Unelmatalossa olisi minun ja lasten puoli ja miehen puoli, erilliset sisäänkäynnit
Jos vain olisi varaa asuisin niin, että omistettaisiin koko paritalo. Toisessa puolikkaassa asuisi mies, toisessa asuisin minä lasten kanssa rauhassa. Väliovea ei olisi asuntojen välillä eikä välttämättä edes avainta toisen asuntoon. Mies joutuisi itse joko asumaan oman kaaoksensa kanssa tai siivoamaan itse ja pyykkäämään itse. Voitaisiin välillä istua iltaa yhdessä, käydä paikoissa yhdessä, grillailla pihassa yhdessä jne. Mutta molemmat hoitaisi omat kotityöt itse ja eikä kumpikaan voisi olla toisen asunnossa sotkemassa, syömässä ruokia pois jne.
Kommentit (101)
Unelmansa kullakin mutta suosittelen ennemmin eroa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mielelläni olen mieheni kanssa yhdessä ja parisuhteessa. Se, että haluan asua rauhassa ei muuta sitä.
Frida Kahlollahan taisi olla vähän tuon tyyppinen järjestely miehensä kanssa. Muistaakseni talojen välissä oli ikäänkuin silta, joka yhdisti ne toisiinsa.
Ei kukaan mies suostuisi tuollaiseen. Ne haluu taloudenhoitajan vaimostaan.
Luulen, että se antaisi lapsille aika kieroutuneen mallin parisuhteesta ja perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se antaisi lapsille aika kieroutuneen mallin parisuhteesta ja perhe-elämästä.
Miten niin? Riitoja ei olisi, lapsilla olisi sekä äiti että isä saatavilla samassa talossa jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mielelläni olen mieheni kanssa yhdessä ja parisuhteessa. Se, että haluan asua rauhassa ei muuta sitä.
Rauhassa lasten kanssa ilman toista vanhempaa? Hmmm....
Halonen ja Arajärvi asuivat naapureina. Toimi heillä
Eikö miehen puoli vois olla Pattayalla ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisi tuo sentään vähän parempi kuin satojentuhansien yh-roskien antama malli.
Missä mielessä? Yh:nahan tuossakin ap eläisi, ja eristäisi vain isän lapsistaan.
Päästäisit oman puolesi kuitenki repsottamaan julkisivun, talotekniikan ja pihan osalta. Kohta mätä hörskä koko murju. Mies vain häviää siis kuten muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies suostuisi tuollaiseen. Ne haluu taloudenhoitajan vaimostaan.
siivous ja ruuanlaitto ovat vähintä, mitä miehen siivellä loisiva mamma voi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Olet törkeä.
tarkoitat kai: voimaantunut
Vierailija kirjoitti:
Päästäisit oman puolesi kuitenki repsottamaan julkisivun, talotekniikan ja pihan osalta. Kohta mätä hörskä koko murju. Mies vain häviää siis kuten muutoinkin.
Ne remontit ja talon maksaminen tietenkin ovat miehen hommia.
Mä ratkaisin siten että miehellä on ihan oma asunto. Ja ero tietysti piti hoitaa.
Mut vakavissaan, tästä eteenpäin vaadin parisuhteessa vähintään oikeuden omaan makkariin. Mun uni ja oma rauha vaatii sen. Seksiäkin tekee enemmän mieli virkeänä ja hyvinvoivana.
Mun unelmatalossa olis vaan yks sisäänkäynti ja se olis ainoastaan mulle. Vaimolle ja lapsille olis oma sisäänkäynti jossain toisessa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Halonen ja Arajärvi asuivat naapureina. Toimi heillä
Varmaan sellaiselle parille ihan ok, kun kummankin lapset ajat sitten aikuistuneet.
Meillä olisi lapset rääkymässä miehen puolella ja minulla oma rauha.
Kannatetaan.