Unelmatalossa olisi minun ja lasten puoli ja miehen puoli, erilliset sisäänkäynnit
Jos vain olisi varaa asuisin niin, että omistettaisiin koko paritalo. Toisessa puolikkaassa asuisi mies, toisessa asuisin minä lasten kanssa rauhassa. Väliovea ei olisi asuntojen välillä eikä välttämättä edes avainta toisen asuntoon. Mies joutuisi itse joko asumaan oman kaaoksensa kanssa tai siivoamaan itse ja pyykkäämään itse. Voitaisiin välillä istua iltaa yhdessä, käydä paikoissa yhdessä, grillailla pihassa yhdessä jne. Mutta molemmat hoitaisi omat kotityöt itse ja eikä kumpikaan voisi olla toisen asunnossa sotkemassa, syömässä ruokia pois jne.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Olisko tässä kuviossa edes seksiä?
Toinen menisi toisen ovelle soittamaan ovikelloa, että käviskö pano? Vai miten?Vai olisko tässä lupa tuoda muita seksikumppaneita omalle puolelleen? Isällähän siihen olisi mainio tilaisuus - ja varmaan etenkin halu.
Jos ollaan parisuhteessa eikä olla sovittu avoimesta suhteesta, niin sitten ei vehdata muiden kanssa. Siitä voi seurata ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Miksi suominaiset ei osaa tehdä kotitöitä? Haluavat miehestä itselleen kotiorjan. Onneksi olen sinkku. -nuori mies
Tässä ketjussa on tarkoitus haukkua miehiä. M28
Se on kyllä kiva, että tässä ketjussa nuoret miehet eivät hauku suominaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen menisi toisen ovelle soittamaan ovikelloa, että käviskö pano? Vai miten?Vai olisko tässä lupa tuoda muita seksikumppaneita omalle puolelleen? Isällähän siihen olisi mainio tilaisuus - ja varmaan etenkin halu.
Jos ollaan parisuhteessa eikä olla sovittu avoimesta suhteesta, niin sitten ei vehdata muiden kanssa. Siitä voi seurata ero.
Erossahan sitä oltaisiin jo valmiina.
Miksi lapset sinun puolella vai vuorottelevatko he? Eihän muuten miehelläsi ole juuri siivottavaa, sinä teet edelleen kaiken. Ja mies saa rauhassa juoda kaljaa ja katsoa netflixiä. Siinä sulla vasta hermo menisi. Ehkä parempi vain keskustella kotitöiden jakamisesta, jos ero ei ole haluamasi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erossahan sitä oltaisiin jo valmiina.
Yleensä ihmiset asuvat erillään toisistaan seurusteluaikana ja silloinkin on oletuksena, että pysytään uskollisina. Vai onko sinun parisuhteessa ollut toisin? Vieraissa saa käydä niin kauan, kun ei asuta yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Miksi suominaiset ei osaa tehdä kotitöitä? Haluavat miehestä itselleen kotiorjan. Onneksi olen sinkku. -nuori mies
Kyllä naiset keskimäärin enemmän "osaavat" tehdä kotitöitä ja tekevätkin, mutta jos et ole huomannut niin suomalaiset naiset käy yhtä ahkeraan töissä, kuin miehetkin, niin aika outoa on olettaa, että heidän pitäisi sitten jostakin syystä tehdä vielä niitä kotitöitäkin enemmän ja miehenkin puolesta.
Kerropa yksikin syy, niksi työssäkäyvän naisen pitäisi tehdä kotitöitä enemmän, kuin työssä käyvän miehen?
Ja kuten sanoin, miesten ja naisten töissäkäyntiprosentti on aikalailla tasoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset sinun puolella vai vuorottelevatko he? Eihän muuten miehelläsi ole juuri siivottavaa, sinä teet edelleen kaiken. Ja mies saa rauhassa juoda kaljaa ja katsoa netflixiä. Siinä sulla vasta hermo menisi. Ehkä parempi vain keskustella kotitöiden jakamisesta, jos ero ei ole haluamasi vaihtoehto.
Eihän mies nyt mitään kaljaa voisi juoda, kun lapset ovat hänen luonaan. Tuskin netflixistäkään tulee mitään lasten silmille sopivaa, joten lautaperlien pelaamine on parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että se mies tyytyisi kovin kauan yksin elelemään.
Eihän se yksin asu, kai ne lapset voi mennä isälleen silloin , kun haluavat, eli vaikka ovat siellä koko ajan. Sehän on lasten koti se miehenkin puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Noinko koville se ottaa, kun naiset kirjoittavat, että parisuhteessakin omat asunnot on toimiva ratkaisu?
Sopii mulle. Sä hoidat lapset kodissasi ja mä elvyn omassa kodissani. Ja kun on omat sisäänkäynnit niin voin tuoda yövieraita. Tässä ei mies voi kuin voittaa!
Järkevä ratkaisu. Helpompaa on siivota vain omat sotkunsa.
Tai mitä jos vaan nainen kasvaisi aikuiseksi ja asuisi sen miehen kanssa samassa talossa tai sitten opettelee elämään yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmansa kullakin mutta suosittelen ennemmin eroa.
Miksi? Mielelläni olen mieheni kanssa yhdessä ja parisuhteessa. Se, että haluan asua rauhassa ei muuta sitä.
Mitä siis saat miestä tällä hetkellä?
Sen rahat tietysti, mutta jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Noinko koville se ottaa, kun naiset kirjoittavat, että parisuhteessakin omat asunnot on toimiva ratkaisu?
Nyt herää kysymys: miksi naiset haluavat "parisuhteeseen"
Tosin, onhan miehistäkin toimiva ratkaisu sellainen, että mies saa parisuhteessakin harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa.
Nykynainen ei ole valmis tekemään mitään miehen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä jos vaan nainen kasvaisi aikuiseksi ja asuisi sen miehen kanssa samassa talossa tai sitten opettelee elämään yksin?
Se mies taitaa olla keskenkasvuinen, kun aikuinen nainen ei enää jaksa asua hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten tapahtuu, kun mies alkaa tuoda omalle puolelleen yövieraita ja uusia vaimoehdokkaita? Onko enää niin mukava asua naapureina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Nyt herää kysymys: miksi naiset haluavat "parisuhteeseen"
Tosin, onhan miehistäkin toimiva ratkaisu sellainen, että mies saa parisuhteessakin harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa.
Ihmiset muuttuvat vuosien myötä ja kasvavat henkisesti. Jos eron voi välttää asumalla erikseen, niin sehän on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Kyllä naiset keskimäärin enemmän "osaavat" tehdä kotitöitä ja tekevätkin, mutta jos et ole huomannut niin suomalaiset naiset käy yhtä ahkeraan töissä, kuin miehetkin, niin aika outoa on olettaa, että heidän pitäisi sitten jostakin syystä tehdä vielä niitä kotitöitäkin enemmän ja miehenkin puolesta.
Kerropa yksikin syy, niksi työssäkäyvän naisen pitäisi tehdä kotitöitä enemmän, kuin työssä käyvän miehen?
Ja kuten sanoin, miesten ja naisten töissäkäyntiprosentti on aikalailla tasoissa.
Töissäkäyntiprosentti ei ole tasoissa. Eikä ole myöskään ajankäyttötilastoja lukiessa työmatkoihin käytetty aika, tai työpaikalla vietetty aika. Sen sijaan naisten väitteiden vastaisesti, miehet käyttävät about saman ajan kotitöihin kuin naisetkin.