Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tänään "vain palstalla" vai käytkö ulkona (ihana ilma niin vaikea ymmärtää noita "vain palstalla" oli joita, nyt nokka ulos, palstaperuna;)

Vierailija
23.04.2023 |

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, terkkuja palstalle, ainakin persuhullu näytti päivystävän😔
Laitetaanpas ihan jokainen nyt tavoitteeksi että huomataan että kevät on tullut ja luonto heräilemässä kesään- ei saa nyt vaan vihaisen möksöttää puhelimen ääressä!

Oletko tänään "vain palstalla" vai käytkö ulkona (ihana ilma niin vaikea ymmärtää noita "vain palstalla" oli joita, nyt nokka ulos, palstaperuna;)

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän sateesta.

Vierailija
2/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pihalla ja palstalla. :) Olin äsken koirani kanssa 3 tunnin metsä, pelto ja koiraa uittamassa olevalla lenkillä. Nyt on tauko istuen kotona terassilla ja sitten pihatöitä.

T: Vaikea asteista masennusta ja muita mielenterveysongelmia sairastava hyypiö. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin ikeasta

Vierailija
4/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvinen sateinen päivä ollut. Nyt näyttäisi vähän kirkastuvan. Kirjaston e-kirjoja aion suurimman osan päivästä lukea. Faktaa ja fiktiota.

Vierailija
5/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaperuna🥴

Laitoin kyllä just huusinpohjat perunapalstalle mökillä että ehkäpä sekä että että!

Vierailija
6/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme vimma sinne ulos on mennä. Vaikuttaa sosiaalisen paineen alla tapahtuvalta toiminnalta.

Vierailija
7/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen gradua. Välillä pidän taukoa. Tämä palsta on niin koominen, että saa hyvän hetkellisen irtioton opiskeluista.

Vierailija
8/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen gradua. Välillä pidän taukoa. Tämä palsta on niin koominen, että saa hyvän hetkellisen irtioton opiskeluista.

Oletko Viivi?

Vierailija
9/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Viivi?

No en todellakaan ole.

Vierailija
10/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on nyt todella tunkkaista ja hirveästi katupölyä. Onneksi vihdoin jo huomenna pitäisi sataa vettä.

Vierailija
11/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lähdössä pitkälle päivittäiselle lenkille. 

Vierailija
12/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä oon kun oon kipeenä. Kuuntelen kun naapuri revittelle talviteloilta kaivettua moottoripyöräänsä.

Vierailija
13/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmähän ulkona vielä on, mikä hemmetin hätä joka kevät on alkaa paasata aina näistä samoista asioista. Entäs jos oli eilen 4h ja edellispäivänä 6h ulkona? Tänäänkin on itse kukin halukas ehtinyt olla ennen klo 15 tehtyä aloitusta jo useamman tunnin pihalla. On paljon liikuntaesteisiäkin, jotka eivät pääse ikinä ulos, ellei joku avustaja tule ja vie. Painu ap itse lenkille!

Vierailija
14/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vihainen enkä möksötä, mutta en myöskään mene ulos.

Vierailija
15/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vihainen enkä möksötä, mutta en myöskään mene ulos.

Joo ei kiinnosta, ei siellä ole mitään tekemistäkään!

Vierailija
16/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan oon omalla pihalla, siis ulkona. Kai tuonkin voi käsittää muutenkin. Mutta peipposet visertää,ei paha.

Vierailija
17/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa käynyt koiran kanssa lenkillä, vielä illalla yhdesti, ihana aurinkoinen ilma.

Vierailija
18/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kahdeksan tunnin työpäivän ja kävin sen jälkeen kaupassa, nyt ei tarvitse tänään enää mennä mihinkään.

Vierailija
19/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just ulkoa. Väsyttää. Hetken palstalla.

Vierailija
20/29 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän nuo toisiaan pois sulje. Itse olen ollut tänään jo useamman tunnin ulkona, nyt olen palstalla. Illemmalla menen sitten vielä tunnin lenkille koiran kanssa. Ei kai kukaan ole aina joko koko päivän ulkona tai koko päivän palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän