Tampereelta

Vierailija
7/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Turun suunnalta, niin apu voisi löytyä...

Vierailija
8/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Toisaalta olet yksin ongelmasi kanssa, toisaalta Sinulla on pienessä Suomessakin varmasti satojatuhansia saman kohtelun ja kohtalon kokeneita. Olen 56-vuotias mies ja ymmärrän tuskasi ja turhautumisesi valitettavan tarkasti. Aloituksesi kosketti minua syvästi, se oli kuin toisen kokema kopio omasta parisuhteestani.

Kun seksuaalisen eriparisuuden todellisuus vuosituhannen vaihtuessa alkoi omassa elämässäni näkyä ja tuntua, puuttui sattuma tai sallimus peliin. Tapasin naisen, jonka kanssa synkkasi upeasti yhteen niin seksissä kuin muissakin tärkeissä asioissa. Se oli sitä: pettämistä parisuhteen juridiikan ja etiikan kannalta katsottuna. Miksi emme eronneet tahoillamme ja vaihtaneet yhteen? Molemmilla lapset pieniä, molemmilla puoliso, lainat yms. Jäimme kiinni kumpainenkin ja häntä koipien välissä luikimme kiltisti takaisin kotikoloon.

Takaisin tilanteeseesi. Lukemattomat ovat ne kerrat ja jaksot, jolloin yli 30 vuoden aikana olen tehnyt avauksia seksuaalisten umpisolmujemme avaamiseksi. Keskusteluja, sullemulle-kaupankäyntiä, lupauksia, lahjoja, asuja, välineitä... Jos pitkä parisuhde jotain on opettanut, niin sen, että toista ihmistä ei voi muuttaa mieleisekseen. Ja sen ehdoilla mennään, jolla halujen laineet ovat laimeammat.

Kyse ei ole siitä, etteikö parisuhteessamme olisi harrastettu seksiä. Määrällisesti kyllä ihan kelvollisesti viimeistä viittä-seitsemää vuotta lukuun ottamatta. Laadullisesti ei aivan alkuaikojen jälkeen koskaan itseäni tyydyttävästi. Ja silloinkin sai aina pyytää ja alati läsnä oli vaivautuneisuuden ilmapiiri, mikä latisti tunnelmaa.

Aivan kuten Sinäkin kirjoitit, minäkin olisin kokeilunhaluinen ja vapaamielinen, kaapista löytyisi asua ja välinetta, ja kaupasta lisää yhteiseen ilonpitoon. Mutta kun ei.

Viime vuosina olen enenevässä määrin panostanut laadukkaaseen masturbointiin nautintoa monipuolistavien välineiden avulla. Mutta se on korviketta, josta puuttuu toisen ihmisen läsnäolo.

Sinä ja minä sopisimme seksuaalisesti varmasti hyvin yhteen ikämme ja kokemustemme ansiosta. Toivon sydämestäni, että löydät ongelmaasi ratkaisun, tai edes parannuksen.

Vierailija
9/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on 16-vuotiaiden - 30-vuotiaiden juttu. Se on pelkkää kemiaa ja feromoneita jotta saadaan lapsia. Jos elää ilman seksiä niin ei ole mitenkään vajaampi elämä. Seksi on todella yliarvostettua hetken hekumaa.

Vierailija
10/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas vaimolla vaihdevuosien jälkeen halut katosi kokonaan ja kertoo yhdynnän myös sattuvan. Viimeksi ollut seksiä elokuussa 2021.

Voisikohan meidän tarpeet kohdata, ilman liittojen hajoittamista?

M56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä