Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tänään "vain palstalla" vai käytkö ulkona (ihana ilma niin vaikea ymmärtää noita "vain palstalla" oli joita, nyt nokka ulos, palstaperuna;)

Vierailija
23.04.2023 |

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, terkkuja palstalle, ainakin persuhullu näytti päivystävän😔
Laitetaanpas ihan jokainen nyt tavoitteeksi että huomataan että kevät on tullut ja luonto heräilemässä kesään- ei saa nyt vaan vihaisen möksöttää puhelimen ääressä!

Oletko tänään "vain palstalla" vai käytkö ulkona (ihana ilma niin vaikea ymmärtää noita "vain palstalla" oli joita, nyt nokka ulos, palstaperuna;)

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa räntää. Kävin aamulla ulkona.

Vierailija
22/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa painaa, täällä peiton alla on ihan hyvä. Mene itse ulos, jos ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänäänkin ulkona ja teemanani oli jäätilanteen tarkkailu sisävesillä. En kyllä menisi enää Kaakkois-Suomessa jäälle, ovat jo uhkaavan tummia ja osittain sulavesikin lainehtii. Retken sivutuotteena bongasin yllättäen lepikossa valkoselkätikkanaaraan, muistini mukaan ensimmäinen sitä lajia koko elämäni aikana!

Vierailija
24/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2 h ulkona kävelyllä. Nyt istun sisällä ja vedän henkeä, täällä on ihan liian kuuma tänään. Emme näet kaikki asu siellä Pohjolan perukoilla, tuskin olen ainut ulkosuomalainen palstalla.

Vierailija
25/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olin 1,5 tuntia koiran kanssa metsälenkillä, ja päivällä hetkittäin mm. neuvomassa teinejä haravoinnissa ;-) ja oksasilppurin käytössä. Tein pitkän kaavan mukaan ruokaa ja vahdin veljenpoikaa, jonka oli oltava sisälläkin, kun eilen oli vähän turhan pitkään ulkona ja alkoi naama vähän punottaa. Huomasin itsestänikin saman, että naamaa vähän kiristi, saattoi kyllä johtua eilisestä kovasta tuulestakin. No, himmailtiin sisällä sitten enemmän. Koira oli teinien kanssa ulkona, joten iltalenkin ei tarvitse olla kovin pitkän.

Voin jopa ottaa päiväunet nyt ruuan päälle, sen verran tukevasti tuli syötyä.

Vierailija
26/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisten tekemät aloitukset olisi fiksumpaa.

Vierailija
27/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaisten tekemät aloitukset olisi fiksumpaa.

Siis että menisi seulan läpi joko sellaisenaan tai muokattuna.

Vierailija
28/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla. Krapula.

Kävin hieman pidemmän reitin kautta kaupassa että sain 6000 askelta

Vierailija
29/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on ihan jäätävä ilma, eilen satoi luntakin. Hyi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi