Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmatalossa olisi minun ja lasten puoli ja miehen puoli, erilliset sisäänkäynnit

Vierailija
23.04.2023 |

Jos vain olisi varaa asuisin niin, että omistettaisiin koko paritalo. Toisessa puolikkaassa asuisi mies, toisessa asuisin minä lasten kanssa rauhassa. Väliovea ei olisi asuntojen välillä eikä välttämättä edes avainta toisen asuntoon. Mies joutuisi itse joko asumaan oman kaaoksensa kanssa tai siivoamaan itse ja pyykkäämään itse. Voitaisiin välillä istua iltaa yhdessä, käydä paikoissa yhdessä, grillailla pihassa yhdessä jne. Mutta molemmat hoitaisi omat kotityöt itse ja eikä kumpikaan voisi olla toisen asunnossa sotkemassa, syömässä ruokia pois jne.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että se mies tyytyisi kovin kauan yksin elelemään.

Niin mitä sitten tapahtuu, kun mies alkaa tuoda omalle puolelleen yövieraita ja uusia vaimoehdokkaita? Onko enää niin mukava asua naapureina?

Voihan nainenkin tuoda miehiä yövieraaksi, jos suhde ei enää toimi ja mieskin on ruvennut etsimään uutta naista itselleen. Lapset menee silloin isälleen yöksi.

Entä jos kummallakin on yövieras? Eli lasten yöpymiset pitää siis sopia etukäteen - aivan kuten (muissakin) eroperheissä.

Se, kumman luo lapset haluaa yöksi jäädä, peruu yövieraan tulon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi